Millainen ravintola on Gastone Hesassa? Netistä löytyy vain ruokalista, ei yhtään kuvaa sisätiloista. Kuulemma pieni ravintola - paljonko paikkoja?
RISTORANTE GASTONE
3
3188
Vastaukset
- maire
Meitä oli kymmenen hengen porukka joskus vuosi sitten siellä eikä ravintola ollut meistä täynnä! Paikkamäärää en tosin laskenut.... arvelisin että 50.... Mutta tosiaan en muista. Meillä oli vähän hankaluuksia palvelun kanssa (pöytävarausta ei ollutkaan merkitty oikealle hlömäärälle jne). Mutta ruoka oli ihan hyvää. Taso tosin vaihtelee kuulemma (kokin mielialan mukaan?). Mutta ystäviltäkin olen kuulluut positiivista palautetta. Ja se tuntuu olevan suosittu. Välttämättä et pääse syömään vain kävelemällä sisään varsinkaan loppuviikosta.
- aniit
Ainakin lounasaikaan puheensorina häiritsevän kovaa, johtuneeko akustiikasta vai mistä. Olen tosin ollut siellä vain kerran, ja silloin ravintola oli ihan täysi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232