Niin mitäpä sitä laitta pizzapohjan päälle?
Haluan herkutella mausta ja laadusta tinkimättä.
Siis periteisen jauhelihapizzan resepti ja sitten olisko muita?
Pizzan päälle
6
1480
Vastaukset
- kotikokki
1. pariloitua kanaa, ananasta, sipulia ja valkosipulia
2. kebabia, sipulia, tonnikalaa, paprikaa, ja paistamisen jälkeen maukasta majoneesia tai voileipä pikkelssiä - olisi
ylähuuli?Tosi halpaa...
- pizzan päälle
- kinkkua, tomaattia, sipulia, pippuria
- anjovista, tomaattia, oliiveja, valkosipulijauh.
- savumuikkuja, purjoa/sipulia, timjamia
- savusilakoita, purjoa, tilliä, sitr.pippuria
- pakastevihanneksia, kermaviiliä, vehnäjauhoa, rakuunaa
- 8 nakkia, tom.sosetta, kermaviiliä, sellerisuolaa
- sekasieniä, sipulia, kermaa, vehnäjauhoa, pippuria, tomaattia, kirveliä/minttua
- sardiineja, tomaattia
- katkarapuja, simpukoita, säilyketomaatteja, mausteita
- herkkusieniä, 2 paprikaa, viherpippuria
- sinihomejuustoa, tomaattia, basilikaa
- tonnikalaa, ketsuppia, purjoa, mustia oliiveja
- savukinkkua, parsaa
- munuaisia, sipulia, tomaattisosetta, kermaa, suolaa, kuminoita
- sipulia, paprikaa, timjamia
- pekonia, sekasieniä, sipulia, valkopippuria, tomaattia
- broilerin- tai naudanmaksaa, sipulia, suolaa, valkopippuria, paprikaa
- balkanmakkaraa, sipulia, tomaattia
- säilykelohta, 3-4 keitettyä munaa, kaprista, tilliä, sitruunapippuria, kermajuustoa
- kanttarelleja/tatteja, sipulia, paprika, vehnäjauhoja, smetanaa/kermaa, suolaa, viherpippuria
- sipulia, anjovista, kermaviiliä, muna
ja lopuksi jälkiruokapizza:
- tlk säilykepäärynöitä, sinihomejuustoa ja kardemummaa - minä
Mitenkä olis parmankinkkua, aurinkokuivattuja tomaateja ja mozarellajuustoa...toki tomaattikastike pohjalle. Ja järjestyksessä mozarella (runsaasti), kinkut, tomaatit ja vielä vähän mozarellaa. Päälle voi ripotella rucolaa. Hyvää on!!
- .......
Pizzapohjan (jonka pitää olla OHUT, taikinaan 0,5dl vettä jokaista pellin kokoista pohjaa varten) tuoreita tomaatteja joita kuluu 1,5 kpl jos ne on sopivan ohueksi renkaaksi leikattuja, basilikan lehtiä omasta pensaasta, valkosipulia rouhittuna ja päälle lorautetaan kevyelti auringonkukkaöljyä, ja mausteeksi vielä vähän mustapippuria ja oreganoa. Sen päälle mozzarella-tuorejuustoa ja juuston päälle muita täytteitä. Paistetaan maksimilämmöllä uunin yläosassa 7 min. (Tällä hetkellä pelkkää salamia täytteenä, mutta silti on herkullista, tein äsken pitkästä aikaa pizzaa!)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351