Kerrostalon yläkerrassa alkaa mekkala klo 04.
Asukas siirtää kaappikelloaan tunnin taakseppäin.
Se on aina yhtä karmeaa kuunneltavaa.
Ens yönä menee hermo
7
343
Vastaukset
- welhotar53
tulpat korviin!
- vinkki:
Ehdota että laittaa vaikkapa maton kellon alle niin raahausäänet eivät kuulu niin pahasti. Jalopuulattiakin kuluu huomattavasti vähemmän..
- Huom.!
Kaappikello voi vaikka lyödä!!
- amaryllie
nenä..pitikö siitä muistuttaa!!!!
minun yläkerrassa alkaa sama touhu...
tiedän siis miltä tuntuu...
onko könninkello ja kaappikello sama asia?????
kuka muuten siirtää big-penn kelloa tunnin...siinä sitä on hommaa!!!!!- Tanevaan
Big ben on ollut sitä varten nyt viikon remontissa eli kai ne samalla säätää sen aikaankin.
- H. Raunio
ja kaappis ovat kumpainenkin niitä miehenkorkuisia ja -painoisia ajannäyttäjiä.
Voi sitä kaameeta rytinää aamuyöllä. Luulin että jääkausi tulee kun siirteli sitä kelloaan. H. Raunio kirjoitti:
ja kaappis ovat kumpainenkin niitä miehenkorkuisia ja -painoisia ajannäyttäjiä.
Voi sitä kaameeta rytinää aamuyöllä. Luulin että jääkausi tulee kun siirteli sitä kelloaan.se oli....
joku matti myöhäinen siirtelee vieläkin ...unohti yöllä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909