Mikähän olisi sellaista terveellistä margariinia tai jotain senkaltaista leivän päälle? Olen käyttänyt vihreetä flooraa, mutta en ymmärrä noista ravintosisältö selvityksista yhtään mitään (tyydyttynyt, monityydyttynyt rasva) joten on hankalaa tietää onko se nyt paras vaihtoehto. Vaiko mikä??
Auttakaa tietämätöntä!
Terveellistä levitettä leivälle?
8
3840
Vastaukset
- levite
Kokeile Beneviva omega levitettä! Hyvää ja terveellistä. :)
- Hilkka
Becel,keiju ja kaikki joissa on sydän merkki jos katsot vähän rasiaa niin niistä löytyy sellainen punainen sydänliiton merkki.Ne on hyviä.
- ou.jee
koska en pysty sitä itse tekemään, mutta keksin hyvän korvikkeen nimittäin itse tehty cuacamole
2 avocadoa
1 tomaatti kuutioituna
½ sitruunan mehu
tabascoa tai chilejä
valkosipulia jos tykkäät
oliiviöljyä jos haluat superrasvaisena
sitten sauvasekoitin kätöseen ja tulee oiva levite.- raejuustosta
tulee hyvää, sekaan vaan mitä sielu sietää, esim. sipulia, valkosipulia, suolakurkkua, kinkkua, mausteita ynm. ja ei kun sauvasekoittimella sileäksi, hyvää tulee, jos haluaa osan aineista karkeampana, lisää ne hienoksi silputtuna jälkikäteen. Ja ei ole rasvaista, voi vielä tehdä rasvattomaan raejuustoon jos haluaa.
- vihertävä mies
100g keitettyä ja jäähdytettyä vettä
100g voita
100g kylmäpuristettua rypsiöljyä
Kaikki aineet kulhoon ja sitten reilusti sauvasekoittimella sekaisin. Tulos on pehmeä ja helposti levittyvä terveellinen(katso Kiril:n viesti) "margariini". Bonuksena sen voi maustaa miten itse haluaa, esim. hieman valkosipulia toimii aivan loistavasti.
- Kiril
Margariinit ja "kevytlevitteet" ovat keinotekoisia, teollisesti muokattuja rasvoja ja elimistölle haitallisia. Luonnolliset rasvat kuten voi ja oivariini ovat luonnollisia rasvoja.
- Faxe
Kärryrasva ei sula ihmisen elimistössä, siksi käytän Oivariiniä.
- ummikko
mitä se kärryrasva on??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505237Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3041580Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944