Jaahans

luke67

Tarttee sit tääl olla ja kahvitella.
Kuka ottaa????

15

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R0kMies EVK

      Mustana.

      • luke67

        Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun


      • rokmies evk
        luke67 kirjoitti:

        Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun

        justha mä heräsi tunti sitte...


      • luke67
        rokmies evk kirjoitti:

        justha mä heräsi tunti sitte...

        Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.


      • rokmies evk
        luke67 kirjoitti:

        Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.

        yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..


      • luke67
        rokmies evk kirjoitti:

        yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..

        Tarttis muuttaa, rytmiä. Juuh aamutv, urheilu osioo ootan, ku jäi eilen maalit näkemäti.


    • rokmies evk

      ja sitten vois vaikka imuroida....jäänyt tuossa suorittamatta...

      • luke67

        Pääset, ni tu tänki imuroimaan.


    • awerell

      ainahan sitä par santsi kuppii ottaa...

      • luke67

        A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.


      • perskuti
        luke67 kirjoitti:

        A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.

        Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
        Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((

        Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....

        Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
        Hirvee morkkis:=((
        No sitten helmikuussa:=))


      • Uppis
        perskuti kirjoitti:

        Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
        Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((

        Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....

        Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
        Hirvee morkkis:=((
        No sitten helmikuussa:=))

        morkkista pitämään.
        Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :))


      • perskuti
        Uppis kirjoitti:

        morkkista pitämään.
        Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :))

        Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))


      • Uppis
        perskuti kirjoitti:

        Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))

        no eipä taida enää Lenitakaan
        niin mainostella niitä sukkiaan,
        kun tahtoo tuo muoti olla
        milloin mitenkin. Nytkin vasta
        näyttivät tv:ssä et puku ja
        t-paita, tennissukat tai ilman
        ja tennarit. Se sitä muotia on.


    • kahvia ja äkkii mulle kiits.....=:0))))

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe