LAURA BONO TULEE ESIINTYY

Antille ja Pertulle

se on melko varma kun puhuvat etttä joku italialainen tulee se on nyt suomessa

12

2602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varastohuoneesta juuri kävivät pojat hakemassa Laura Bonon ja jonkin laatikon. Laura sanoi että hän meinaa tehdä pojille ruokaa!

      • Jokunen

        Taitaa pojilla olla herkku mielessä =)


      • nimetön

        Kyselevät toisiltaan kaikenlaista ja Antti kysyi lauran sukunimeä. Kuulleesaan nimen Laura Bono Antti vasta tiesi kenestä on kyse ja pahoitteli ettei heti tunnistanut. Ihan hyvin nuo onnistuvat englannilla kommunikoimaan. Perttukin yllättävän hyvin pärjää.


      • trgbtrr
        nimetön kirjoitti:

        Kyselevät toisiltaan kaikenlaista ja Antti kysyi lauran sukunimeä. Kuulleesaan nimen Laura Bono Antti vasta tiesi kenestä on kyse ja pahoitteli ettei heti tunnistanut. Ihan hyvin nuo onnistuvat englannilla kommunikoimaan. Perttukin yllättävän hyvin pärjää.

        Antti puhuu hyvin englantia, mutta Perttu ei. Näin englannin kielen opettajana, ja USA:ssa 20 vuotta asuneena tulee tarkkailtua toisten puhetta. Perttu höpötteli Minnasta ja käytti sanaa he, naisesta yleensä puhutaan she. Pilkunnussimista, mutta tosiaan ammatin puolesta lienee ymmärttävää.


      • pärjää..
        trgbtrr kirjoitti:

        Antti puhuu hyvin englantia, mutta Perttu ei. Näin englannin kielen opettajana, ja USA:ssa 20 vuotta asuneena tulee tarkkailtua toisten puhetta. Perttu höpötteli Minnasta ja käytti sanaa he, naisesta yleensä puhutaan she. Pilkunnussimista, mutta tosiaan ammatin puolesta lienee ymmärttävää.

        kuitenkin kielellään, pääasia että tulee kutakuinkin ymmärretyksi.

        Anttihan on viettänyt vaihto-oppilasvuotta USA:ssa sekä matkustellut paljon.

        Mutta hienosti pojat homman hoitavat.


      • Jonkinlaista pastaruokaa laittelevat. Tunnelma on aika kevyt... Pihalla olevia ei ole näytetty.


      • nimetön
        Cesar kirjoitti:

        Jonkinlaista pastaruokaa laittelevat. Tunnelma on aika kevyt... Pihalla olevia ei ole näytetty.

        Jotain sellasta tosta taitaa tulla kun kaakaojauhetta juustoraastimella Laura levittää :D


      • Oppilas
        trgbtrr kirjoitti:

        Antti puhuu hyvin englantia, mutta Perttu ei. Näin englannin kielen opettajana, ja USA:ssa 20 vuotta asuneena tulee tarkkailtua toisten puhetta. Perttu höpötteli Minnasta ja käytti sanaa he, naisesta yleensä puhutaan she. Pilkunnussimista, mutta tosiaan ammatin puolesta lienee ymmärttävää.

        Just tolla asenteella enkun opet saa 20% oppilaista vihaamaan kieliä...


      • Oppilas2
        Oppilas kirjoitti:

        Just tolla asenteella enkun opet saa 20% oppilaista vihaamaan kieliä...

        No onhan nyt he:n ja she:n välillä sentään V Ä H Ä N eroa!!?.. vai onko mies ja nainen melkein sama??
        ..miks edes vastaan tämmösiin...olenpa ääliö


      • Oppilas
        Oppilas2 kirjoitti:

        No onhan nyt he:n ja she:n välillä sentään V Ä H Ä N eroa!!?.. vai onko mies ja nainen melkein sama??
        ..miks edes vastaan tämmösiin...olenpa ääliö

        Jos joku on niin uuno että menee sekaisin she ja he sanojen väärästä käytöstä, niin aika heikosti on asiat.

        Mutta tommosi ne enkun opet on... omituisempia on ehkä korkeintaan ruotsin opet...


    • kyllä

      Siellä ne värjöttelee ja Tiina näkee punasta ja marisee kokoajan

    • Laura Bono

      yes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe