Katsokaa taivaalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Ps. Ihan tosi!!!!!!!
Kansalaiset!!!!!
15
378
Vastaukset
nähny mittään.....=:0))))))))))))))))))))))))))
- !!!!
että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o
!!!! kirjoitti:
että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o
mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))
- !!!!
BBrunetti kirjoitti:
mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))
ufot nyt tänne pikku Tellukselle jaksaa vaivautua etenkin kun koko maailmamme näyttää olevan lähestyvän kasvihuone-ilmiön partaalla ja matkaa kestää muutenkin parituhatta valovuotta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O :O
mutta näen vain katon. Ai...oisko pitäny mennä ulos,jaa...ok.mä meen. ;)))))
- !!!!
sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))
!!!! kirjoitti:
sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))
Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))
- !!!!
Ljenotshka kirjoitti:
Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))
viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D
!!!! kirjoitti:
viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D
termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)
- !!!!
Ljenotshka kirjoitti:
termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)
laita samalla sekaan pari palaa sokeria, niin kyllä maistuu!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)
- Hartte-Vainaa
...ja tuollainen katsoi vastaan:
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/ap060112.html
Olen perin järkyttynyt!- Hartte-Vainaa
Ljenotshka kirjoitti:
Mikä supertuijotus! Ei ihme, että järkytyit, taisi taas mennä yöunet..
Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...
Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...
Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:
http://www.ursa.fi/ Hartte-Vainaa kirjoitti:
Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...
Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...
Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:
http://www.ursa.fi/usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...- Hartte-Vainaa
Ljenotshka kirjoitti:
usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...Onneksi et nähnyt allekirjoittanutta!
Peili pelottaa minua enemmän kuin yksikään kummitus tahi räyhähenki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624