161/70

tukeva nainen

Olen nuori nainen, 161/70 kiloa 85 B kuppi


Lievästi ylipainoinen?

Kaunis kasvoilta ja vartaloltakin. Älkääkä pliis tulko sanomaan ettei läski voi olla kaunis vartaloltaan.

35

10473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkaa vaikka pää irti jos

      et halua kasvojasi meidän töllisteltäväksi :)

    • voisit ottaa

      lievästi sanan pois. Sopivasti lihava voi olla hyvinkin seksikkään näköinen.

      • JoJo

        laskeskelin että kirjoittajan painoindeksi on 27, mikä todellakin viittaa vain lievään ylipainoon, sillä 25 on normaalipainoisen raja. (ainakin tällainen käsitys minulla on asiasta)


    • Sepi.

      Kaunis ei ole käsitteenä mikään absoluuttinen, mutta jos minä sanon mielipiteeni, niin noilla mitoilla en kiinnostu erityisesti fyysisesssä mielessä, enkä pidä vartaloa kovin "selkeämuotoisena", enemmänkin elastisena, silti voi olla erittäin kaunis kasvoiltaan ja vartalokin omalla tavallaan mieltymysteni rajamailla.

      Itse mittaan vartalon kauneutta luomuna, sillä kaikkinainen vaatetus muovaa vartaloa pois luomusta.

      • häirikkö

        "Itse mittaan vartalon kauneutta luomuna, sillä kaikkinainen vaatetus muovaa vartaloa pois luomusta. "

        Tämä on niin totta. Nykyään hyvin vaikea sanoa millainen vartalo naisella todellisuudessa on, varsinkin kun ollaan yöelämässä laittautuneina. Vaatteilla saa todella paljon muokattua miltä vartalo näyttää.


    • ......

      Kubbi on 80 B ja kilot 55.
      Mites te nyt pärjäätte, kun mä jätän tämän foorumin?

      • sanoa

        pituus puuttuu. Miten voi 55kg ympärysmitta olla 80?


      • oletkos
        sanoa kirjoitti:

        pituus puuttuu. Miten voi 55kg ympärysmitta olla 80?

        vaatturi vai muuten vaan asiantuntija? ;D


      • olen itse

        miten olet niin leveä vaikka painoa niin vähän? Olet lyhyt?


      • uimari,
        olen itse kirjoitti:

        miten olet niin leveä vaikka painoa niin vähän? Olet lyhyt?

        ilman allasta.


    • minä

      Mä oon 160 cm pitkä ja painoo 45 kg:D. Lääkärin mukaan normaalipaino ja poikakamu tykkää, joten näissä mitoissa myös pysyn;)

      • ;;;;;

        minkäpä ikäinen lapsi olet? on eri asia jos 16 vuotias lapsi painaa 45 kg ja on 160 pitkä, kuin että samat mitat olisi aikuisella täysin kehittyneellä naisella.
        anorekstikoksi sanotaa silloin...


      • ;;;;;
        ;;;;; kirjoitti:

        minkäpä ikäinen lapsi olet? on eri asia jos 16 vuotias lapsi painaa 45 kg ja on 160 pitkä, kuin että samat mitat olisi aikuisella täysin kehittyneellä naisella.
        anorekstikoksi sanotaa silloin...

        ...edelliseen, ettei siitä tuu sanomista..kirj virhe..anorekstikoksi=anorektikoksi ;)


      • yyyyyy
        ;;;;; kirjoitti:

        minkäpä ikäinen lapsi olet? on eri asia jos 16 vuotias lapsi painaa 45 kg ja on 160 pitkä, kuin että samat mitat olisi aikuisella täysin kehittyneellä naisella.
        anorekstikoksi sanotaa silloin...

        Tyypillistä kateellisten panettelua jälleen kerran. Ei 160/45 nainen ole todellakaan mikään "anorektikko". Tai oikeastaanhan anoreksia on syömishäiriö, eikä liity kehon mittoihin välttämättä mitenkään. Lihavakin voi olla "anorektikko".


      • ;;;;;
        yyyyyy kirjoitti:

        Tyypillistä kateellisten panettelua jälleen kerran. Ei 160/45 nainen ole todellakaan mikään "anorektikko". Tai oikeastaanhan anoreksia on syömishäiriö, eikä liity kehon mittoihin välttämättä mitenkään. Lihavakin voi olla "anorektikko".

        kateellista siinä on jos kysyy?? älä sinä taas "tyypillistä"....
        Itse en ole todellakaan kateellinen 45kg:n painoiselle.


      • tavallinen paino
        ;;;;; kirjoitti:

        kateellista siinä on jos kysyy?? älä sinä taas "tyypillistä"....
        Itse en ole todellakaan kateellinen 45kg:n painoiselle.

        160cm:lle? Itse olen 170 ja 55 eli samoissa mitoissa suhteessa enkä ole liian laiha. Tervein olo on kun olen 50kg. Enkä ole ikinä sairastanut anoreksiaa...


      • yyyyyy
        tavallinen paino kirjoitti:

        160cm:lle? Itse olen 170 ja 55 eli samoissa mitoissa suhteessa enkä ole liian laiha. Tervein olo on kun olen 50kg. Enkä ole ikinä sairastanut anoreksiaa...

        Näillä läskeillä on vaan tarve pönkittää omaa itsetuntoaan haukkumalla tervevartaloisia ihmisiä "anorektikoiksi".


      • ääääääääää
        yyyyyy kirjoitti:

        Näillä läskeillä on vaan tarve pönkittää omaa itsetuntoaan haukkumalla tervevartaloisia ihmisiä "anorektikoiksi".

        ...ja teillä laihoilla tarve haukkua meitä suurempia läskeiksi! :)


      • Delirium-76
        tavallinen paino kirjoitti:

        160cm:lle? Itse olen 170 ja 55 eli samoissa mitoissa suhteessa enkä ole liian laiha. Tervein olo on kun olen 50kg. Enkä ole ikinä sairastanut anoreksiaa...

        Ei 45kg 160cm pitkälle ole normaalipaino, vaan kyseessä on laiha ihminen. Ei varmaankaan ole lihaksen lihasta kropassa jos noin laiha on. Normaali painoindeksi aikuisilla 20-25kg/m2. Nuorilla normaaliksi luetaan vielä 18kg/m2.!70cm ja 50kg, painoindeksi 17. Eli olet laiha.

        Itse olen 162 ja painan 52, painoindeksi 20.jos painaisin 68, silloin vasta olisi lievää ylipainoa taulukoiden mukaan.Alle 50kg olisi alipainoa.Raskaana maksimipainoni oli 62kg.Olin iso.

        Laihimmillani olen painanut 49kg ja kroppani oireili jo silloin. Palelin valtavasti sekä käsivarsiin ilmestyi karvoja kroppaa lämmittämään.Olin kärttyisä enkä päässyt sängystä ylös. Kuuma suihku oli ainoa missä en palellut.Minulla ei ollut anoreksiaa, olin masentunut ja tämän takia ei ollut ruokahaluakaan.

        Eli yksilöllistä kyllä on että milloin rupeaa kroppa oireilemaan liiasta laihuudesta tai liiasta painosta. Raskauden aikainen painoni oli kyllä maksimi mitä näillä polvilla pystyisi kantamaan, vaikka painoindeksi antaisi myöten vielä muutamalle kilolle.

        Siskoni on sairastanut anoreksian. Hän on yhtä pitkä kuin minä ja kun hän painoi 45kg kuukautiset jäivät pois, ei ollut lihaksia ollenkaan, ja 43kg oli sairaalahoito suosituksena.

        Eli kovin yksilöllistä se kuitenkin loppupeleissä on, mikä paino on toiselle normaalia ja mikä ei. Minunkin painoni nousee huomattavasti heti kun raskas työ kesäisin alkaa ja lihakset kasvavat isoiksi taas.

        Alkuperäinen kirjoittaja menee taulukon mukaan kategoriaan lievästi ylipainoinen.


      • yyyyyy
        Delirium-76 kirjoitti:

        Ei 45kg 160cm pitkälle ole normaalipaino, vaan kyseessä on laiha ihminen. Ei varmaankaan ole lihaksen lihasta kropassa jos noin laiha on. Normaali painoindeksi aikuisilla 20-25kg/m2. Nuorilla normaaliksi luetaan vielä 18kg/m2.!70cm ja 50kg, painoindeksi 17. Eli olet laiha.

        Itse olen 162 ja painan 52, painoindeksi 20.jos painaisin 68, silloin vasta olisi lievää ylipainoa taulukoiden mukaan.Alle 50kg olisi alipainoa.Raskaana maksimipainoni oli 62kg.Olin iso.

        Laihimmillani olen painanut 49kg ja kroppani oireili jo silloin. Palelin valtavasti sekä käsivarsiin ilmestyi karvoja kroppaa lämmittämään.Olin kärttyisä enkä päässyt sängystä ylös. Kuuma suihku oli ainoa missä en palellut.Minulla ei ollut anoreksiaa, olin masentunut ja tämän takia ei ollut ruokahaluakaan.

        Eli yksilöllistä kyllä on että milloin rupeaa kroppa oireilemaan liiasta laihuudesta tai liiasta painosta. Raskauden aikainen painoni oli kyllä maksimi mitä näillä polvilla pystyisi kantamaan, vaikka painoindeksi antaisi myöten vielä muutamalle kilolle.

        Siskoni on sairastanut anoreksian. Hän on yhtä pitkä kuin minä ja kun hän painoi 45kg kuukautiset jäivät pois, ei ollut lihaksia ollenkaan, ja 43kg oli sairaalahoito suosituksena.

        Eli kovin yksilöllistä se kuitenkin loppupeleissä on, mikä paino on toiselle normaalia ja mikä ei. Minunkin painoni nousee huomattavasti heti kun raskas työ kesäisin alkaa ja lihakset kasvavat isoiksi taas.

        Alkuperäinen kirjoittaja menee taulukon mukaan kategoriaan lievästi ylipainoinen.

        Mun mielestäni noi "painoindeksikategoriat" voisi työntää sinne ja syvälle, koska eivät ne oikeastaan kerro mistään mitään tai korkeintaan vain suuntaa-antavasti.

        Toisin sanoen esim. painoindeksillä 17 ihminen voi olla täysin tervevartaloinen kuten myös painoindeksillä 27.

        Etenkin miehet luokitellaan helposti "ylipainoisiksi" syyttä suotta, kun kropassa on paljon lihasta.


      • yyyyyy
        yyyyyy kirjoitti:

        Mun mielestäni noi "painoindeksikategoriat" voisi työntää sinne ja syvälle, koska eivät ne oikeastaan kerro mistään mitään tai korkeintaan vain suuntaa-antavasti.

        Toisin sanoen esim. painoindeksillä 17 ihminen voi olla täysin tervevartaloinen kuten myös painoindeksillä 27.

        Etenkin miehet luokitellaan helposti "ylipainoisiksi" syyttä suotta, kun kropassa on paljon lihasta.

        Lievä alipaino ei tosiaankaan tee kenestäkään "anorektikkoa".


      • Delirium-76
        yyyyyy kirjoitti:

        Lievä alipaino ei tosiaankaan tee kenestäkään "anorektikkoa".

        Juu, ihan pöljä koko painoindeksi sillä se ei kerro kenellekkään yhtään mitään. Jokainen tietää itse parhaiten että mikä on minulle se sopiva paino josta kroppa ei kärsi ja jossa viihdyn.

        Anoreksiassahan on kyse siitä että sitä sairastavalla on epärealistinen kuva omasta kropasta ja hän pitää itseään lihavana vaikka muut pitäisivät laihana ihmisenä. Kalorien laskeminen, ulostuslääkkeiden käyttö ja himourheileminen kuuluu sairaan repertuaariin. Muuta sisältöa ei sitten elämässä ole kuin tuo ikuinen laihduttaminen ja ruokien kalorit.Se menee tuonne pakkomielteiden kategoriaan...

        Toiset viihtyvät laihoina ja toisille vähän massaa on se sopivampi vaihtoehto. Niin kauan kun itsellä on hyvä olo ei millään painoindekseillä ole mitään merkitystä...


    • nainen tässä

      Kai se yleensäkin riippuu muodostuvatko kilot lihas- vai rasvakudoksesta, miten paino jalautuu ja millainen on luusto.

      Omasta puolestani voin sanoa, että olin liki vastaavissa mitoissa (163/72) ollessani raskaana.
      Olin kyllä mahallani melkoinen turbo, eikä liikkumienen ja nukkuminen ollut mitään herkkua.
      Kamalia selkävaivoja jne.

      Unohda mitä muut ajattele ja mieti ennemminkin miten terveytesi jaksaa nuo kilot.

    • että..

      riippuuko vai ei.. Itse olen 161/73, mutta käytän koon 38 vaatteita.. paino tulee lihaksista. Vartalon mitat lantio 94, vyötärö 72 ja rinnanympärys 92. Ei se paino välttämättä kerro mitään.

      • nainen73

        Ihan samaa mieltä. Numerot on numeroita. Tietysti jos pituutta olisi 160cm ja painoa 100kg tai yli, henkilö itsekin varmasti tietäisi että se alkaa olla jo terveydellinen riski.
        Itse 169/77 ja käytän kokoa 38/40, liikun aktiivisesti ja en koe olevani mikää ylopainoinen plösö. Ja se kai se tärkeintä onkin mitä itse tuntee...


    • qdq

      Mitä me tolla tiedolla tehdään? Me ihmiset ollaan sellaisia ettei uskota ennen kuin nähdään. Joten....hmmm

    • En mikää laiheliini!

      Olen 172/90 ja 85c kuppi. Ja kauniiksikin on sanottu! Ja nyt tulee varmaan kommenttia että "pitää ihmisen olla epätoivoinen jos tälläiseen ihastuu". Ei suinkaan, on miehiä jotka ovat valinneet minut laihojen sijasta. Viimeisin mieheni oli itse urheilullinen ja omisti sixpackin(tosin hän ei ollut mikään sellainen hurmuri ihan kaikkien mieleen).
      Olen saanut kerran jos toisen kolautettua ns. normaalipainoisten naisten itsetuntoa. Omaan positiivisen asenteen ja persoonallisen olemuksen :p Ja pukeuden tosiaankin miten huvittaa, lyhyeen hameeseen/mekkoon mikäli niin tahdon!

      Kauneushan on katsojan silmissä. Tosin nykymaailmassa meidän jokaisen aivoihin koitetaan toitottaa joka suunnasta "laiha kaunista, lihava rumaa"-periaatetta.

      Että niiku joku toinen tässä keskustelussa jo mainitskin. Älä huoli siitä mitä muut ajattelevat, ajattele itseäsi.

      • Kiinnostava tutkimus

        Jos lihava nainen saa jonkun miehen, se johtuu siitä että lihava nainen antaa kaikille. Mies, jonka lihava nainen saa, on kylläkin aika tyhmä, kun jää pysyvään suhteeseen sellaisen jakorasian kanssa.

        Tässä juttu asiasta, otettu iltasanomien nettisivuilta 12.1 uutisista:

        "Lihavuus altistaa tytöt holtittomaan seksiin

        Läski! Jokainen on aikanaan kuullut koulun pihalla ainakin sanan synonyymin. Ei ehkä kohdistuvan itseensä, mutta johonkin ylipainoiseen koulukaveriin kuitenkin.

        Lihavuus vaikuttaa nuorten käyttäytymiseen, vaikka ylipainosta kärsii yhä useampi.

        - Ylipainoisilla nuorilla tytöillä on keskimääräistä vähemmän tapaamisia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heidän itsetuntonsa ja käsitykset omasta vartalostaan saattavat olla huonot ja oman seksuaali-identiteetin kehitys voi häiriintyä, dosentti Päivi Tapanainen kertoo.

        Oulun yliopistollisen sairaalan lasten- ja nuorten klinikalla työskentelevä Tapanainen puhui ylipainon vaikutuksista tyttöjen lisääntymisterveyteen Lääkäripäivillä.

        - Ylipaino altistaa kehittyvän tytön holtittomalle sukupuolikäyttäytymiselle. Kun kaveria on vaikea saada, otetaan sitten se partneri, mikä vain saadaan, ja suostutaan sitten kaikkeen.

        Tapanaisen mukaan tällainen käyttäytyminen altistaa pahimmillaan hiv-tartunnoille sekä muille sukupuolitaudeille. Holtiton, suojaamaton seksi voi vaurioittaa tytön elämää ikuisesti.

        - Monesti seksuaalielämän häiriöt jatkuvat näillä tytöillä myös aikuisena.

        Lihavuus aiheuttaa myös suoria haittoja nuorten naisten lisääntymisterveyteen."


      • ......
        Kiinnostava tutkimus kirjoitti:

        Jos lihava nainen saa jonkun miehen, se johtuu siitä että lihava nainen antaa kaikille. Mies, jonka lihava nainen saa, on kylläkin aika tyhmä, kun jää pysyvään suhteeseen sellaisen jakorasian kanssa.

        Tässä juttu asiasta, otettu iltasanomien nettisivuilta 12.1 uutisista:

        "Lihavuus altistaa tytöt holtittomaan seksiin

        Läski! Jokainen on aikanaan kuullut koulun pihalla ainakin sanan synonyymin. Ei ehkä kohdistuvan itseensä, mutta johonkin ylipainoiseen koulukaveriin kuitenkin.

        Lihavuus vaikuttaa nuorten käyttäytymiseen, vaikka ylipainosta kärsii yhä useampi.

        - Ylipainoisilla nuorilla tytöillä on keskimääräistä vähemmän tapaamisia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heidän itsetuntonsa ja käsitykset omasta vartalostaan saattavat olla huonot ja oman seksuaali-identiteetin kehitys voi häiriintyä, dosentti Päivi Tapanainen kertoo.

        Oulun yliopistollisen sairaalan lasten- ja nuorten klinikalla työskentelevä Tapanainen puhui ylipainon vaikutuksista tyttöjen lisääntymisterveyteen Lääkäripäivillä.

        - Ylipaino altistaa kehittyvän tytön holtittomalle sukupuolikäyttäytymiselle. Kun kaveria on vaikea saada, otetaan sitten se partneri, mikä vain saadaan, ja suostutaan sitten kaikkeen.

        Tapanaisen mukaan tällainen käyttäytyminen altistaa pahimmillaan hiv-tartunnoille sekä muille sukupuolitaudeille. Holtiton, suojaamaton seksi voi vaurioittaa tytön elämää ikuisesti.

        - Monesti seksuaalielämän häiriöt jatkuvat näillä tytöillä myös aikuisena.

        Lihavuus aiheuttaa myös suoria haittoja nuorten naisten lisääntymisterveyteen."

        "Jos lihava nainen saa jonkun miehen, se johtuu siitä että lihava nainen antaa kaikille. Mies jonka lihava nainen saa, on kylläkin aika tyhmä. kun jää pysyvään suhteeseen sellaisen jakorasian kanssa."

        Eli taas päästiin siihen lokeroimiseen...Lihavat naiset ei siis ole yhtään mitää muuta kuin jakorasioita? Ei ihmisiä, ei yksilöitä, ei mitään..Mutta laihat sen sijaan on tätä kaikkea?

        Ystäväpiirissäni suurin osa on lihavia(sanotaan että n 10kg normaalipainoa enemmän) ja suurin osa heistä elää erittäin tyydyttävässä parisuhteessa. Ja heidän miehiensä kanssa jutelleena, voin sanoa, että kaikkien ihanne/unelma/fantasianainen on juuri sellainen tv:ssä musiikkivideoillakin tanssahteleva upeakroppainen ja äärimmäisen kaunis nainen. MUTTA jokainen heistä sanoo, ettei haluaisi sellaisen kanssa elää. Se on vain fantasia.

        Että mielipiteitä on monia...


      • aikuinen nainen
        ...... kirjoitti:

        "Jos lihava nainen saa jonkun miehen, se johtuu siitä että lihava nainen antaa kaikille. Mies jonka lihava nainen saa, on kylläkin aika tyhmä. kun jää pysyvään suhteeseen sellaisen jakorasian kanssa."

        Eli taas päästiin siihen lokeroimiseen...Lihavat naiset ei siis ole yhtään mitää muuta kuin jakorasioita? Ei ihmisiä, ei yksilöitä, ei mitään..Mutta laihat sen sijaan on tätä kaikkea?

        Ystäväpiirissäni suurin osa on lihavia(sanotaan että n 10kg normaalipainoa enemmän) ja suurin osa heistä elää erittäin tyydyttävässä parisuhteessa. Ja heidän miehiensä kanssa jutelleena, voin sanoa, että kaikkien ihanne/unelma/fantasianainen on juuri sellainen tv:ssä musiikkivideoillakin tanssahteleva upeakroppainen ja äärimmäisen kaunis nainen. MUTTA jokainen heistä sanoo, ettei haluaisi sellaisen kanssa elää. Se on vain fantasia.

        Että mielipiteitä on monia...

        Pakkohan se on minunkin tässä kommentoida, kun olen seurannut näitä lihavuus keskusteluja.

        Mitat 167cm ja paino 88kg.
        Jos kerran tuollaista jakorasia informaatiota jaellaan niin ymmärrän miksi miehet tulevat hymyssä suin juttelemaan, tulleet jo muutaman vuoden.
        Kasvoiltani olen hauskan näköinen, luonteeltani itsevarma, iloinen, huumorintajuinen ja tasapainoinen.
        Ulkonäköni on siisti ja huoliteltu.
        Olen sen ikäinen että olen jo löytänyt tyylini enkä kulje katumuodin mukaan.
        Miehet on hauskoja ja mukavia, mutta olen varattu.
        Kiinostuneita katseita saan osakseni kaupungilla.


      • En mikää laiheliini!
        Kiinnostava tutkimus kirjoitti:

        Jos lihava nainen saa jonkun miehen, se johtuu siitä että lihava nainen antaa kaikille. Mies, jonka lihava nainen saa, on kylläkin aika tyhmä, kun jää pysyvään suhteeseen sellaisen jakorasian kanssa.

        Tässä juttu asiasta, otettu iltasanomien nettisivuilta 12.1 uutisista:

        "Lihavuus altistaa tytöt holtittomaan seksiin

        Läski! Jokainen on aikanaan kuullut koulun pihalla ainakin sanan synonyymin. Ei ehkä kohdistuvan itseensä, mutta johonkin ylipainoiseen koulukaveriin kuitenkin.

        Lihavuus vaikuttaa nuorten käyttäytymiseen, vaikka ylipainosta kärsii yhä useampi.

        - Ylipainoisilla nuorilla tytöillä on keskimääräistä vähemmän tapaamisia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heidän itsetuntonsa ja käsitykset omasta vartalostaan saattavat olla huonot ja oman seksuaali-identiteetin kehitys voi häiriintyä, dosentti Päivi Tapanainen kertoo.

        Oulun yliopistollisen sairaalan lasten- ja nuorten klinikalla työskentelevä Tapanainen puhui ylipainon vaikutuksista tyttöjen lisääntymisterveyteen Lääkäripäivillä.

        - Ylipaino altistaa kehittyvän tytön holtittomalle sukupuolikäyttäytymiselle. Kun kaveria on vaikea saada, otetaan sitten se partneri, mikä vain saadaan, ja suostutaan sitten kaikkeen.

        Tapanaisen mukaan tällainen käyttäytyminen altistaa pahimmillaan hiv-tartunnoille sekä muille sukupuolitaudeille. Holtiton, suojaamaton seksi voi vaurioittaa tytön elämää ikuisesti.

        - Monesti seksuaalielämän häiriöt jatkuvat näillä tytöillä myös aikuisena.

        Lihavuus aiheuttaa myös suoria haittoja nuorten naisten lisääntymisterveyteen."

        Jos lihava nainen saa jonkun miehen, se johtuu siitä että lihava nainen antaa kaikille. Mies, jonka lihava nainen saa, on kylläkin aika tyhmä, kun jää pysyvään suhteeseen sellaisen jakorasian kanssa.

        Jos tuo on todellakin määritelmä lihavalle, nii en kai sitte luokittele itseäni näihin "läskeihin", kuvauksesi ei sovi minuun!

        Suurinpiirtein kaikki ystäväni ovat normaalipainoisia. Heistä osa (ei siis kaikki) kulkee täällä juuri jakorasian maineessa enemmän tai vähemmän...
        Kun taas olen kuullut juttua itseni "pihtailusta". Vaikka mitäpä pihtailua se on että valitsen itse seksikumppanini!??!?!


      • 168/120
        En mikää laiheliini! kirjoitti:

        Jos lihava nainen saa jonkun miehen, se johtuu siitä että lihava nainen antaa kaikille. Mies, jonka lihava nainen saa, on kylläkin aika tyhmä, kun jää pysyvään suhteeseen sellaisen jakorasian kanssa.

        Jos tuo on todellakin määritelmä lihavalle, nii en kai sitte luokittele itseäni näihin "läskeihin", kuvauksesi ei sovi minuun!

        Suurinpiirtein kaikki ystäväni ovat normaalipainoisia. Heistä osa (ei siis kaikki) kulkee täällä juuri jakorasian maineessa enemmän tai vähemmän...
        Kun taas olen kuullut juttua itseni "pihtailusta". Vaikka mitäpä pihtailua se on että valitsen itse seksikumppanini!??!?!

        siis olin kuolla nauruun ku luin sitä iltasanomien juttua...oikeesti...
        olen TODELLA LÄSKI mutta en mä mikää jakorasia todellakaan ole ja kertaakaan en ole mennyt sänkyyn sen takia että ku on mahdollisuus kerrankin saada ni annampa nyt tälle... siis haloo!! yhtään yleistämättä tai mitään, mutta ainkin minä henkilökohtaisesti olen miettinyt paljon tarkemmin sänkyseurani kuin ns. normaalipainoiset kaverini... vaikka ruinaajia on kaikkien järkytykseksi ollut niin en todellakaan anna helposti olen pihtari tosin kuin esim kaverini joka kännissä todella antaa ja kaikille. mutta se on hänen tyylisä ja ei sovi minulle.

        ei pidä yleistää asioita! jokainen tekee painosta riippumatta juuri niin kuin hänelle itselleen sopii. on aivan sama kuin että väitän kaikkien blondien olevan tyhmiä!


    • ......

      No voihan lihava olla kaunis vartaloltaan sellaisten mielestä, jotka lihavista pitävät. Itse en pidä kleopatra -tyyppisistä naisista, vaan hoikemmista.

    • jo ettet

      ole lihava
      vaan muodokas,
      ihana nainen
      josta miehet
      tykkää
      lue aikaisempia
      viestejä!

    • omat kriteerini kun kattelen kumppania, ovat
      -kasvot ei oo ku peikolla
      -vartalo on sopusuhtainen, eli jo on vatsaa, ni pitää olla myös rinnat, ja takamus. jo on hoikka ni rinnat pinet, samoin takamus.
      jos o 160/45 ni pakettiin ei kuulu dd kuppi=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2145
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      270
      1849
    3. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1810
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1797
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1635
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      58
      1372
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1254
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1228
    Aihe