Kansalaiset!!!!!

!!!!

Katsokaa taivaalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Ps. Ihan tosi!!!!!!!

15

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähny mittään.....=:0))))))))))))))))))))))))))

      • !!!!

        että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o


      • !!!! kirjoitti:

        että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o

        mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))


      • !!!!
        BBrunetti kirjoitti:

        mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))

        ufot nyt tänne pikku Tellukselle jaksaa vaivautua etenkin kun koko maailmamme näyttää olevan lähestyvän kasvihuone-ilmiön partaalla ja matkaa kestää muutenkin parituhatta valovuotta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O :O


    • mutta näen vain katon. Ai...oisko pitäny mennä ulos,jaa...ok.mä meen. ;)))))

      • !!!!

        sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))


      • !!!! kirjoitti:

        sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))

        Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))


      • !!!!
        Ljenotshka kirjoitti:

        Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))

        viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D


      • !!!! kirjoitti:

        viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D

        termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)


      • !!!!
        Ljenotshka kirjoitti:

        termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)

        laita samalla sekaan pari palaa sokeria, niin kyllä maistuu!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)


    • Hartte-Vainaa
      • Mikä supertuijotus! Ei ihme, että järkytyit, taisi taas mennä yöunet..


      • Hartte-Vainaa
        Ljenotshka kirjoitti:

        Mikä supertuijotus! Ei ihme, että järkytyit, taisi taas mennä yöunet..

        Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...

        Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...

        Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:

        http://www.ursa.fi/


      • Hartte-Vainaa kirjoitti:

        Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...

        Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...

        Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:

        http://www.ursa.fi/

        usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
        Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...


      • Hartte-Vainaa
        Ljenotshka kirjoitti:

        usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
        Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...

        Onneksi et nähnyt allekirjoittanutta!

        Peili pelottaa minua enemmän kuin yksikään kummitus tahi räyhähenki...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe