Tarttee sit tääl olla ja kahvitella.
Kuka ottaa????
Jaahans
15
878
Vastaukset
- R0kMies EVK
Mustana.
- luke67
Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun
- rokmies evk
luke67 kirjoitti:
Rokille sokeria? Ekkös sää mee koht nukkuun
justha mä heräsi tunti sitte...
- luke67
rokmies evk kirjoitti:
justha mä heräsi tunti sitte...
Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.
- rokmies evk
luke67 kirjoitti:
Eiku sää vaa yleensä aamusin nukkuun meet.
yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..
- luke67
rokmies evk kirjoitti:
yleens juu...ny on tälläne rytmi...vähä niinku normaaleil ihmisil...jaaha, töllö auki....huomenta suomi..
Tarttis muuttaa, rytmiä. Juuh aamutv, urheilu osioo ootan, ku jäi eilen maalit näkemäti.
- rokmies evk
ja sitten vois vaikka imuroida....jäänyt tuossa suorittamatta...
- luke67
Pääset, ni tu tänki imuroimaan.
- awerell
ainahan sitä par santsi kuppii ottaa...
- luke67
A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.
- perskuti
luke67 kirjoitti:
A Welli. On jo parituntia vanhaa, mut kaadan jos kelpaa.
Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((
Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....
Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
Hirvee morkkis:=((
No sitten helmikuussa:=)) - Uppis
perskuti kirjoitti:
Älä edes puhu kahvista, alkaa "laatta" lentää...
Mutt olisko kellää koffii, tänään on sellainen tremolo, että ei paremmasta väliä....:=(((((((
Otin eilen pieniä siivuja pienestä lasista pikkurilli ylhäällä 'fiksusti'ja sen jälkeen, ja sen jälkeen.....Ja sen jälkeen, huh huh,ja senkin jälkeen....
Hyvästi tipaton tammikuu..:=((
Hirvee morkkis:=((
No sitten helmikuussa:=))morkkista pitämään.
Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :)) - perskuti
Uppis kirjoitti:
morkkista pitämään.
Vaik se tulee kyl joskus vaik ei mitään ois tehnykkään :))Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))
- Uppis
perskuti kirjoitti:
Kyllä tämä minunkin taapertaminen näissä synnin syövereissä taitaa olla sitä "kansainvälistä" Suomalaisuutta, ei siihen tarvita Lenitan mainostamia valkoisia tennissukkia:=))
no eipä taida enää Lenitakaan
niin mainostella niitä sukkiaan,
kun tahtoo tuo muoti olla
milloin mitenkin. Nytkin vasta
näyttivät tv:ssä et puku ja
t-paita, tennissukat tai ilman
ja tennarit. Se sitä muotia on.
kahvia ja äkkii mulle kiits.....=:0))))
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634