Uuden tutkimuksen mukaan pohjanmaalla syödään suomessa eniten hiilihydraatteja ja ovat lihavimpia. Eivät ole kai kuulleetkaan Kirilin valistusta hiilihydraattien vaaroista.
Voi pohojalaasia
12
543
Vastaukset
- ja ovat
laihoja
- Asafoetida
Siellä syödään vähiten rasvaa ja voidaan hyvin!
- Proteiinia
Kerros mulle Asafoetida mikä tekee rasvasta epäterveellistä ihmiselle ja mikä hiilihydraatista terveellistä?
Tän mä tosiaankin haluisin tietää.. - Kiril
Proteiinia kirjoitti:
Kerros mulle Asafoetida mikä tekee rasvasta epäterveellistä ihmiselle ja mikä hiilihydraatista terveellistä?
Tän mä tosiaankin haluisin tietää..ei nyt näytä valvovan niin mun vastaus on tämä. Rasvasta epäterveellistä tekee etuliite Trans ja hiilihydraatista terveellistä etuliite vähä.
- hydraattia lissää!
Okinawalla syödään enempi ja siellä on maailman tervein ja pitkäikäisin väestö.
- RasvaAntero
Joo Okinawa on Japanin vilja-aitta! Totuus on se että saarilla yleensä asuvat elävät pitkään syystä että syövät paljon kalaa.
- hydraattia lissää!
RasvaAntero kirjoitti:
Joo Okinawa on Japanin vilja-aitta! Totuus on se että saarilla yleensä asuvat elävät pitkään syystä että syövät paljon kalaa.
Kunhan sanoin jotain yhtä järkevää kuin aloituksesi.
Tässä toinen viisaus: Okinawalainen saa 55% energiasta hiilihydraateista, suomalainen vähän alle 50%. Johtopäätös: Suomalaisten pitää lisätä hiilihydraattiosuuden määrää 5 %-yks. ja suomalaiset ovat yhtä terveitä ja hyväkuntoisia kuin okinawalaiset.
Viisasta, eikö? - Kiril
hydraattia lissää! kirjoitti:
Tässä toinen viisaus: Okinawalainen saa 55% energiasta hiilihydraateista, suomalainen vähän alle 50%. Johtopäätös: Suomalaisten pitää lisätä hiilihydraattiosuuden määrää 5 %-yks. ja suomalaiset ovat yhtä terveitä ja hyväkuntoisia kuin okinawalaiset.
Viisasta, eikö?syödään paljon rasvaisia makkaroita ja porsaanpotkaa ja juodaan paljon olutta. Silti siellä on vähemmän sydän ja verenpainetauteja kuin Suomessa.
- ja.
Kiril kirjoitti:
syödään paljon rasvaisia makkaroita ja porsaanpotkaa ja juodaan paljon olutta. Silti siellä on vähemmän sydän ja verenpainetauteja kuin Suomessa.
Ja Suomessa syödään vielä huonommin.
- Terve syöjä
hydraattia lissää! kirjoitti:
Viisasta, eikö?Kohta Kiril sanoo, että se ei ole sama asia eikä tämä aihe liity mitenkään keskusteluun. On meinaan käyty tämä keskustelu ennenkin...
- Syy - seuraus
Kiril kirjoitti:
syödään paljon rasvaisia makkaroita ja porsaanpotkaa ja juodaan paljon olutta. Silti siellä on vähemmän sydän ja verenpainetauteja kuin Suomessa.
Juodaan kahvia eniten henkeä kohti koko maailmassa, mutta silti kiinalaisilla on terveemmät hampaat...
- hydraattia lissää!
Syy - seuraus kirjoitti:
Juodaan kahvia eniten henkeä kohti koko maailmassa, mutta silti kiinalaisilla on terveemmät hampaat...
Niin ja ilmaston lämpeneminen on suorassa yhteydessä merirosvojen määrän vähenemiseen.
http://www.venganza.org/piratesarecool4.jpg
Pysäytä ilmaston lämpeneminen, ryhdy merirosvoksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293