alkoi pinna pettämään. Ylimielinen ja ilkeä. Naureskeli professoriehdokkaalle, itse on vain kandi herraojen armosta.
Vaimoni sanoi, että ei numero yhdeksän olekaan hänen, vaan ehdottomasti joku muu. Siskonsa oli samaa mieltä.
Eiepä ole Halonen johtaja-ainesta, eikä ole osoittanut puolueettomuutta, eipä ole mitään mainittavia tekojakaan. Paitsi se valeavioliitto alaisensa virkamiehen kanssa siviilivihkimisineen, eroten kirkosta.
Lesbojutut jätän muille. Inhottavaa totuutta.
elämäntapansa näkyy jo muillekin. Meksikossa käydessään asui avustaja-naisensa kanssa viikon verran samassa huoneistossa aiheuttaen sillä pallonpuoliskolla jättiskandaalin. Hyvä Tarja.
JÄRKYTTÄVÄ IHMINEN TÄMÄ NS. PRESIDENTTI
5
478
Vastaukset
- paikkansa
nämä alaisten "simputus" tarinat
...huonekuntasikaan näen ma, ole mitään jet se piiriä!!
- Matti
Tässä tarinassahan "järkky" oli Haloska. No, nukkukoon sitten.
- Julieth
Mä en oo koskaan ymmärtänyt suomalaisia, joka kehuu Tarja Halosta. Kummajainen presidentti. ULkomailla lipevä, ja kotimaassa välinpitämätön. Puhuu asioista, muttei mitään tapahdu.
- tavalla...
Totuus taisi eilen paljastua. SUomen Kuvalehden johtajatentti taisi olla täysin oikeassa, Halosessa ei ole johtaja-ainesta ja hankala olisi työntekijänäkin. Jokaisesta konttorista löytyy tuollaisia samanlaisia happamia ja kärttyisiä kuusikymppisiä naisia, joita pyritään siirtämään eläkkeelle. Eläkkeelle joutaa Halonenkin. Minun ääneni menee Vanhaselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62998
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla323937- 61812
- 55703
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25602
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
- 67560