Pitääkö tieto paikkansa, että Matti Nykänen olisi vihdoinkin kääntynyt Jehovan Todistajaksi? Tämä olisi suuri uutinen, sillä näin JT:t saisivat vihdoinkin todellisen äänitorven Suomessa. Kuten scientologeillakin ovat Cruise ja Travolta osoittaneet, on julkkisten kääntyminen todella arvokas asia.
Matista JT
13
1235
Vastaukset
- Huooohhh.........
Että tämmöinenkin tartti sitten rykästä...
- tunnettuja
Kyllä Jehovan todistajissa on mukana tunnettuja henkilöitä mutta heistä ei tehdä mitään äänitorvia.
- mb54
Joo,Jahveissa on hyviä tyyppejä,mutta aina pelottavaa on se.
Ei mielestäni pidä liittoutua,lahkojen kanssa,vaan jos haluat olla Yläkertaan väleissä,niin auta vähäosaisia käytännössä.ilman rahan pummaamista,pitäis keskittyä tähän meidän lyhyeen elämään ja yrittää nauttia siitä auttaen muita.....kaikella hyvällä,pakana jaska - löytyy
jehovantodistajista? se ei voi olla kukaan poliitikko ainakaan...saako jt harrastaa kilpailumielessä urheilua? Olis kiva ku joku mulle vastais ;)
- olli
löytyy kirjoitti:
jehovantodistajista? se ei voi olla kukaan poliitikko ainakaan...saako jt harrastaa kilpailumielessä urheilua? Olis kiva ku joku mulle vastais ;)
se laulaja, se prince. eikös se ainaki oo jt??
- tunnettuja
löytyy kirjoitti:
jehovantodistajista? se ei voi olla kukaan poliitikko ainakaan...saako jt harrastaa kilpailumielessä urheilua? Olis kiva ku joku mulle vastais ;)
En pidä sitä sopivana että antaisin tällä palstalla jonkun henkilön nimen.
- Silja S
löytyy kirjoitti:
jehovantodistajista? se ei voi olla kukaan poliitikko ainakaan...saako jt harrastaa kilpailumielessä urheilua? Olis kiva ku joku mulle vastais ;)
Mua rupes kanssa kinnostamaan saako jt harrastaa esim. kilpaurheilua? En kyllä ainakaa yhtäkkiä muista ainuttakaa urheilijaa joka olis jt, helluntailaisia kyllä löytyy joka lähtöön. Miten on? Saako harrastaa?
- todellakin
Se olisi todella ilo uutinen. Olen joskus rukoillut Matin ja Mervin puolesta.
- ei jt
Se tuittupää on teijän sakkiin omiaan,ongelmia
tiedossa - vähän tarkemmin kun
ei jt kirjoitti:
Se tuittupää on teijän sakkiin omiaan,ongelmia
tiedossaMatti on mukana.
Viiniä kannattaa varata vähän enemmän.
- Jens W.
niin ei Merja, katos ne Tapolan makkarat nääs.
- Mäkikotka
niin ei Merja, katos ne Tapolan makkarat nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492