Kappelin kanapaistos

Mami

Nyt pitäis saada kappelin kanapaistoksen resepti! Nimittäin meidän eskarilainen sanoi sen olevan hyvääää!!! Kysyi tietenkin, että miksei tehdä sitä kotona, eli tietäiskö kukaan sen ohjetta?

6

16739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulakallo

      töissä sitä kysyttiin keittiön väeltä, mitä se on. Siihen tulee pastaa, kanasuikaleita ja maitojuustokastike. eli keität pastat, paistat broiskut ja laitat ne sekaisin kastikkeen kanssa uuniin, kunnes se saa väriä ja kastike paksuuntuu. (n.30min). lapsellasi on hyvä maku ;)

      • Mami

        Kiitos ohjeesta, täytyypä laittaa em. ruoka uuniin tänään!


      • kysymys...

        tehdäänkö juustokastike samoin kuin lasagneen? Ja sitten vasta uuniin??


      • kokki
        kysymys... kirjoitti:

        tehdäänkö juustokastike samoin kuin lasagneen? Ja sitten vasta uuniin??

        samanlainen kastike (mausteita voit tietenkin lisätä makusi mukaan). toinen vinkki on laittaa juustoraasteen tilalle vaikkapa erimakuista tuorejuustoja 8muistaen tietenkin lasten makuja jos lapsia syömässä).


    • meri

      aika paljon on aikaa alkuperäisestä kysymyksestä kulunut, mutta kirjoittelen nyt kuitenkin.
      mulla on hiukan erilainen ohje. mutta kait ohjeita on yhtä monta kuin tekijääkin. soitin keskuskeittiölle ja kysyin ohjeen kun sitä niin kovasti kehuttiin. heille olikin tullut niin paljon kyselyitä että olivat tehneet ohjeesta pienen "kotiversion"

      400 g marinoitua broilerin suikaletta

      300 g cappelli pastaa (simpukka pasta käy hyvin)

      kypsennä suikaleet, sekoita raaka pasta joukkoon ja vuokaan.

      kastike:

      100 marg.
      1 dl vehnäjauh.
      1 litra vettä
      4-6 dl ruokakermaa
      3 kanaliemikuutiota
      2 rkl broileri maustetta
      currya
      sitruunapippuria
      rakuunaa

      kiehauta marg ja jauhot, lisää loput.
      kaada vuokaan, pitää peittyä reilusti. pinnalle juustoraastetta.
      225 C n. 40 min.
      anna vetäytyä hetki ennen syömistä.
      mausteiden määrä kuulostaa paljolle, mutta määrät on ihan oikein :D

      • LaurA%

        Tämän viestiketjun alullepanosta on näköjään kohta kolme vuotta, mutta laitanpa viestiä kuitekin..

        Kokeilin Kappelin kanapaistosta ylläolevalla reseptilla, ja aijai hyvää tuli! Kiitoksia Merille ohjeen laittamisesta!

        Nam.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe