Tein joskus ihan omasta päästä hunajaan "säilöttyjä" valkosipulinkynsiä. Siis vain sekoitin aineet keskenään. Onko kukaan tehnyt sellaisia ihan oikealla ohjeella? Mikä on säilyvyys? Noita omatekemiäni en uskaltanut kovin kauan säilyttää.
hunajavalkosipulit
3
928
Vastaukset
- valkosipulit
Olen löytänyt Oulun kauppahallista, pienyrittäjät
niitä valmistavat.- ..Kuinka on?
..rakkaani oli laittanut VSipulinkynsiä hunaja & omenaviinietikka seokseen ja nyttemmin osa VS-kynsistä ovat osittain muuttuneet vihertäviksi..
Niin sitä vain että: -Mikä meni pieleen. Ja hän kertoi myös kuulleensa väittämän että ne olisivat muuttuneet myrkyllisiksi... Purkkiin hän oli kylläkin jättänyt ilmatilaa mutta en itse tiedä edes onko sillä vaikutusta asiaan... ..Kuinka on? kirjoitti:
..rakkaani oli laittanut VSipulinkynsiä hunaja & omenaviinietikka seokseen ja nyttemmin osa VS-kynsistä ovat osittain muuttuneet vihertäviksi..
Niin sitä vain että: -Mikä meni pieleen. Ja hän kertoi myös kuulleensa väittämän että ne olisivat muuttuneet myrkyllisiksi... Purkkiin hän oli kylläkin jättänyt ilmatilaa mutta en itse tiedä edes onko sillä vaikutusta asiaan...joskus valkosipulin kynnet purkkiin ja kaadoin päälle hunajaa. Sitten kaapin nurkkaan muutamaksi kuukaudeksi. Muuttuivat ruskeiksi, taisi viimein mennä mustaksikin. Hassu, mukava maku, myös siinä hunajaliemessä. Söin mausteena vielä vuosia vanhaakin, ei ollut pahaa eikä mennyt maha sekaisin.
Sitten jos haluat leikkiä fakiiria ja pureskella valkosipulia kuin perunaa, onnistuu se kun otat appelsiinituoremehua suuhun ennen v-sipulia. Ei maistu miltään! Paljon jos syöt, mahassa kyllä polttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875