Hien haju ja VHH

jestas!

Lisääkö VHH jotenkin kuona-aineiden eritystä? Olen parisen viikkoa noudattanut (ainakin yrittänyt) vähähiilihydraattista ruokavaliota ja olen huomannut hikeni haisevan pahemmalle kuin ennen. Samoin pissa haisee todella voimakkaasti... Kainalot alkaa haista alle puolessa vuorokaudessa suihkussa käynnin jälkeen vaikka on tehokkaat dödötkin.

8

3191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää vaan

En tiedä mitä siinä tapahtuu, mutta noin siinä käy. Hengityskin voi alkaa haista. Se menee kyllä sitten aikanaan ohi.

• skäribo

1970-luvulla, kun Atkins tuli ensimmäisen kerran, tuosta puhuttiin paljonkin. Kun nuoret tytöt laihduttivat sillä ja alkoivat haista kamalalta. Samoinhan diabeetestakin aletaan usein epillä myös hajun perusteella. Minäkään en kyllä tiedä johtuuko se ketoosi asidosista vai mistä.

• VHH-peikko
        skäribo kirjoitti:

1970-luvulla, kun Atkins tuli ensimmäisen kerran, tuosta puhuttiin paljonkin. Kun nuoret tytöt laihduttivat sillä ja alkoivat haista kamalalta. Samoinhan diabeetestakin aletaan usein epillä myös hajun perusteella. Minäkään en kyllä tiedä johtuuko se ketoosi asidosista vai mistä.

on kaksi eri asiaa.
        Ketoasidoosi on diabetikolla esiintyvä (hengen)vaarallinen tila.
        Ketoosi on esim tiukalla Atkinsilla tai paastolla olevan tila, jossa keho polttaa rasvaa tehokkaasti. Tästä johtuen henki *voi* haista, mutta itse en ole kuullut tai havainnut että sillä olisi jotain tekemistä hienhajun kanssa.

• VHH-peikko

että itsellä olisi näin käynnyt. Päinvastoin, painon putoamisen myötä hikoileminen yleensäkin on vähentynyt.
      Minkä verran mahdat juoda päivän aikana? Itsellä ainakin nestettä on mennyt enemmän kuin ennen, ja päivittäin juon n.2-3l.

• Proteiinia

Mulla ei hanki ruvennu haiseen yhtään vaikka todella syväs ketoosissa olin vähän aikaa sitten. Eikä myöskään hiki.. Yksilöllistä tämäkin kai.

• Ambrosia

Teit hyvän huomion! Runsaasti proteeinia ja varsinkin lihaa syövät HAISEVAT PAHALLE johtuen lihan sisältämistä kuona-aineista, puriineista. Sen sijaan kasvisyöjien iho tuoksuu aina hyvälle. Jos siis haluat hyväntuoksuisen kumppanin, valitse kasvissyöjä tai ainakin vähän lihaa syövä nainen tai mies!

• epäonnistui

Näyttäisi olevan aika tarkkaan 1kk joidenkin 'kuun'kierto... heh

• mamemu

Pyrin syömään vähähiilihyd. ruokaa.
      Huomasin oman löyhkäni kun rupesin talven tullen syömään monivitamiinivalmistetta! Dunkkis oli ihan hirvee! Lopetin vitamiinit ja niin hävis hajukin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe