Raskin vihdoin ja viimein ostaa tuollaisen iittalan teräksisen suolamyllyn. Suolaksi ostin tavallista, halpaa merisuolaa ja eihän se toiminut ollenkaan.
Suola tuntui olevan jo pussista otettaessa kostean oloista ja paakkuuntunutta, mikä ei sinänsä ole yllätys. Kävi mielessä kuivattaa uunissa hetki tuota halpissuolaa, mutta ei jaksaisi tapella tuon kanssa jos se ei sitten toimikaan.
Mitä suolaa käytätte suolamyllyssä? Pikaisella haulla löytyi jotain vinkkiä kaupassa myytävästä, suolamyllyyn tarkoitetusta suolasta.
Mitä suolaa suolamyllyyn?
3
6684
Vastaukset
- Terve syöjä
Sitä muovisessa pussissa myytävää merisuolaa käytän ja ainakin minun pallomyllyni jauhaa nätisti.
- Suolamuikkunen
Suolaa nyt on vaikka minkä näköistä ja makuista! Itse satun erityisesti pitämään bretagnelaisesta, kun taas siipalle maistuu paremmin brittiläinen 'Celtic'. Useimpia saa valmiiksi jauhettuna ja suola ei menetä aromiaan tai väljähdy, joten parempi idea olisi pitää 5-6 erilaista suolaa kaapissa ja jättää jauhaminen tehtaille.
No niin, nyt kun sinulla on se nätti mylly, joku keskilaatuinen merisuola voisi olla sopivaa - kenties karkea brittiläinen 'Celtic' (jos saatavilla), koska se on hyvää ja maukasta ilman noiden bretagnelaisten suolojen huimia omituisuuksia!
Kunnon suolaa et kuitenkaan saa Prismasta tai Citymarketista...- Uuden myllyn omistaja
Ihan noin paljoa en ole asiaan perehtynyt, suola on ollut aina tähän mennessä PAN-suolaa :)
Mutta pitääpä käydä katsomassa vaikka Stockkalta, jos sieltä löytyisi jotain mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574