Mitä tarkoittaa addenum ?
visainen kysymys
4
282
Vastaukset
- Common Adder
Addenum vai addendum? Jälkimmäinen tarkoittaisi kai suunnilleen samaa kuin englannin "addition".
addendum = jälkikirjoitus (Post Scriptum, P.S.), laajennus, lisähuomautus, lisäsopimus tjsp.- kysyjä123
En osaa vastata tuohon.
Ajattelin ensin, että se olisi ollut tuo addendum mutta sekään ei tunnu sopivalta siinä ympäristössä mihin se liittyi...
Kiitos kuitenkin. kysyjä123 kirjoitti:
En osaa vastata tuohon.
Ajattelin ensin, että se olisi ollut tuo addendum mutta sekään ei tunnu sopivalta siinä ympäristössä mihin se liittyi...
Kiitos kuitenkin.Jos et halua kertoa mitään siitä (edes lausetta, saati laajempaa yhteyttä), missä kohtasit oletettavasti väärinkirjoitetun sanan, niin eipä kai sitten voi auttaa. Tai tietysti voi todeta, että sanat tarkoittavat, mitä ihmiset haluavat niillä tarkoittaa. Minä juuri päätin, että kysymys, jossa kysytään väärinkirjoitetun sanan merkitystä edes vihjaamatta siihen, missä se on esiintynyt, on (Elimäen tarkoituksen hengessä) "kontratievo".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604