Terve!
Käydessäni ravintolassa ravintolan pitäjä kysyi minulta asiaa (koski kahden ihmisen välistä riitaa, joista toinen on minulle läheinen ja joka oli väittänyt minun sotkeutuneeni asiaan mikä ei pidä paikkaansa), johon kerroin oman mielipiteeni. Ravintolan pitäjä kertoi sanomisistani eteenpäin tälle riidan vähemmän läheiselle puoliskolle, tosin hieman sanomisiani muuttaen. Lisäksi olen kuulema sanonut mielipiteessäni jotain ihmisestä, jota en edes tunne. Tämä siis ravintoloitsijan mukaan.
Kysyisinkin Teiltä arvoisat ravintolatyöntekijät onko ravintolatyöntekijöillä minkälainen vaitiolovelvollisuus. Asian johdosta olen joutunut mm. uhkailun kohteeksi.
- KIITOS -
Saako
4
604
Vastaukset
- normaalit
pätee ravintola-alallakin, eli vaitiolovevollisuus on,mutta ei mikään vahvistettu, eikä suuruusluokka terveyddenhoitoala ja kyllä sen huomaa kun on ohi suun puhunut kun potku tulee persuuksiin! mutta ei nyt ehkä tuollaisissa henk. koht. asioissa liity millään tavalla RAVINTOLAN vaitiolovelvollisuus asioihin, että koitahan sotkusi selvittää ja muista että ne uhkailut voi viedä poliisille!
Hyviä kavereita muuten siulla..!- Einariepätoivo
Asun tuppukylässä.vkl tuli riitaa teiniporukan kanssa ruhjeita niin minulle kuin heille silti olin ainut joka vietiin yöpymään valtion tiloihin.sain seuraavana päivänä kuulla kuinka pienen räkälämme omistaja oli monelle pizzaa hakeneelle asiakkaalle kertonut tapahtuneesta niin tuntemilleni ihmisille kuin täysin minulle tuikituntemattomille.vähissä on puheenaiheet sillä mienhellä...
- Tarjoilijaaaaa
Ei ole vaitiolovelvollisuutta.
- vaiti_olo
Olen joutununut vastaavanlaiseen tilanteeseen kun lähikauppaan murtauduttiin ja kyseessä oleva henkilö oli "asiakkaana" päihdekuntousyksikössä jossa tein liikuntaryhmiä. Kauppias pyysi minua tsekkaamaan nauhalta tunnistanko tyypin. Sanoin että aivan ehdoton vaitolovelvollisuus oltava sitten minua kohtaan, ja niin olikin. Muuten en osis suostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997