Miten saan lehdet?

kiinnostunut.

Voinko tilata itselleni Herätkää! ja Vartiotorni lehdet? En haluaisi kotikäyntejä, enkä itse hakea lehtiä mistään. Toiveeni on että voisin saada ne muiden lehtien tapaan suoraan postilaatikkoon. Onnistuuko tämä?

11

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AliBaba

      Kerro osoitteesi niin käyn tiputtamassa uudet lehdet postilaatikkoosi ilman ovikellon rimputtelua!

      • sinä

        Kertoisitko sinä osoitteesi ja nimesi tällä palstalla. Tulen käymään päiväkahvilla luonasi huomenna puolenpäivän aikoihin.


      • AliBaba
        sinä kirjoitti:

        Kertoisitko sinä osoitteesi ja nimesi tällä palstalla. Tulen käymään päiväkahvilla luonasi huomenna puolenpäivän aikoihin.

        täällä julkaisisi nimeäni ja osoitettani. Mutta jos kirjoitat minulle osoitteeseen [email protected] niin voimme sopia tapaamisesta.


      • anna.
        AliBaba kirjoitti:

        täällä julkaisisi nimeäni ja osoitettani. Mutta jos kirjoitat minulle osoitteeseen [email protected] niin voimme sopia tapaamisesta.

        nimeäsi ja osoitettasi julkisuuteen mutta siitä huolimatta kyselet sitä toisilta? Aiot myöskin käydä henkilökohtaisesti tiputtamassa lehdet postilaatikkoon vaikket tiedä missä henkilö asuu(ehkä toisella puolella suomea). HALOO!
        Mihin sinä pyrit? Tarjoat osoitettasi,lupaat antaa vastauksia kysymyksiin,ehdotat kirjanlainausta, tapaamista ym palstalla. Miten sinunlaisiisi tulisi suhtautua? Minäpä annan neuvon: Tälläiset tyypit todennäköisesti etsivät itselleen hyväuskoisia uhreja internetin palstoilta. Ihmiset varokaa!


    • jotakin postittamaan

      Soita paikallisille Jehovan todistajille ja kysy voitaiisinko sinulle lähettää lehdet. Voit kertoa heille ettet halua kotikäyntejä mutta haluat mielelläsi tutustua lehtiin.

      • timotei

        niitä ei enää saa normaalisti postin mukana, kuten ennen, vuositilauksena.


      • timotei kirjoitti:

        niitä ei enää saa normaalisti postin mukana, kuten ennen, vuositilauksena.

        mutta veikkaisin, että "maailmanlaajuisen luopiojärjestön" viimevuosien aikaiset toiminnat ovat syynä moiseen?

        Huumorissakin on aina osa totuutta, vai?


      • joku julistaja
        timotei kirjoitti:

        niitä ei enää saa normaalisti postin mukana, kuten ennen, vuositilauksena.

        Tarkoitin että joku julistaja voisi ottaa sen huolehtiakseen ja lähettää lehdet. Jos tietäisin kysyjän nimen ja osoitteen niin lähettäisin hänelle lehdet.


      • timotei
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        mutta veikkaisin, että "maailmanlaajuisen luopiojärjestön" viimevuosien aikaiset toiminnat ovat syynä moiseen?

        Huumorissakin on aina osa totuutta, vai?

        Jt:ilta herua selitystä. Isälleni tuli Vartiotorni vuosikymmeniä, vaikka ei heihin liittynytkään. Muistaakseni ainakin 1970-luvulla vielä sai normaalina vuositilauksena. Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

        Silloin jo syy, miksi ei ainakaan isäni sen paremmin kiinnostun. oli kaikki valmiiksi pureskeltu info, jota ei saanut arvostella ja sen lisäksi erotuskäytäntö ja perheenjäsenten kohtelu näissä tapauksissa. Valmis valo tuli suoraan Brooklynistä. Nyttemmin monta kertaa "kirkastuneena". Ainakin tähän asti voin katsoa isäni olleen enemmän oikeassa kuin Brooklynin sedät.


      • Markku_Meilo
        timotei kirjoitti:

        Jt:ilta herua selitystä. Isälleni tuli Vartiotorni vuosikymmeniä, vaikka ei heihin liittynytkään. Muistaakseni ainakin 1970-luvulla vielä sai normaalina vuositilauksena. Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

        Silloin jo syy, miksi ei ainakaan isäni sen paremmin kiinnostun. oli kaikki valmiiksi pureskeltu info, jota ei saanut arvostella ja sen lisäksi erotuskäytäntö ja perheenjäsenten kohtelu näissä tapauksissa. Valmis valo tuli suoraan Brooklynistä. Nyttemmin monta kertaa "kirkastuneena". Ainakin tähän asti voin katsoa isäni olleen enemmän oikeassa kuin Brooklynin sedät.

        >>Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

        Jos tilauksesta on suoritettava vastike, niin se ei ole lahjoitus ja ja tulee vastaan verotus, aivan kuten irtonumeronkin myynnissä.

        Nyt lehtitulo kanavoidaan lahjoituksina, jolloin tuota ongelmaa ei ole.


      • timotei
        Markku_Meilo kirjoitti:

        >>Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

        Jos tilauksesta on suoritettava vastike, niin se ei ole lahjoitus ja ja tulee vastaan verotus, aivan kuten irtonumeronkin myynnissä.

        Nyt lehtitulo kanavoidaan lahjoituksina, jolloin tuota ongelmaa ei ole.

        tiedosta. Ihmettelen vaan, että samaa tietoa ei Jt:ltä lypsämälläkään. Oma lehmä ojassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe