Miten isket

minut ja kaltaiseni miehet

Tule rohkeasti ja lähesty! Ei niin pientä ja tyhmää asiaa olekkaan, ettei sitä voi kysyä! Pyydä rohkesti auttamaan jossain teknisessä asiassa tai kantamaan jotain "raskasta". Miehen itsetunnolle tekee hyvää tuntea itsensä tarpeelliseksi. Se tyydyttää alkukantaisia suojeluviettejämme. Ja tokihan jokainen mies haluaa puolustaa naarastaan ja näkee unia kunniakkaista kasintaisteluista. Ja kun tehtävä on suoritettu, se kannattaa palkita esim. pullakahveella ainakin aluksi. Itse tehty ruoka ja leivonnaiset tekee aina vaikutuksen. Älä mene liiallisuuksiin. Lampunvaihdosta tarjottu kynttiläillallinen voi vaikuttaa hieman pelottalta, liian suorasukaiselta. Hieman raskaammissa urakoissa ja varsinkin kesällä, kylmän olutpullon tarjoaminen voi olla hyvä juttu. Väkeviä älä kuitenkaan tarjoa, koska siitä voi päätellä jotain aikeistasi, virheellisestikin. Poikkeuksena akateemiset miehet, heille ehkä lasillinen hyvää konjakkia tekee paremman vaikutuksen,kuin olut.

Älä paheksu jos joskus kuljen hieman horjuen. Elämä on rankkaa ja se vaatii joskus rankat huvit. Salli myös kohtuullinen määrä urheilun katsomista. Mies on tavattomasti hyväntuulisempi katsottuaan mäkikisat, jossa Ahonen voitti, kuin luettuaan siitä aamulla lehdestä. Ja sama pätee vormuloihin!

Äläkä yritä rajoittaa yhteyksiä vanhoihin kavereihin! Olkootkin mielestäsi kuinka vastenmielisiä tahansa. Miehet tarvii mies kavereita ja "äijä-juttuja". Ystävät ja kaverit yleensä pysyy, vaikka kumppani vaihtuu. Jos miehellä on jotain omia menoja, niin yritä sovittaa omasi samaan aikaan.

Meikkaaminen on taidetta. Käytä meikkiä harkiten. Liiallinen pakkelin käyttö ei ole hyvästä. Vaikka klassista tasapainoilu huoran ja madonnan välillä on vaikeaa niin rajaa ei kannata ylittää. Mies haluaa kuitenkin turvallisen oloisen naisen kumppanikseen. Toki mies haluaa "ylpeillä" saavutuksellaan ja esitellä sitä(sama tarve lienee naisilla.)

Rintojen koosta ja vartalosta sen verran, että ei ne mun elämää paljon hetkauta. Toivon että jokainen mies ja nainenkin on tyytyväinen omaan kroppaansa. Toki terveys syistä olis hyvä laihduttaa jos on tosi lihava. En tykkää itse isotissistä tytöistä,koska, usein ne luuleevat hallitsevansa meitä miehiä tisseillään!

9

2551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delena

      Hienosti kirjoitit. Nyt vaan pitäisi keksiä miten voi olla samaan aikaan naisellinen ja miesten alalla töissä. Ulkonäöllä tai vaatteilla ei voi koreilla, eikä odottaa että mies tekisi työt mun puolestani. Kaikki tavalliset naiselliset "kikat" on poissuljettu. Miten siis isken työkaverini?

      • dayum

        Sc****lla :D


      • Delena
        dayum kirjoitti:

        Sc****lla :D

        Mä ajan sillä mikä ajokiksi osoitetaan. Onko sillä nyt sit mitään väliä edes ? =D Eikä tää tainnu enää kuulua aiheeseenkaan... =DDD


      • alkup. kirj.

        Älä ikinä yritä iskeä työkaveriasi! Mitä sitten, kun suhde päättyy?


      • dayum
        Delena kirjoitti:

        Mä ajan sillä mikä ajokiksi osoitetaan. Onko sillä nyt sit mitään väliä edes ? =D Eikä tää tainnu enää kuulua aiheeseenkaan... =DDD

        niin ei kuulu :)

        Mutta aivan kuten tuo a.p. vastasikin, niin kyllähän siinä oman työkaverin iskemisessä on tietenkin omat riskinsä. Se vaan riippuu siitä, että miten kyseinen henkilö suhtautuu tähän iskuyritykseen.


    • kiitos!

      Siellä voit olla yhtä alkukantainen...

      • jokunen

        viidakkoon. tuo tekstihän on loistavaa ;)
        mitä pahaa on alkukantaisuudessa?


    • Nekku82

      sekä harvinaisen totta :)

      Miksi en sallisi miehelle näita asioita jos samanlaisia "etuuksia" oletan saavani itsekin :)

    • lisätä loppuu viel et aamen, mutta vois joku kattoo pahalla.
      kumminkin

      totta joka ikinen sana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2125
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      269
      1831
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      296
      1791
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1790
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1625
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1473
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      56
      1342
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1244
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1223
    Aihe