Osaisiko joku neuvoa mistä Helsingissä voi ostaa villisianlihaa?
Villisikaa Helsingistä?
7
1334
Vastaukset
- ???
Olen syönyt muutaman kerran villisikaa (ulkomailla), mutta hyvää villisikaa en ole vielä saanut kertaakaan. Lieneekö sellaista olemassakaan?
Tavallista potsia pistelen poskeeni ihan mielisuosiolla. - ainonainen__
Eikös se villisika oo jo kuollu sukupuuttoonkiin tai ainakin on hyvin harvinaista herkkua nykyään. En oo kuullu missään myytävän.
- Fury
Yksi vaihto ehto on ravintola vltava joka sijaitsee eilielin aukiolla. Jos haluat sitä kotiin tehtäväksi, käänny reinin lihan puoleen..
- Virosta
ostin taltsun Stockalta fileenä. Nyt haeskelen resptiä. Taltsun Must lammas pravuuri on villisika ja et on hyvää
- vihje
Virosta kirjoitti:
ostin taltsun Stockalta fileenä. Nyt haeskelen resptiä. Taltsun Must lammas pravuuri on villisika ja et on hyvää
- Metssealihast
vihje kirjoitti:
metssea ruokaa Virossa = villisikaa
http://www.marandi.fie.ee/foorum/viewtopic.php?t=128&sid=d07c1540071c3e96f51eecb9b572bd8b
metsäsika Suomessa = mäyrä
- lihava
Kysyppä lihatukku votkinilta.
www.chefwotkins.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 987063
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524826- 764477
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?664139- 1324138
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263158Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82878- 392438
- 472337
- 2092248