Katsokaa taivaalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Ps. Ihan tosi!!!!!!!
Kansalaiset!!!!!
15
369
Vastaukset
nähny mittään.....=:0))))))))))))))))))))))))))
- !!!!
että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o
!!!! kirjoitti:
että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o
mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))
- !!!!
BBrunetti kirjoitti:
mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))
ufot nyt tänne pikku Tellukselle jaksaa vaivautua etenkin kun koko maailmamme näyttää olevan lähestyvän kasvihuone-ilmiön partaalla ja matkaa kestää muutenkin parituhatta valovuotta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O :O
mutta näen vain katon. Ai...oisko pitäny mennä ulos,jaa...ok.mä meen. ;)))))
- !!!!
sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))
!!!! kirjoitti:
sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))
Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))
- !!!!
Ljenotshka kirjoitti:
Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))
viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D
!!!! kirjoitti:
viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D
termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)
- !!!!
Ljenotshka kirjoitti:
termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)
laita samalla sekaan pari palaa sokeria, niin kyllä maistuu!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)
- Hartte-Vainaa
...ja tuollainen katsoi vastaan:
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/ap060112.html
Olen perin järkyttynyt!- Hartte-Vainaa
Ljenotshka kirjoitti:
Mikä supertuijotus! Ei ihme, että järkytyit, taisi taas mennä yöunet..
Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...
Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...
Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:
http://www.ursa.fi/ Hartte-Vainaa kirjoitti:
Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...
Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...
Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:
http://www.ursa.fi/usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...- Hartte-Vainaa
Ljenotshka kirjoitti:
usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...Onneksi et nähnyt allekirjoittanutta!
Peili pelottaa minua enemmän kuin yksikään kummitus tahi räyhähenki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975