jos sais.Mites näät keskustelut toimii tai siis jos tekaisee avauksen niin onko vastattava kaikkiin mahdollisiin kommentteihin?Olishan se tietty kohteliasta mut jos ei oo sanottavaa niin onko töykeää olla vastaamatta.
Mites noi ikäryhmät?Voikos niissä poiketa juttelemassa kaikesta mitä päähän pälkähtää.
Tarkotus ois vaan vaihtaa mielipiteitä ja saada nettituttuja.
neuvoja
10
706
Vastaukset
- kuuluisa ohilkulkija
Kohteliasta olisi tietysti vastata kaikkiin kommentteihin, mutta eihän se ole pakollista, jos ei keksi kaikille jotakin sanottavaa. Ikäryhmiin voi mennä juttelemaan myös ihan avoimesti. Tiukkapipoja löytyy joka palstalta. Toivottavasti tästä oli hieman apua sinulle.
- Irmeli
sulle.Mää kävin kattoon ikäryhmäpalstoilla ja tuntuis että siellä keskustelee kaikenikäiset kekskenään.Ei ilmeisesti oo kovin tarkkaan rajattua missä ryhmässä poikkee.
Tuola ois muutama ihan kiinnostava palsta mut keskusteluista aika tyhjiä. - Tanevaan
Irmeli kirjoitti:
sulle.Mää kävin kattoon ikäryhmäpalstoilla ja tuntuis että siellä keskustelee kaikenikäiset kekskenään.Ei ilmeisesti oo kovin tarkkaan rajattua missä ryhmässä poikkee.
Tuola ois muutama ihan kiinnostava palsta mut keskusteluista aika tyhjiä.Huuhaalle,siellä voi aina purkaa sydäntään kuka mistäkin.
- tukkusutija
hetikohta mihikään, mitä lapussa lukee.
totuus ei välttämättä ole sen näköinen, mitä ruutu väittää.
älä hermostu hetkessä, vaan rasvaa höyhenet ja anna mahdollisten haukkujen valua sadeveden kera ojaan.- Irmeli
valui vetenä rekisteröitymisyritys.Koitin napata itelleni tämän Irmelin ja on kuulemma jo käytössä.
Mää en oo kovin herkkäuskoinen enkä nahkainen. - tukkusutija
Irmeli kirjoitti:
valui vetenä rekisteröitymisyritys.Koitin napata itelleni tämän Irmelin ja on kuulemma jo käytössä.
Mää en oo kovin herkkäuskoinen enkä nahkainen.että tanssien erotetaan jyvät pakanoista.
ja hyvät vedätykset kuultavat kunniassaan - Irmeli
tukkusutija kirjoitti:
että tanssien erotetaan jyvät pakanoista.
ja hyvät vedätykset kuultavat kunniassaanpakarat pysyy ihan ominaan ja ilman lupaa niitä ei vanutella.Ei edes tanssin huumassa kuumassa.Mää en täysin ymmärtäny sua enkä tunne tätä jokiskaa.Ilmeisesti naisihminen.
Mua ei tartte lajitella yhen tanssin perusteella vaan lajitelkoon jokainen sitte kun parhaaksi näkee tai olkoon lajittelemata.
Mää oon muutes joskus pohtinu sellasta mikä hemmetin tarve ihmisillä on lajitella kaikki ihmiset tai asiat.
Sellasen ymmärtää jos laitetaan vaikka punaset autot samaan parkkiin tai keltaset kukat samaan purkkiin.Ne on sellasia juttuja jotka sää silmällä näät ja värin perusteella heivaat omaan lokeroon.Samoin lentävät otukset tai matelevat niljakaiset.
Asiat ja ihmiset on sellasia joita ei oikeestaan pysty lajittelemaan.Pinnallisesti kyllä mutta ei perusteellisesti.
Muuten sama kuin muussakin elämässä: Vain oman tien kulkijat pärjäävät.
Jos avaat keskustelun, teet jatko-osioille miltä itsestäsi tuntuu.
Miksi pitäisi välittää ns. yleisestä mielipiteestä.
Vaikka avauksesi jatkeena olisi pyöreä nolla, mitä siitä, toisella aiheella
voi olla jo parempi säkä.
Palstojahan on satoja, joku niistä voi vastata ominta aluettasi.
Olen itsekin vasta-aloittaja, mutta näillä baanoilla huonolla itsetunnolla
varustetut jäävät enemmän tai vähemmän paitsioon.
kirjoittelemisiin.
c.c- Irmeli
aattelin tarkistaa millanen käytäntö täällä on.Oon jo oppinu että ylinopeutta ei kantsi ajaa valvontakameraan,palautetta tulee kyllä.
Mulle yleinen mielipide on melkeen punainen vaate tietyissä tilanteissa ja itsetunnon kans pärjään aika mukavasti.
Juu kirjoittelemisiin vaan.
- Tanevaan
Jokapaikassa saa piipahtaa ja sanansa sanoa,ei tartte vastailla jos ei haluu,jos teekee mieli kunnon väittelyitä niin sitten vaan vastailemaan.
ps kannattaa rekisteröidä nimimerkki niin sitten on helpompi sopeutua.Eipä muuta kun näkyillään=))
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322891- 1732285
- 622264
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 131318
- 101214
- 111184
- 221181