...noin pahasti, että pitää multinikillä käydä sabotoimassa ketjuja ja avauksia?
Tämä avaus on sinua varten...nyt voit purkaa tuntojasi tähän, yritämme auttaa parhaamme mukaan.
*silittää...sattuuko pahasti* :)
Keneen on kolahtanut...
33
2035
Vastaukset
- nyt
kunnon yöunet välillä niin jaksat taas huomenna :D
- MillaN
...kun otin päikkärit eikä nukuta.
- mikas Ralla
...YÖUNET! Hehheh...
- Mikas ralla
Ketä tarkoitat?
- MillaN
...jolla on pakkomielle sisäpiiristä, vakkareista, kirotuista vakkareista jne.:D
- Mikas Rallatus
MillaN kirjoitti:
...jolla on pakkomielle sisäpiiristä, vakkareista, kirotuista vakkareista jne.:D
Ilkeä ihminen se on.
- mitäh?
eihän täällä ole aikoihin kukaan sabotoinut..
Haastat riitaa vaan taas!!!!!!- MillaN
...se minusta.
Eikö ole mukavampaa huudella tässä sinulle avatussa avauksessa? :D
- Mihkähän Rallattaa
Tuolla jossain joku sanoi että "ei-vakinikin käytöllä pyritään kiinnittämään huomio itse asiaan". Olen samaa mieltä siitä. Aina ei ole kysymys sabotoinnista eikä häiriköinnistä häiriköinnin vuoksi. Rekatulla nikillä kirjoitettaessa kirjoituksen sisältö on toissijainen, senhän näkee.
Samaa pätee avauksiinkin.
Rekkaamattoman nikin käyttö avauksissa antaa tilaa itse asialle, se ei ole enää vakkarin kommentti asioihin.
Näekkö eron? Et kai.- MillaN
...vastaukseni...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000011458996
Ja kuten sanoin tuolla aikaisemmin, pidän raukkoina sellaisia puskastahuutelijoita jotka esittävät täällä "ystävää" omalla nikillä ja multinikillä huutelevat jonninjoutavia.
Saan sontaa tästä niskaani...souvat...*savolaesittain*...eipähän tarvitse huudella puskasta, saan sanottua sanottavani omalla nikilläni.:) - nillamix
MillaN kirjoitti:
...vastaukseni...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000011458996
Ja kuten sanoin tuolla aikaisemmin, pidän raukkoina sellaisia puskastahuutelijoita jotka esittävät täällä "ystävää" omalla nikillä ja multinikillä huutelevat jonninjoutavia.
Saan sontaa tästä niskaani...souvat...*savolaesittain*...eipähän tarvitse huudella puskasta, saan sanottua sanottavani omalla nikilläni.:)Häiriköit ja möksöttelet omalla nikilläsi.
Äläkä nyt ala itkeä, sinähän pyysit tätä. - Mika Ralla
MillaN kirjoitti:
...vastaukseni...
Saan sontaa tästä niskaani...souvat...*savolaesittain*...eipähän tarvitse huudella puskasta, saan sanottua sanottavani omalla nikilläni.:)Heh...juuri tuota kommenttia tarkoitin siellä rosmariini-ketjussa. Mutta olen edelleen sitä mieltä että vakinikillä vastaaminen johtaa helposti hyvääpäivääkirvesvarttalöpinöihin, ei niitä kukaan jaksa lukea. Ehkei tässä kahvilassa ole tarkoituskaan, eikä olekaan, käydä mitään asiakeskustelua, ne ovat tyrehtyneet aina heti alkuunsa.
Ne jotka ovat kaivanneet asiaa, ovat häipyneet kun keskustelukumppaneita ei ole ilmaantunut. - MillaN
nillamix kirjoitti:
Häiriköit ja möksöttelet omalla nikilläsi.
Äläkä nyt ala itkeä, sinähän pyysit tätä....ystävä...ei minua itketä etkä saa minua itkemään...ole hyvä, saat jatkaa...juuri sinua varten tämän avauksen tein...ja tässä on vissi ero, saat toteuttaa tässä itseäsi eikä tarvitse pulista jonninjoutavia muissa ketjuissa.:)
- MillaN
Mika Ralla kirjoitti:
Heh...juuri tuota kommenttia tarkoitin siellä rosmariini-ketjussa. Mutta olen edelleen sitä mieltä että vakinikillä vastaaminen johtaa helposti hyvääpäivääkirvesvarttalöpinöihin, ei niitä kukaan jaksa lukea. Ehkei tässä kahvilassa ole tarkoituskaan, eikä olekaan, käydä mitään asiakeskustelua, ne ovat tyrehtyneet aina heti alkuunsa.
Ne jotka ovat kaivanneet asiaa, ovat häipyneet kun keskustelukumppaneita ei ole ilmaantunut....mielestä on asiakeskustelua huudella multinikillä sisäpiireistä ja luetella keitä siihen kuuluu...hopsisheijjaa.:D
Kyllä täällä asiaakin osataan puhua, joka päivä.:D - Miks Rallattaa
MillaN kirjoitti:
...mielestä on asiakeskustelua huudella multinikillä sisäpiireistä ja luetella keitä siihen kuuluu...hopsisheijjaa.:D
Kyllä täällä asiaakin osataan puhua, joka päivä.:DLuuletko että täällä on vain yksi multinikki? Puhut kaikille rekkaamattomille kuin olisimme yksi ja sama.
En jaksa tätä multikeskustelua enää, tämä on käyty tuhat kertaa aikaisemmin. Sinulle voimia tässä taistossa!
Hyvät yöt, Milla! - MillaN
Miks Rallattaa kirjoitti:
Luuletko että täällä on vain yksi multinikki? Puhut kaikille rekkaamattomille kuin olisimme yksi ja sama.
En jaksa tätä multikeskustelua enää, tämä on käyty tuhat kertaa aikaisemmin. Sinulle voimia tässä taistossa!
Hyvät yöt, Milla!...niin...tämä avaushan oli tarkoitettu vain sille sisäpiiri jne. puskastahuutelijalle...ei pidä ottaa nokkiinsa, mistäs minä tiedän sinun olevan joku toinen.
Voimia minulla riittää, onhan minut tituleerattu jankuttajaksi monet, monet kerrat...mutta kumma juttu, juuri kun olin pääsemässä asiaan ja kysyin sinulta tuolla aiemmin kysymyksen...sinulta katosi tyystin voimat.:D
Hyvää yötä sinullekin! - kuulua
MillaN kirjoitti:
...niin...tämä avaushan oli tarkoitettu vain sille sisäpiiri jne. puskastahuutelijalle...ei pidä ottaa nokkiinsa, mistäs minä tiedän sinun olevan joku toinen.
Voimia minulla riittää, onhan minut tituleerattu jankuttajaksi monet, monet kerrat...mutta kumma juttu, juuri kun olin pääsemässä asiaan ja kysyin sinulta tuolla aiemmin kysymyksen...sinulta katosi tyystin voimat.:D
Hyvää yötä sinullekin!waffenin ja tähtiksen kanssa ytimeen?:D
- MillaN
kuulua kirjoitti:
waffenin ja tähtiksen kanssa ytimeen?:D
...maapalloa, sen ydintä ja kehää* :D
- Ihan tevre
MillaN kirjoitti:
...maapalloa, sen ydintä ja kehää* :D
Miksi sinä täällä hääräät?
Sinulla ei ole ollut koskaan mitään asiallista sanottavaaa.
Hae hemmetissä nyt jotain työtä! - MillaN
Ihan tevre kirjoitti:
Miksi sinä täällä hääräät?
Sinulla ei ole ollut koskaan mitään asiallista sanottavaaa.
Hae hemmetissä nyt jotain työtä!...täytyy lomailla jaksaakseen taas tehdä töitä.:D
Josta kiitos Allahille; teillä on vajaampi testosteronitaso!
MillaN. annat tilaisuuden tuulettaa kärmeskeiton nostattamia tunteita.
Kehoitus koskee tietysti yksilahkeisia! Kun taas cassandraa kukolle, joka
käskytettynä laulaisi.- MillaN
...parempi käärmeiden on sekoittaa keitostaan tässä avauksessa kuin sotkea kaikki ketjut, ainakin mahdollisuus annettu.:D
Saa tähän kaksilahkeisetkin osallistua jos tuntevat tarvetta.:D
- Sikapunkki
Viimmosen päälle provoilija :))))
Onneksi olkoon.- Illan torkku, aamunvirkku
enemmän, syödä terveellisesti, vähentää alkoholin käyttöä ja lopettaa röökaaminen.Ennen kaikkea laihtua 40 kiloa.
Seksiasiat kuntoon myöskin. - MillaN
...ei tämä ole provo.:)
*vakavalla naamalla* - MillaN
Illan torkku, aamunvirkku kirjoitti:
enemmän, syödä terveellisesti, vähentää alkoholin käyttöä ja lopettaa röökaaminen.Ennen kaikkea laihtua 40 kiloa.
Seksiasiat kuntoon myöskin....tämäpä vasta ihana yllätys...paitsi, jos laihduttaisin, niin minusta jäisi vain muutaman kilon rääpäle jäljelle ja mitä hyötyä olisi enää syödä terveellisesti ja kuka sitä pelkkiä luita kehtaisi...silleen.:DD
- MillaN
...ja asiallista.:D
Maa on kerroksellinen planeetta
Maapallo jaetaan kemiallisen koostumuksen mukaan kolmeen kehään. Uloimpana kehänä on kiinteä kuori, sen alla on sulasta kiviaineksesta koostuva vaippa ja sisimpänä rautapitoinen ydin. Maapallon ydin jaetaan sulaan ulkoytimeen ja kiinteään sisäytimeen. Maapallon kiinteän kuorikerroksen paksuus on suhteessa sama kuin omenassa kuoren paksuus.
Maapalloa ympäröi ilmakehä, joka jakaantuu seuraaviin kerroksiin:
1. Troposfääri ulottuu maanpinnasta noin 10-15 kilometrin korkeuteen. Tässä kerroksessa lämpötila laskee korkeuden kasvaessa ja on alimmillaan noin -50 °C. Pääosa sääilmiöistä, kuten esimerkiksi tuuli ja sade tapahtuvat tässä kerroksessa. Noin 3/4 ilmakehän massasta on keskittynyt troposfääriin. Myös ilmansaasteita on eniten troposfäärissä.
2. Statosfääri ulottuu troposfäärin yläpuolella aina 50 kilometrin korkeuteen. Stratosfäärissä muodostuu ultraviolettisäteilyn vaikutuksesta otsonia. Otsonikerros estää haitallisen ultraviolettisäteilyn pääsyn maan pinnalle. Ilmakehän otsonikerron on tiheimmillään noin 30 kilometrin korkeudella maanpinnasta.
3. Mesosfääri ulottuu 80 kilometrin korkeuteen maan pinnasta. Ilmanpaine mesosfäärissä on vain noin kymmenestuhannesosa siitä, mitä se on maan pinnalla. Mesosfäärin yläpuolella ilmakehä vaihtuu vähitellen avaruudeksi.
4. Mesosfäärin yläpuolella on vielä ionosfääri. Kerroksen nimi tulee siitä, että tässä kerroksessa ilmakehän kaasut ovat auringonvalon vaikutuksesta ionisoituneita ja siten johtavat sähköä. Ionosfäärissä esiintyy myös auringon hiukkassäteilyn ansiosta revontulia.
-----------------
Seuraavaksi voimmekin miettiä kuka kuuluu mielestään mihinkin sfääriin.:D - niinpal kare
MillaNinkaan perässä ja silti se hihkuu vakkareitten kans!!!!!!!!!!!!! MIKÄ V...U meissä muissa on vikana?????????? oon joskus jotain yrittänyt sanoa, omasta mielestäni fiksua ja vitsikästä, vaan kun ei noteerata, niin ei noteerata..Pitäkää prkl sisäänlämpiävä sisäpiirinne.
- Makas Rilla
...ja Taikkis takaisin...-ketju on huippu. Mitä tämä palsta on ollut ennen näitä naisia?
- MillaN
...kyllä sitä mieltä ettei minua juurikaan huvita vastata sellaisiin missä huudellaan muille palstan käyttäjille törkeyksiä. Ja eiköhän meillä jokaisella ole itsellä päätäntävalta mihin vastaamme ja mihin emme.
Ja lippu ei heilu perässä, sillä minä heiluin lipputangossa...onneksi hurlumi päästi minut vapaaksi.:D - Jos ?
MillaN kirjoitti:
...kyllä sitä mieltä ettei minua juurikaan huvita vastata sellaisiin missä huudellaan muille palstan käyttäjille törkeyksiä. Ja eiköhän meillä jokaisella ole itsellä päätäntävalta mihin vastaamme ja mihin emme.
Ja lippu ei heilu perässä, sillä minä heiluin lipputangossa...onneksi hurlumi päästi minut vapaaksi.:Dei kaikki puskista törkeyksiä huutele, en mä ainakaan koskaan, kohtelu on kuitenkin sama. :((
- lokakuski
Keräät runsaasti jätöksiä samaan ketjuun. Helppo kerätä roskiin. Tuotokset ovat myös hepposia. Ei mene selkä eikä rasitu polla.
- MillaN
...oikeassa...ei rasitu selkä eikä polla...tämä onkin sellainen itsemaatuvaan kompostipussiin kerättävä avaus, jonka saa halutessaan kompostikasaan.:D
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191