Moips! Luin, että sienisalaattiin voisi käyttää ranskankermaa tai smetanaa tavallisen kerman sijaan. Onko kellään kokemuksia? Itse en ole tainnut koskaan käyttää smetanaa tai ranskankermaa missään ruokalajissa (sitä kun on niin perinteissä kiinni), joten antakaapa vinkki mitä sienisalaattiin kannattaa laittaa, että ei tule turhaan ostettua. Olisiko se tavallinen kerma paras, entäs kevytkerma; viekö maun kokonaan?
sienisalaatin ohje
4
977
Vastaukset
- sienisalaatin
Täytyy sanoa etten minäkään käytä koskaan smetanaa oikeastaan missään enkä ranskankermaa. En kyllä ole kermaakaan käyttänyt sienisalaattiin, se oli aivan uutta minulle. Eli itse laitan liotettuja silputtuja suolasieniä ja silputtua sipulia, kermaviiliä ja mustapippuria, siinä se! On hyvää ja helppo tehdä. Tietty jos vahingossa on liottanut sienet liian suolattomaksi täytyy suolaa vähän ripsasta. Eihän kevytkerma vaahtoudu (?) ja eikös se ole ihan lirua koko salaatti jos sellaisesta tekee. Kermaviiliä käytän hyvin paljon, siitä saa hyvän savustetun kalan kastikkeen, samoin eri tavoin maustettuna salaatinkastikkeita erilaisille salaateille.
- 654321
Kuohukermaa vatkattuna sen pitää olla eikä mitään leikkikermaa vaikka onkin epäterveellistä,, mutta Jouluna,,,,
- teen minäkin.
Jos tuntuu liian löysältä ja tekee ison salaatin voisi laittaa sekä ranskankermaa että kermaviiliä, silloin salaatin koostumus tanakoituu. Minusta hapankermatuotteet sopivat paremmin sienisalaattiin, kuin kerma ja aina olen saanut salaatistani kehuja eri-ikäisiltä ihmisiltä!
- äpi
teen minäkin. kirjoitti:
Jos tuntuu liian löysältä ja tekee ison salaatin voisi laittaa sekä ranskankermaa että kermaviiliä, silloin salaatin koostumus tanakoituu. Minusta hapankermatuotteet sopivat paremmin sienisalaattiin, kuin kerma ja aina olen saanut salaatistani kehuja eri-ikäisiltä ihmisiltä!
paras sienisalaatti kostukkeeksi on smetanaa ja liraus kermaa ja etikkaa.Mausteeksi mustapipuria valkopippuria ja hivenen sokeria.(suolaa tarvittaessa) VOI KUN ON HYVÄÄ KOKEILE KOMMENTOI !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734456- 332531
- 402364
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401712Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 821563
- 1511387
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231257Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155