Jostain syystä olen uskonut,että pesukoneeni tarvitsee vessan valoa siellä huristessaan.Tänään havahduin siihen,että eihän se niin olekkaan...
Pesukoneeni pimeässä
7
398
Vastaukset
- nyt..
..asian oikeassa valossa?
- valaista myös
minua?
kyllä se pesukone kummasti ilman valojakin pesee....Ihme kyllä....Itse tarviin valoja ku peseydyn....
Iltaa vaan hukkanen....=:0)))))- kylläkin
sait ihan aattelemaan tota jutskaa. Miksei sitä vois itteäänki pestä käsikopelolla, vanhaa tuttua kroppaa. Jaa-a, paljonkos siinä säästyis sähköö? Hmmm..
kylläkin kirjoitti:
sait ihan aattelemaan tota jutskaa. Miksei sitä vois itteäänki pestä käsikopelolla, vanhaa tuttua kroppaa. Jaa-a, paljonkos siinä säästyis sähköö? Hmmm..
puhut asiaa....... suihkussa käynti muuttuis mielenkiintoisemmaks ilman valoja.....=;0))))
Mutta nyt suomi venäjä..........sitä jännäämään menen mie.....=:0)))))- Kinkuli
kylläkin kirjoitti:
Minä käyn aina suihkussa avaamatta suihkun hanaa. Vuotuinen säästö vesilaskussa on melkoinen.. uskotteko?
- sweet_lemon
on se, että olen uskonut, että tuli sammuu saunan kiukaasta, jos sammutan valot saunasta.
Se vielä mietityttää, että miksi valot pitää jättää päälle, kun laittaa sähkösaunan päälle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701