Kukkuu kukkuu,,,,,,,,

toinennimetön

kuusikko soiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........!!
Onks tääl muita ku mie ja tuputuuuuuuuuuuu....eli läsnäolijat ilmoittautukaaaaaaaaaaaa siis myös ne ketkä lukee pliiiiiiiiiiiiiiiiiiis....=:0)))))))))

133

2369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos kohta ei tuu vastauksia. On se kumma ettei ne sano mitään vaikka annettais ihan lupakin. Niin siis kaikille tiedoksi että saa sanoo.

• toinennimetön

jos ne vaiks virkois.....

• toinennimetön kirjoitti:

jos ne vaiks virkois.....

Mulla on aikas matala ääni että jos sulla on sopraano niin hihkases nyt äkkiä HERÄTYYYYYYYS

• toinennimetön
        tuputuu kirjoitti:

Mulla on aikas matala ääni että jos sulla on sopraano niin hihkases nyt äkkiä HERÄTYYYYYYYS

se heräs......
        mut oootaaaaaaaaaaas...*avaaaaaaaaa ääntääääääää*
        HERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYs

se heräs......
        mut oootaaaaaaaaaaas...*avaaaaaaaaa ääntääääääää*
        HERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYs

tämän tupakkaköhäni kuriin ja yhdyn eli siis HERÄÄÄÄÄTYYYYYYYYYYYYS.

• Herra_X

ilmoittautua niin minä näytän esimerkkiä. Paikalla, mutta vain Read Only-tilassa (tätä viestiä lukuunottamatta).

• toinennimetön

teee se itse lääkärini....oonki hoidon tarpees......=;0))))))))))))))

• että edes joku uskaltaa ilmoittautua. Niin ja tää on sit smile only ketju.

• Herra_X
        tuputuu kirjoitti:

että edes joku uskaltaa ilmoittautua. Niin ja tää on sit smile only ketju.

sitä ettei tässä viestiketjussa saa riidellä, väitellä, haukkua, irvailla tai halveksia muita keskustelijoita?

Mikä se tällainen keskustelu oikein on? :(

• Herra_X kirjoitti:

sitä ettei tässä viestiketjussa saa riidellä, väitellä, haukkua, irvailla tai halveksia muita keskustelijoita?

Mikä se tällainen keskustelu oikein on? :(

Eipä tule heti mieleen ketään jota haluaisin moittia tai pilkata. Kumma juttu, siis yleensähän ihmisistä saa vaikka mitä ilkeetä irti.

• Herra_X
        toinennimetön kirjoitti:

teee se itse lääkärini....oonki hoidon tarpees......=;0))))))))))))))

vain asiallista hoitoa? Ei mitään kaksimielisyyksiä vaan ainoastaan yksimielistä hoitoa? Tätä palstaa lukevat lapsetkin, joten pidetään kielenkannat ja muut kosteat, lämpimät ja kovettuvat ruumiinosat kurissa, ok?

• toinennimetön
        Herra_X kirjoitti:

vain asiallista hoitoa? Ei mitään kaksimielisyyksiä vaan ainoastaan yksimielistä hoitoa? Tätä palstaa lukevat lapsetkin, joten pidetään kielenkannat ja muut kosteat, lämpimät ja kovettuvat ruumiinosat kurissa, ok?

eiks ees vähän jooko.....ihan vähän vaan....
        rähmä ok.... oon kiltti.........=;0))))))))))))

• Herra_X kirjoitti:

Niih siis jos on se mielikuvitus vinkee niin mitä sillä sit kuvitetaan?

• Herra_X
        tuputuu kirjoitti:

Niih siis jos on se mielikuvitus vinkee niin mitä sillä sit kuvitetaan?

Kissat, koirat, kärpäset, kärpäslätkät, autot, jääkiekko, olut, häirikkö, huomenta, hyvää yötä, vesilasi, talitintit, tuputuun töyhtö, BBrunetin asunto, polkupyörä, pelikortit, lotto, Rubikin kuutio, Kissanhiekka, takapiha, öljynvaihto autoon sekä presidenttipeli.

Ne asiat, joita yllä ei mainittu, ovat siis kiellettyjä Huuhaalla. Mielikuvitusta ei suvaita ja ne, joilla sitä on, ohjataan välittömästi Dr. Swanin aivolohkonpesukoneeseen (mikäli häneltä sellainen löytyy).

• Herra_X kirjoitti:

Kissat, koirat, kärpäset, kärpäslätkät, autot, jääkiekko, olut, häirikkö, huomenta, hyvää yötä, vesilasi, talitintit, tuputuun töyhtö, BBrunetin asunto, polkupyörä, pelikortit, lotto, Rubikin kuutio, Kissanhiekka, takapiha, öljynvaihto autoon sekä presidenttipeli.

Ne asiat, joita yllä ei mainittu, ovat siis kiellettyjä Huuhaalla. Mielikuvitusta ei suvaita ja ne, joilla sitä on, ohjataan välittömästi Dr. Swanin aivolohkonpesukoneeseen (mikäli häneltä sellainen löytyy).

Oli se sitten hyvä että mun töyhtö oli listalla. Siis kun minä olen nettikoukussa eikä sitä aina jaksa lukee iltiksen nettisivuja.

• TrueLady
        Herra_X kirjoitti:

mä palaan sit ReadOnly tilaan... ku ei saa yhtään kertoilla tontuista ja menninkäisistä. Noh lueskellaan sit.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

mä palaan sit ReadOnly tilaan... ku ei saa yhtään kertoilla tontuista ja menninkäisistä. Noh lueskellaan sit.

saapas en nyt muista miten kirjoitetaan mutta aina tänne yksi tonttu mukaan mahtuu.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

saapas en nyt muista miten kirjoitetaan mutta aina tänne yksi tonttu mukaan mahtuu.

mä joudun ettiin uuden haastateltavan... oli mokomat raksajätkät kaivanu mun tietolähteen kämpän maasta.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

mä joudun ettiin uuden haastateltavan... oli mokomat raksajätkät kaivanu mun tietolähteen kämpän maasta.

Onkos se nyt ihan asunnoton? Meinaan vaan että mun sähkösaunatonttu on kateissa että täällä olis kyllä tilaa.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

Onkos se nyt ihan asunnoton? Meinaan vaan että mun sähkösaunatonttu on kateissa että täällä olis kyllä tilaa.

Tiputyyhty tarjoo tyäsuhrekämppäääää...
        Luulis että kuuli. Juu no pistetään viestiä ni sitte tietäsin missä hän on. Harmittiki jo ku aattelin että 30 vuotta sitäki tietolähdettä vokottelin ja vasta vuos sit tuo helty. Kiitosta vaan oikein paljon.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

Tiputyyhty tarjoo tyäsuhrekämppäääää...
        Luulis että kuuli. Juu no pistetään viestiä ni sitte tietäsin missä hän on. Harmittiki jo ku aattelin että 30 vuotta sitäki tietolähdettä vokottelin ja vasta vuos sit tuo helty. Kiitosta vaan oikein paljon.

otan tänne ja kerro että työsuhde- etuihin kuuluu tuoppi olutta lauantaisin.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

otan tänne ja kerro että työsuhde- etuihin kuuluu tuoppi olutta lauantaisin.

en taida kertoo.. tontut o absoja. Nii paitti ne pari raasua jokka o menny sekoileen menninkäisiin. Meinaan et sää tahro sellasta sinne. Tapansa unohtanu tonttu houkuttelee menninkäisiä niinku juna meikäläistä... siit vois tulla onkelmia.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

en taida kertoo.. tontut o absoja. Nii paitti ne pari raasua jokka o menny sekoileen menninkäisiin. Meinaan et sää tahro sellasta sinne. Tapansa unohtanu tonttu houkuttelee menninkäisiä niinku juna meikäläistä... siit vois tulla onkelmia.

Mutta milläs sitä tonttua sit ruokitaan että olis tyytyväinen eikä vilkuilis naapurin isompaa kiuasta?

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

Mutta milläs sitä tonttua sit ruokitaan että olis tyytyväinen eikä vilkuilis naapurin isompaa kiuasta?

siis ääneen kehua saunaan mennes ja sieltä tulles. Ja lauteilla sit ei sanaakaan tontusta. Juu niin se menee. Ja ruokapuoleks suosittelen ehdottomasti tavallista kaurapuuroo fariinisokerilla. Sitäkään ei muuten ku kotosuuden vuoks. Tai no jotku o vähän persoja sille fariinisokerille... Juu ja jos löylyn puolel unohat jotain tärkeetä, syytä vaan ittees. Suivaantuessaan tonttu piilottaa tavaroita. Syksylläkin oli yks kuulemma vieny turhan pipan ku testaili joku huuhaalainen. En ny muista kuka...

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

siis ääneen kehua saunaan mennes ja sieltä tulles. Ja lauteilla sit ei sanaakaan tontusta. Juu niin se menee. Ja ruokapuoleks suosittelen ehdottomasti tavallista kaurapuuroo fariinisokerilla. Sitäkään ei muuten ku kotosuuden vuoks. Tai no jotku o vähän persoja sille fariinisokerille... Juu ja jos löylyn puolel unohat jotain tärkeetä, syytä vaan ittees. Suivaantuessaan tonttu piilottaa tavaroita. Syksylläkin oli yks kuulemma vieny turhan pipan ku testaili joku huuhaalainen. En ny muista kuka...

Mun töyhtötin on kateissa. Ei oo minkään tontun syy kun äiti vaan siivos mun kämpän ja nyt en löydä mitään kun kaikki on laitettu oikeisiin paikkoihin. Niin ettäs osaako ne tontut löytää sellaisia tavaroita mitä immeiset hukkailee?

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

Mun töyhtötin on kateissa. Ei oo minkään tontun syy kun äiti vaan siivos mun kämpän ja nyt en löydä mitään kun kaikki on laitettu oikeisiin paikkoihin. Niin ettäs osaako ne tontut löytää sellaisia tavaroita mitä immeiset hukkailee?

mut se onkii sit eri asja kertooko. Kunnon kehumisella ja maanittelulla saattaa ihan laittaa näkösällekin ku selkäs käännät vähäks aikaa.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

mut se onkii sit eri asja kertooko. Kunnon kehumisella ja maanittelulla saattaa ihan laittaa näkösällekin ku selkäs käännät vähäks aikaa.

Minä kyllä ihan oikeesti haluisin se töyhtöttimen takas. Pitääkös sille tontulle sitten antaa joku vastalahja?

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

Minä kyllä ihan oikeesti haluisin se töyhtöttimen takas. Pitääkös sille tontulle sitten antaa joku vastalahja?

ne ei oikein tykkää ihmisten lahjaideoista.. ihan vaan sitä viikottaista lusikallista kaurapuuroo ja fariinia se vähän kaipailee mutta siitäkään ei vingu jos ilman jää. Tosin tavarat hukkuu helpommin ilman sokeria.

• toinennimetön

on jo moni lukennu.....
      jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mutta ollaan edelleen tupun kans kahden mukamas.....................!!!!!!!!!!!

• mutta kun sekin uhkasi ettei enää vastaa:((((

• toinennimetön
        tuputuu kirjoitti:

mutta kun sekin uhkasi ettei enää vastaa:((((

mikä näitä rakkaita huu ihmisiiiiiiiiiiiiii nykyääääään vaivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....=:0(((((

• toinennimetön

herrax oli rohkee ja ilmoittautu.............lisääääääääääää vaaaaaaaaaaatiiiiiiiiiiiiiiiii bruneeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

• Siis ei me purra ja jos purraankin niin sit vaan nilkkaan.

• toinennimetön
        tuputuu kirjoitti:

Siis ei me purra ja jos purraankin niin sit vaan nilkkaan.

=;8))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

• toinennimetön

siiiiiiiiiiiiiiiiis kolme meitä täällä mukamas......... ei voi olla totta...............!!!!!!

• piileskelevät penteleet:(((((

• toinennimetön
        tuputuu kirjoitti:

piileskelevät penteleet:(((((

pitäiskö niiden kans alkaa leikkiin piilosta...=:0(((((((

pitäiskö niiden kans alkaa leikkiin piilosta...=:0(((((((

Mennään hippaa niitten kanssa. Oota vähän niin tuun puolen minuutin päästä takas.

• toinennimetön
        tuputuu kirjoitti:

Mennään hippaa niitten kanssa. Oota vähän niin tuun puolen minuutin päästä takas.

mä minsan koska keitän sumpit.............

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

mä minsan koska keitän sumpit.............

Hih, tunsitkos mut?

• toinennimetön
        tiputyyhty kirjoitti:

Hih, tunsitkos mut?

tunsin............................ tekiskö saman...........=:0)))))))))))))))))))))))))

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

tunsin............................ tekiskö saman...........=:0)))))))))))))))))))))))))

välillä vaihtaa tätä luukkia kun musta tuntuu että immeiset on vähän kyllästyneet siihen tupuun.

• Her... eiku yx X vaan!
        toinennimetön kirjoitti:

Osaan minäkin muuntautua. Ette takuulla tunnista minua?

• tiputyyhty kirjoitti:

välillä vaihtaa tätä luukkia kun musta tuntuu että immeiset on vähän kyllästyneet siihen tupuun.

tai bruneen............. tai toinennimettömäääääääään...............=:0))))))))))

• Her... eiku yx X vaan! kirjoitti:

Osaan minäkin muuntautua. Ette takuulla tunnista minua?

jos toi töyhtö tunnistais.............=;0)))))))))

• tiputyyhty
        BBrunetti kirjoitti:

jos toi töyhtö tunnistais.............=;0)))))))))

siis kyllä sä tiedät. Ei se eka vaan siis se toinen.

• tiputyyhty kirjoitti:

siis kyllä sä tiedät. Ei se eka vaan siis se toinen.

mut aattelin et se loukkaantuu jos heti kerron....=;0))))))))))

• tiputyyhty
        BBrunetti kirjoitti:

mut aattelin et se loukkaantuu jos heti kerron....=;0))))))))))

heti kertoo kun se sit ottaa nokkiinsa kun koitti kumminkin olla valepuvussa.

• tiputyyhty kirjoitti:

heti kertoo kun se sit ottaa nokkiinsa kun koitti kumminkin olla valepuvussa.

kehutaan vaan jotta hyvä valepuku...kukaan ei sitä tunnista..=:0))
        perkules typy kerran vahingos kärtsäs mut...heh...

• tiputyyhty
        BBrunetti kirjoitti:

kehutaan vaan jotta hyvä valepuku...kukaan ei sitä tunnista..=:0))
        perkules typy kerran vahingos kärtsäs mut...heh...

mennä hippaa täällä muta jostakin syystä minut tunnistettiin välittömästi.

• tiputyyhty kirjoitti:

mennä hippaa täällä muta jostakin syystä minut tunnistettiin välittömästi.

se on pääasia..........=;0))

• Herra_X

Vaikka meitä on vain kolme niin silti saadaan hetkessä viestiketju punaiseksi! Mihin me muita tarvitaan?

• Koitin tossa vaan kertoo ihmisille että saa sanoo mutta sinä olitkin sitten ainoa joka uskoi.

• toinennimetön

mut silti............... kumma juttu nykyään....
        miten niiiiiiiiiiin mun asunto..............=:0))))))) puheenaihe sallitulla listalla...

• Herra_X
        tuputuu kirjoitti:

Koitin tossa vaan kertoo ihmisille että saa sanoo mutta sinä olitkin sitten ainoa joka uskoi.

täällä? Tai siis me kolme ja reilu 100 Suomi24-ylläpidon henkilöä, jotka vahtivat meitä ja meidän kirjoituksiamme?

• Herra_X
        toinennimetön kirjoitti:

mut silti............... kumma juttu nykyään....
        miten niiiiiiiiiiin mun asunto..............=:0))))))) puheenaihe sallitulla listalla...

Voisitkin kertoa muutamalla tuhannella sanalla millainen asuntosi on. Ei tässä oikein ole muutakaan puheenaihetta, paitsi jos tuputuu alkaa esitellä töyhtöään...

• tiputyyhty
        Herra_X kirjoitti:

täällä? Tai siis me kolme ja reilu 100 Suomi24-ylläpidon henkilöä, jotka vahtivat meitä ja meidän kirjoituksiamme?

on niitä mainostajia? Tuli tässä vaan mieleen että se on sit hippasen kallista vahtia mitä yks tuputuu tänne kirjoittelee.

• tiputyyhty
        Herra_X kirjoitti:

Voisitkin kertoa muutamalla tuhannella sanalla millainen asuntosi on. Ei tässä oikein ole muutakaan puheenaihetta, paitsi jos tuputuu alkaa esitellä töyhtöään...

kertoa tupun töyhdöstä kaiken. Niin siis kysy vaan niin vastaus tulee kuin tupun fillari.

• Herra_X kirjoitti:

pamela läks........... brune tuli...............
        asuntoni on kolmio............... lyhyesti.........=;0)))))))))))))))))

• Herra_X
        BBrunetti kirjoitti:

pamela läks........... brune tuli...............
        asuntoni on kolmio............... lyhyesti.........=;0)))))))))))))))))

tuhat sanaa. Tiivistit asian aika hyvin.

• Herra_X
        tiputyyhty kirjoitti:

kertoa tupun töyhdöstä kaiken. Niin siis kysy vaan niin vastaus tulee kuin tupun fillari.

tipytyyhty... siis teputiihtu... tipe...tiputyyhty, kumpi oli ensin; tupu vai töyhtö?

• Herra_X kirjoitti:

tuhat sanaa. Tiivistit asian aika hyvin.

niin tein........ tilpitappitilpitappitaaaaaaaaaa....

• tiputyyhty
        Herra_X kirjoitti:

tipytyyhty... siis teputiihtu... tipe...tiputyyhty, kumpi oli ensin; tupu vai töyhtö?

töyhtö josta vedettiin tupu ulos. Enpäs kerro perhepalstalla mistä.

• saatiin ketju kolmestaan mikä sisältäääääääääää tuota noin mitä..................=;0)))))))))))))

• tiputyyhty

Kun oikein tarkkaan miettii niin en kyllä tiedä mitä tästä tuli.

• tiputyyhty kirjoitti:

Kun oikein tarkkaan miettii niin en kyllä tiedä mitä tästä tuli.

mä luulen luulen....... muut korjatkoon jos oon vääräs... tää ketju on huuhaata...onko......=:0))

• tiputyyhty
        BBrunetti kirjoitti:

mä luulen luulen....... muut korjatkoon jos oon vääräs... tää ketju on huuhaata...onko......=:0))

Missähän se hemmo on joka aina tietää mikä on huuhaata?

• tiputyyhty kirjoitti:

Missähän se hemmo on joka aina tietää mikä on huuhaata?

just aattelin samaa et missä se on.......=:0))))))))))

• tiputyyhty
        BBrunetti kirjoitti:

just aattelin samaa et missä se on.......=:0))))))))))

nää kun kaivattais. Pitäiskö tehdä etsintäkuulutus?

• tiputyyhty kirjoitti:

nää kun kaivattais. Pitäiskö tehdä etsintäkuulutus?

kuulutetaan se..... oma avaus....
        "sinä hemmo kuka tiedät mitä huuhaa on...missä olet sinua tarvitaan"....

• tiputyyhty
        BBrunetti kirjoitti:

kuulutetaan se..... oma avaus....
        "sinä hemmo kuka tiedät mitä huuhaa on...missä olet sinua tarvitaan"....

Kyllä se tulee kun huomaa että toisilla on hauskaa.

• tiputyyhty kirjoitti:

laita sääääääää...mä tuun sitä sit kans huuteleen....=;0))))

• rahtari1
        tiputyyhty kirjoitti:

mä en tiedä ollaks me ennen tavattu ,mut mä oon tämmönen tavallinen rekkakuski ja kaikki on sitä mieltä et mä oon huuhaan pervoin jätkä ,varsinkin toi brunetti

• toinennimetön
        rahtari1 kirjoitti:

mä en tiedä ollaks me ennen tavattu ,mut mä oon tämmönen tavallinen rekkakuski ja kaikki on sitä mieltä et mä oon huuhaan pervoin jätkä ,varsinkin toi brunetti

pervoilija kamuni......... olin sit kolme päivää ilman pervoiluu....ku en nähny sua.....=;0)))))) oliks meil mitään vetoo koska jos oli mää nääs voitin sen sit...

• rahtari1
        toinennimetön kirjoitti:

pervoilija kamuni......... olin sit kolme päivää ilman pervoiluu....ku en nähny sua.....=;0)))))) oliks meil mitään vetoo koska jos oli mää nääs voitin sen sit...

sä muka sen vedon voitit ,mä oon kyl pervoillu tänävuonna jo tuplasti sen mitä viimevuonna samaanaikaan

• rahtari1 kirjoitti:

sä muka sen vedon voitit ,mä oon kyl pervoillu tänävuonna jo tuplasti sen mitä viimevuonna samaanaikaan

taas täällä pervoilemassa,eikö rekka niele kilsaa vai onko tankit tyhjät?

• tiputyyhty
        manxman kirjoitti:

taas täällä pervoilemassa,eikö rekka niele kilsaa vai onko tankit tyhjät?

sellainen Rahtari, hih.

• toinennimetön
        rahtari1 kirjoitti:

ja pystyin...... olla pervoilemati.............ja sä lupasitkin pervoilla tuplasti enenpi..........minä taas lupasin että en pervoile...
        Näätkö...*räpsiiii ripsiäään...* oonki kiltti pikku tyttö......diu diu....pimpelipom.....

• tipuliinukka

Määki ilmottautusi tähä voorumii! Mää vaa tuli vast nyt tänne *näyttää* ;)

• toinennimetön

tähän avaukseen saa ilmoittautua koska vaan......=;0)))))))))))))ja vaikka kuinka monta kertaa.....

• tiputyyhty

vielä toinenkin aloitus niin sitten aletaan huuhaamaan.

• tipuliinukka
        toinennimetön kirjoitti:

tähän avaukseen saa ilmoittautua koska vaan......=;0)))))))))))))ja vaikka kuinka monta kertaa.....

haaska juttu! X)))))))

*Ilmottautuu toistamiseen`* :)

• tipuliinukka
        tiputyyhty kirjoitti:

vielä toinenkin aloitus niin sitten aletaan huuhaamaan.

Ja tämä oj jo kolmas kerta ko mää ilmottautusi!

• tiputyyhty
        tipuliinukka kirjoitti:

haaska juttu! X)))))))

ja sitten alkaa se päivänpolttava keskustelu mutta kun en nyt muista aihetta.

• sää näytät?

• tiputyyhty
        tipuliinukka kirjoitti:

Ja tämä oj jo kolmas kerta ko mää ilmottautusi!

Juu sinä voit sitten ilmottautua muidenkin puolesta kun lukevat mutteivät sano mitään.

• toinennimetön
        tipuliinukka kirjoitti:

haaska juttu! X)))))))

pitäää...mut kolmas kerta toden sanoooooooo....=;8)))))

• tipuliinukka
        tiputyyhty kirjoitti:

ja sitten alkaa se päivänpolttava keskustelu mutta kun en nyt muista aihetta.

Ko mää en eres tiärä sitä!! ...Tai emmää ainaskaa myännä mittää! x)))

• tiputyyhty
        tipuliinukka kirjoitti:

Ko mää en eres tiärä sitä!! ...Tai emmää ainaskaa myännä mittää! x)))

jyrkästi.

• tipuliinukka
        tiputyyhty kirjoitti:

jyrkästi.

Ja mää yritä pitää siittä kiinne!
        Miksi mittään myäntää jos joku muu vaik myäntäski!? Ja sillo pääse paljo helpommal ko sanoo vaa ain:"Em mää tiärä täst ja täst tai siit ja siit assiast yhtikäs mittään!"

• tiputyyhty
        tipuliinukka kirjoitti:

Ja mää yritä pitää siittä kiinne!
        Miksi mittään myäntää jos joku muu vaik myäntäski!? Ja sillo pääse paljo helpommal ko sanoo vaa ain:"Em mää tiärä täst ja täst tai siit ja siit assiast yhtikäs mittään!"

ja minä en oikeestikaan tiedä mistään mitään.

• tipuliinukka
        manxman kirjoitti:

sää näytät?

Puhunu mittän näyttämisest! Mistäs sää semmosta sait päähäs?
        ...Mää vaa melkee myähästysi ko mun piti tähä jutteluu ilmottautuu! x))))))))))

• Tän ketjun lukemisessa meni puoltuntia, niin ei ehdi paljo kirjotella.Täytyy nääs syödä jotain ja sitten alkaa Emmerdale.Kuittaan nyt kuiteski, täällä ollaan.. ;))))

• toinennimetön

ketju aikaan...tosin töyhtön kans pähkäiltiin jotta onks tää huuhaata.....=;0))))))

ketju aikaan...tosin töyhtön kans pähkäiltiin jotta onks tää huuhaata.....=;0))))))

mut jostainha tänne täytyy jotain vipinää saada.
        Mistäs sitä muuten saa, ku huuhailemalla... ;)))

• toinennimetön
        Ljenotshka kirjoitti:

mut jostainha tänne täytyy jotain vipinää saada.
        Mistäs sitä muuten saa, ku huuhailemalla... ;)))

vipinää mut kyl me tehtiinki töitä et saatiin hereille....=:0))))))))))))))

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

vipinää mut kyl me tehtiinki töitä et saatiin hereille....=:0))))))))))))))

kun ei ne unohdetut luut saaneet immeisiä hereille mutta onneksi heräsivät.

• toinennimetön
        tiputyyhty kirjoitti:

kun ei ne unohdetut luut saaneet immeisiä hereille mutta onneksi heräsivät.

ihmiset herätellä...ja kyllä tehtiinki töitä....
        eli hyvä me.....=;0)))))))))

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

ihmiset herätellä...ja kyllä tehtiinki töitä....
        eli hyvä me.....=;0)))))))))

mutta kauhee melske piti pitää että uskalsivat vastata. Jatkossa ei varmaan kukaan uskalla enää lukea vastaamatta:)))))

• toinennimetön
        tiputyyhty kirjoitti:

mutta kauhee melske piti pitää että uskalsivat vastata. Jatkossa ei varmaan kukaan uskalla enää lukea vastaamatta:)))))

metelii...se on varma se...=;0))))

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

metelii...se on varma se...=;0))))

että ne telkkarin ääreen jämähtäneetkin juoksee koneelle:))))

• toinennimetön
        tiputyyhty kirjoitti:

että ne telkkarin ääreen jämähtäneetkin juoksee koneelle:))))

TELKKARIN TÖLLÄÄÄJÄT KONEELLEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
        TÖYHTÖÖÖÖÖÖÖÖ JA TOKAAAAAAAAAAAA HUUUUUTELEEEEEE....
        heh.............=:0))))))))))

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

TELKKARIN TÖLLÄÄÄJÄT KONEELLEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
        TÖYHTÖÖÖÖÖÖÖÖ JA TOKAAAAAAAAAAAA HUUUUUTELEEEEEE....
        heh.............=:0))))))))))

niin mä kastelen tän töyhtön suihkussa ja sit ravistan päätä niin ainakin heräävät:)))))

• toinennimetön
        tiputyyhty kirjoitti:

niin mä kastelen tän töyhtön suihkussa ja sit ravistan päätä niin ainakin heräävät:)))))

heh...mulla on ainaki ollu nyt tänään hauskaa......=:0))))))))))))))))))))))......
        jeps tälläsen huuhaan ku sais takas......

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

heh...mulla on ainaki ollu nyt tänään hauskaa......=:0))))))))))))))))))))))......
        jeps tälläsen huuhaan ku sais takas......

mehän täällä huuhataan ja kun huudetaan niin tulee muutkin.

• toinennimetön
        tiputyyhty kirjoitti:

mehän täällä huuhataan ja kun huudetaan niin tulee muutkin.

huutamista jatketaan.......... nyt piipahan sätin puolella.....=:0)))))))))) mä lähen vonkaileen sinne heh..........
        muihhhhhhh palaillaan huudon merkeis taas.....=:))))

• tiputyyhty
        toinennimetön kirjoitti:

huutamista jatketaan.......... nyt piipahan sätin puolella.....=:0)))))))))) mä lähen vonkaileen sinne heh..........
        muihhhhhhh palaillaan huudon merkeis taas.....=:))))

jos ei näkö lähde.

• tiputyyhty

kompastuin taas. No onhan mulla kaurapuuroo ja olis hyvä itsekin sitä syödä niin hoituu molempien ruokapuoli samalla. Juu ja sit sitä fariinisokurii kans vois ostaa. Eikös siitä voi tehdä simaakin?

• TrueLady

simaa. Ja kotisiideriä =O) Kerran kokeilin ja oli aikas vinkeetä litkua. Loppusangollinen täyty vaan heittää pois ku se houkutteli menninkäisiä. Juu ja sit tuli mieleen että varo tota tapioo... varsinki isompana pullona se o tosi menninkäismagneetti.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

simaa. Ja kotisiideriä =O) Kerran kokeilin ja oli aikas vinkeetä litkua. Loppusangollinen täyty vaan heittää pois ku se houkutteli menninkäisiä. Juu ja sit tuli mieleen että varo tota tapioo... varsinki isompana pullona se o tosi menninkäismagneetti.

ostanut tapioo enkä sitä jormaakaan. Simaa vois tehdäkin mutta ne booliainekset jätän väliin kun ne kumminkin houkuttaa outoja otuksia apajille.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

ostanut tapioo enkä sitä jormaakaan. Simaa vois tehdäkin mutta ne booliainekset jätän väliin kun ne kumminkin houkuttaa outoja otuksia apajille.

oikee sima o muuten yks tonttujen lemppari. Siin ku on sitä fariinia. Toi munkin tuttu tykkää ottaa matkaleiliks sellasen simarusinan.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

oikee sima o muuten yks tonttujen lemppari. Siin ku on sitä fariinia. Toi munkin tuttu tykkää ottaa matkaleiliks sellasen simarusinan.

minäkin vaihdan sen saunaolueni simaan niin saa sitten tonttukin osansa. Ja annan kyllä mielihyvin ne rusinat hänelle kun itse en niin piittaa niistä pullistuneista ryyniräpäleistä.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

minäkin vaihdan sen saunaolueni simaan niin saa sitten tonttukin osansa. Ja annan kyllä mielihyvin ne rusinat hänelle kun itse en niin piittaa niistä pullistuneista ryyniräpäleistä.

en minäkä niist pidä mut ilman tulee jotenki pliisua koko liemestä. Tolle puistotontulle niitä vein mutta tuan ne sun lauteitten alle sit jos se muuttaa sinne.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

en minäkä niist pidä mut ilman tulee jotenki pliisua koko liemestä. Tolle puistotontulle niitä vein mutta tuan ne sun lauteitten alle sit jos se muuttaa sinne.

Juu se saa sitten liikaa niitä kaloreita kun kaksi simasuuta sitä ruokkii. Niin muuten se on sitten sähkösauna että sen tontun pitää olla sit sähkösaunatonttu.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

Juu se saa sitten liikaa niitä kaloreita kun kaksi simasuuta sitä ruokkii. Niin muuten se on sitten sähkösauna että sen tontun pitää olla sit sähkösaunatonttu.

montaa puusaunatonttua enää olekaan.. no omakotialueil tietty mut on suurin osa jo jatkokoulutettu.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

montaa puusaunatonttua enää olekaan.. no omakotialueil tietty mut on suurin osa jo jatkokoulutettu.

sitten ollut siellä koulutuksessa kun en oo nähnyt. No se paikka menee nyt kun se sun tonttu muuttaa tänne. Pitäiskös mun laittaa saunaan joku vihta nukkumapaikaksi?

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

sitten ollut siellä koulutuksessa kun en oo nähnyt. No se paikka menee nyt kun se sun tonttu muuttaa tänne. Pitäiskös mun laittaa saunaan joku vihta nukkumapaikaksi?

ilmanvaihtohormissa se nukkuu. Ja ku perheensä sinne tuo ni kaippa siel joku kaappi o mihin ne majottuu. Se edellinen tonttu o voinu saada ylennyksen tai päästä eläkeputkeen. Oot sevverra kaukana tonttumitoil laskien ettei sen seudun porukasta ole ollu puhetta.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

ilmanvaihtohormissa se nukkuu. Ja ku perheensä sinne tuo ni kaippa siel joku kaappi o mihin ne majottuu. Se edellinen tonttu o voinu saada ylennyksen tai päästä eläkeputkeen. Oot sevverra kaukana tonttumitoil laskien ettei sen seudun porukasta ole ollu puhetta.

laitan sinne kiukaaseen sellaisen löylyhengen niin saavat patsaskoristeen ja siinä voi säilyttää myös vettä. Juu ja sinne kaappin saa rauhassa majoittua kun en minä ikinä laita mitään kaappiin.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

laitan sinne kiukaaseen sellaisen löylyhengen niin saavat patsaskoristeen ja siinä voi säilyttää myös vettä. Juu ja sinne kaappin saa rauhassa majoittua kun en minä ikinä laita mitään kaappiin.

kyl vihonviimesiä.. sinne jos jotain laittaa ni sinnehän se unohtuu. Ei mullakaa kaapissa ole ku jauhot ja astiat.

• tiputyyhty
        TrueLady kirjoitti:

kyl vihonviimesiä.. sinne jos jotain laittaa ni sinnehän se unohtuu. Ei mullakaa kaapissa ole ku jauhot ja astiat.

silloin kun ne astiat ei oo tiskipöydällä.

• TrueLady
        tiputyyhty kirjoitti:

silloin kun ne astiat ei oo tiskipöydällä.

sen menninkäisen vika. kyl se helpottaa ku tonttu pääsee perille. Mut voi se hetkon kestää ku otat huomioon ettei herra ole ku 17,5 cm pitkä. Siin saa pari askelta ottaa ku sen kettukärrytkii hajos niitte tolvanoitten tehdessä tuhojaan.

• tiputyyhty evk
        TrueLady kirjoitti:

sen menninkäisen vika. kyl se helpottaa ku tonttu pääsee perille. Mut voi se hetkon kestää ku otat huomioon ettei herra ole ku 17,5 cm pitkä. Siin saa pari askelta ottaa ku sen kettukärrytkii hajos niitte tolvanoitten tehdessä tuhojaan.

auttaa ja tehdä sille uudet kärrit? Meinaan kun mulla on käytössä yks kaappi minne mä keräilen kaikkee roinaa sillä periaatteella että kyllä minä vielä jotain niistä askartelen. Siis sinne kaappiin laitan tavaraa mutta en koskaan ota pois. Muttä siellä sitä on narua ja nappia ja pahvia ja vaikka mitä, en itsekään tiedä.

• truu evk
        tiputyyhty evk kirjoitti:

auttaa ja tehdä sille uudet kärrit? Meinaan kun mulla on käytössä yks kaappi minne mä keräilen kaikkee roinaa sillä periaatteella että kyllä minä vielä jotain niistä askartelen. Siis sinne kaappiin laitan tavaraa mutta en koskaan ota pois. Muttä siellä sitä on narua ja nappia ja pahvia ja vaikka mitä, en itsekään tiedä.

saattaa olla ettei sulla oo kuitenska esmes ruusupuupyöriä. Mut vilkases kumminki. Juu ja mitään muuta ku luonnonmateriaaleja ne ei muutenska huoli... tontut o ekolokista sakkia.

• truu evk kirjoitti:

saattaa olla ettei sulla oo kuitenska esmes ruusupuupyöriä. Mut vilkases kumminki. Juu ja mitään muuta ku luonnonmateriaaleja ne ei muutenska huoli... tontut o ekolokista sakkia.

Minä kerään kaappiini käpyjä, tammenterhoja ja lehtiä. Sitten siellä on sellaisia tikkuja ja puupalikoita ja kaikkee muutakin kun oon sitä mieltä että kannattaa hamstrata kun ei tiä vaikka luonto tuosta yhtäkkii häviäis. Että on sit jos joskus inspis iskee. Niin muuten multa saa sit unisieppareita jos tontut näkee pahoja unia.

• truu ejk
        tuputuu kirjoitti:

Minä kerään kaappiini käpyjä, tammenterhoja ja lehtiä. Sitten siellä on sellaisia tikkuja ja puupalikoita ja kaikkee muutakin kun oon sitä mieltä että kannattaa hamstrata kun ei tiä vaikka luonto tuosta yhtäkkii häviäis. Että on sit jos joskus inspis iskee. Niin muuten multa saa sit unisieppareita jos tontut näkee pahoja unia.

ku niil o nii vähän paheita ettei ees omatunto kolkuta. Ja muutenki nukkuuvat nii sikeesti että alitajuntaki o tajuton.

• TrueLady kirjoitti:

Ai että sellaista eivät tarvi. Voipi olla että ovat kätevämpiä kuin minä että mitä sitä sitten tuputtamaan. Mitesse sun oma alitajunta? Siis mä voin punoo sulle sellasen siepparin että saat vaan sellaisia täsmätilausunia.

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

Ai että sellaista eivät tarvi. Voipi olla että ovat kätevämpiä kuin minä että mitä sitä sitten tuputtamaan. Mitesse sun oma alitajunta? Siis mä voin punoo sulle sellasen siepparin että saat vaan sellaisia täsmätilausunia.

punos vaan. =)) Tiiät kyl mitä täsmäkohteita siihen punot.

• TrueLady kirjoitti:

punos vaan. =)) Tiiät kyl mitä täsmäkohteita siihen punot.

Pajut ei oo viä ihan parhaimmillaan mutta kyllä mä sen sulle väsään. Ja taidan tietääkin mitä sinne sitten punon...

• TrueLady
        tuputuu kirjoitti:

Pajut ei oo viä ihan parhaimmillaan mutta kyllä mä sen sulle väsään. Ja taidan tietääkin mitä sinne sitten punon...

valmiis maailmas =)

• tipuliinukka

että käki!

Nee kukkuu!! ;DDDD *hekottaa typerää juttua*

• tiputyyhty

Eikös käet kuku siellä karjalan kunnailla?

• cobah

luin minäkin

• vastata:))))

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5913
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2037
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1284
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1145
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1138
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1117
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe