se on melko varma kun puhuvat etttä joku italialainen tulee se on nyt suomessa
LAURA BONO TULEE ESIINTYY
12
2602
Vastaukset
Varastohuoneesta juuri kävivät pojat hakemassa Laura Bonon ja jonkin laatikon. Laura sanoi että hän meinaa tehdä pojille ruokaa!
- Jokunen
Taitaa pojilla olla herkku mielessä =)
- nimetön
Kyselevät toisiltaan kaikenlaista ja Antti kysyi lauran sukunimeä. Kuulleesaan nimen Laura Bono Antti vasta tiesi kenestä on kyse ja pahoitteli ettei heti tunnistanut. Ihan hyvin nuo onnistuvat englannilla kommunikoimaan. Perttukin yllättävän hyvin pärjää.
- trgbtrr
nimetön kirjoitti:
Kyselevät toisiltaan kaikenlaista ja Antti kysyi lauran sukunimeä. Kuulleesaan nimen Laura Bono Antti vasta tiesi kenestä on kyse ja pahoitteli ettei heti tunnistanut. Ihan hyvin nuo onnistuvat englannilla kommunikoimaan. Perttukin yllättävän hyvin pärjää.
Antti puhuu hyvin englantia, mutta Perttu ei. Näin englannin kielen opettajana, ja USA:ssa 20 vuotta asuneena tulee tarkkailtua toisten puhetta. Perttu höpötteli Minnasta ja käytti sanaa he, naisesta yleensä puhutaan she. Pilkunnussimista, mutta tosiaan ammatin puolesta lienee ymmärttävää.
- pärjää..
trgbtrr kirjoitti:
Antti puhuu hyvin englantia, mutta Perttu ei. Näin englannin kielen opettajana, ja USA:ssa 20 vuotta asuneena tulee tarkkailtua toisten puhetta. Perttu höpötteli Minnasta ja käytti sanaa he, naisesta yleensä puhutaan she. Pilkunnussimista, mutta tosiaan ammatin puolesta lienee ymmärttävää.
kuitenkin kielellään, pääasia että tulee kutakuinkin ymmärretyksi.
Anttihan on viettänyt vaihto-oppilasvuotta USA:ssa sekä matkustellut paljon.
Mutta hienosti pojat homman hoitavat. Jonkinlaista pastaruokaa laittelevat. Tunnelma on aika kevyt... Pihalla olevia ei ole näytetty.
- nimetön
Cesar kirjoitti:
Jonkinlaista pastaruokaa laittelevat. Tunnelma on aika kevyt... Pihalla olevia ei ole näytetty.
Jotain sellasta tosta taitaa tulla kun kaakaojauhetta juustoraastimella Laura levittää :D
- Oppilas
trgbtrr kirjoitti:
Antti puhuu hyvin englantia, mutta Perttu ei. Näin englannin kielen opettajana, ja USA:ssa 20 vuotta asuneena tulee tarkkailtua toisten puhetta. Perttu höpötteli Minnasta ja käytti sanaa he, naisesta yleensä puhutaan she. Pilkunnussimista, mutta tosiaan ammatin puolesta lienee ymmärttävää.
Just tolla asenteella enkun opet saa 20% oppilaista vihaamaan kieliä...
- Oppilas2
Oppilas kirjoitti:
Just tolla asenteella enkun opet saa 20% oppilaista vihaamaan kieliä...
No onhan nyt he:n ja she:n välillä sentään V Ä H Ä N eroa!!?.. vai onko mies ja nainen melkein sama??
..miks edes vastaan tämmösiin...olenpa ääliö - Oppilas
Oppilas2 kirjoitti:
No onhan nyt he:n ja she:n välillä sentään V Ä H Ä N eroa!!?.. vai onko mies ja nainen melkein sama??
..miks edes vastaan tämmösiin...olenpa ääliöJos joku on niin uuno että menee sekaisin she ja he sanojen väärästä käytöstä, niin aika heikosti on asiat.
Mutta tommosi ne enkun opet on... omituisempia on ehkä korkeintaan ruotsin opet...
- kyllä
Siellä ne värjöttelee ja Tiina näkee punasta ja marisee kokoajan
- Laura Bono
yes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437