Mistä mahtaa johtua että dippikastike ei onnistu käytettäessä kevyt kermaviiliä. Olen pari kolme kertaa törmännyt siihen että valmis dippijauheen (taffel tai estrella) lisättyäni kermaviilin, koostumus muuttuu täysin, dippi haisee ja maistuu tosi pahalta eli täysin erilaiselta kuin tavalliseen kermaviilin tehtynä. Ymmärrän tietysti että tämä liittyy siihen vähärasvaisuuteen mutta miten? Ja täytyy vielä mainita että kermaviili ei ole ollut päiväysvanhaa.
kevyt kermaviili
3
2950
Vastaukset
- neiti halla
käytän dippeihin aina Ingmanin kevytkermaviiliä, ja hyvältä maistuu (ainakin Barbeque, Ranch ja Taco-dipit). Olisiko kermaviilissä ollut joku valmistusvirhe? Toki dippi maistuu erilaiselta paksuun kermaviiliin tehtynä, mielestäni kevytversio on parempaa. Kevyellä kermaviilillä rakenne on kokkareisempaa, mutta se on lähinnä ulkonäköhaitta.
- kotikokki
KYLLÄ! Olen huomannut saman, maku ei ole hyvä, ja koostumus on lirumpaa. yhden kerran olen kevttä kokeillut, enkä ole sen jälkeen siihen koskenut!
- Pahaa
Ainakin Valion kevytkermaviili on kamalaa tavaraa. Makukin on "kirpeä" ja dippikastike kokkaroituu siihen. Itse suosin muita valmistajia. Myös Valion viilissä on outo kirpeys, toisin kuin Ingmannin viili on taasen pehmeän makuista. Pitäisiköhän tiedustella asiaa tarkemmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752