Minnan mies ei paikalla!

Marika_

...suhde ei tainnut kestää kaikkia hämmentämisiä? Ex on paikalla, rivien välistä oli luettavissa, että mies ei ole enää kuvioissa

15

5663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa se on

      täydentämässä teippivarastoa himassa?!!

    • juuso lahdesta

      Jos äijä ei ole paikalla, niin onkin kunnon mies.
      Kuka saatana kuutelis akkansa juttuja ex-miehestään... luulin että oli aivan nössö, mutta olikin kunno mies...

      • ei julkisuuteen

        Haloo...voi olla että mies ei vaan halua JULKISUUTEEN ääliöt!
        mies voi olla helsingissä siviilissä ottamassa vastaan minnaa..
        tosi typerää heti tehä tollasia johtopäätöksiä!
        mieshän teki selväksi heti alussa että EI halua julkisuuteen,
        sen takia miestä ei ole lehtien palstoillakaan näkyny!!!

        hei haloo!!!


      • Sami_
        ei julkisuuteen kirjoitti:

        Haloo...voi olla että mies ei vaan halua JULKISUUTEEN ääliöt!
        mies voi olla helsingissä siviilissä ottamassa vastaan minnaa..
        tosi typerää heti tehä tollasia johtopäätöksiä!
        mieshän teki selväksi heti alussa että EI halua julkisuuteen,
        sen takia miestä ei ole lehtien palstoillakaan näkyny!!!

        hei haloo!!!

        Äijä oli kuitenkin esittelyvideolla... jos se jo sai sen verran julkisuutta että ei enään Minna kiinnosta?


      • mika2
        ei julkisuuteen kirjoitti:

        Haloo...voi olla että mies ei vaan halua JULKISUUTEEN ääliöt!
        mies voi olla helsingissä siviilissä ottamassa vastaan minnaa..
        tosi typerää heti tehä tollasia johtopäätöksiä!
        mieshän teki selväksi heti alussa että EI halua julkisuuteen,
        sen takia miestä ei ole lehtien palstoillakaan näkyny!!!

        hei haloo!!!

        Ja oli saattamassa Minnaa taloon...ei vaan tyyppi jaksanu kattoo ku muija häpäsee itsensä tv:ssä!!!


    • kännipäissään

      jalkaa Antin jalkoväliin työnsi, Antti pois sitä kokoajan työnsi...

    • Cesar

      On todella surullista jos tämän ohjelman takia on ihmissuhde päättynyt. Kaikesta kirjoittelusta huolimatta ei mitään kovinkaan kauheata talossa tapahtunut Minnan osalta. Erikoiselta kyllä tuntui kun ei miesystävä vastassa ollut. JOS nyt on niin että suhde olisi tämän myötä ajautunut kriisiin, niin en sitten tiedä oliko se edes niin vakavaa.. Puoli vuottahan vasta olivat yhdessä olleet.

      Ex-mies ei osannut sanoa miksi ei ole paikalla kun haastateltiin, tai sitten ei vain halunnut sanoa. Minnan sisko oli myös paikalla,mutta ei kommentoinut miesystävän poissaoloa. Varmasti ovat kyllä olleet yhteyksissä ennen lähtemistä, ja tuntuisi kummalta että ei selventäisi poissaolemista jonkun hyvän syyn takia (sairaus, työeste tms), jos asiat ovat hyvin. No ehkä huomenna extrassa kuulemme lisää asiasta.

      No lapset ainakin olivat vastassa ja sehän oli Minnalle tärkeintä. Tsemiä Minnalle ja hyvää kotimatkaa kun sitten joskus lähtee...

      • taisi mies häipyä

        Ihan oikein kun ei ollut vastassa,enkä yhtään ihmettele,varmaan hävettää Minnan lapsia ja ex-miestäkin,oli törkeä vanha ämmä kun yritti olla teini ja yritti iskeä Anttia.Huh huh!


      • edes sen kakaran
        taisi mies häipyä kirjoitti:

        Ihan oikein kun ei ollut vastassa,enkä yhtään ihmettele,varmaan hävettää Minnan lapsia ja ex-miestäkin,oli törkeä vanha ämmä kun yritti olla teini ja yritti iskeä Anttia.Huh huh!

        synttäreillä, oli kuulemma vaan onnitellut puhelimitse. Haiskahtaa kyllä siltä, että olis feidaamassa koko äijä takavasemmalle. Kuka uiddu tollasen teipinvätkyttäjäharpun naamaa jaksais katella. Siskokin oli puolet hehkeämpi.

        Minttuhan on koko ajan kehunut, että uusi ja exä tulevat hyvin toimeen, syy on varmaan jossain ihan muualla.


      • roooooosa
        taisi mies häipyä kirjoitti:

        Ihan oikein kun ei ollut vastassa,enkä yhtään ihmettele,varmaan hävettää Minnan lapsia ja ex-miestäkin,oli törkeä vanha ämmä kun yritti olla teini ja yritti iskeä Anttia.Huh huh!

        ja mun äskenen viesti poistettiin??? ei ollut mitään törkeyksiä ELI PERUSTETTA poistolle, paljon pahempaa täällä on julkaistu!!!!
        Sanonpa uudelleen : en ihmettele jos mies ei tuu paikalle kun kumppani yrittää päästä toisen miehen sänkyyn ja on kaiken lisäksi äiti-ihminen.
        Vieläkö poistat?


      • olivat
        taisi mies häipyä kirjoitti:

        Ihan oikein kun ei ollut vastassa,enkä yhtään ihmettele,varmaan hävettää Minnan lapsia ja ex-miestäkin,oli törkeä vanha ämmä kun yritti olla teini ja yritti iskeä Anttia.Huh huh!

        paikalla. Hattua täytyy nostaa etenkin tolle pojalle, joka saa EHKÄ kuulla pientä kuittailua äitinsä edesottamuksista. Tyttö näytti olevan aika synkällä mielellä myös. Ex-iskä tajusi varmaan rajoittaa lasten tv:n katselua ja etenkin nettivisiitejä.

        Muuten lapsetkin olisivat jääneet luultavasti pois.

        Omille lapsilleni en voisi kuvitella tälläistä vetoa vanhenpien taholta, VASTUUTONTA egoistista käytöstä teippiminnalta!


    • halannut Makea

      Olis ollut, kiltti ele halata ex-miestään.
      Mies on lapsien kanssa, tullut paikalle ja pitänut yhteisistä lapsista huolta.
      Mulla ainaki tulis paska fiilis jos mun ex, vaan jättäs siinä sen tekemättä.
      No enhän mä sitä tiedä, mitä oikeasti heidän välillä on. Mutta, olispahan hoitanu homman tyylikkäämmin.
      t. toinen Make

    • vähän samanlainen

      tunne Minnan ex:n puheista että kaikki ei ole enää niin kuin ennen ohjelmaa.

    • 3. mies

      Minnalla odottaa jo uusi mies talossa vapautumista; Antti Asikainen.

      • kuman

        Varmaan tuleva Seiska-lehti kertoo isoin otsikoin: "Miesystävä jätti BB-Minnan, Minna tilittää itkien."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe