Miten isket

minut ja kaltaiseni miehet

Tule rohkeasti ja lähesty! Ei niin pientä ja tyhmää asiaa olekkaan, ettei sitä voi kysyä! Pyydä rohkesti auttamaan jossain teknisessä asiassa tai kantamaan jotain "raskasta". Miehen itsetunnolle tekee hyvää tuntea itsensä tarpeelliseksi. Se tyydyttää alkukantaisia suojeluviettejämme. Ja tokihan jokainen mies haluaa puolustaa naarastaan ja näkee unia kunniakkaista kasintaisteluista. Ja kun tehtävä on suoritettu, se kannattaa palkita esim. pullakahveella ainakin aluksi. Itse tehty ruoka ja leivonnaiset tekee aina vaikutuksen. Älä mene liiallisuuksiin. Lampunvaihdosta tarjottu kynttiläillallinen voi vaikuttaa hieman pelottalta, liian suorasukaiselta. Hieman raskaammissa urakoissa ja varsinkin kesällä, kylmän olutpullon tarjoaminen voi olla hyvä juttu. Väkeviä älä kuitenkaan tarjoa, koska siitä voi päätellä jotain aikeistasi, virheellisestikin. Poikkeuksena akateemiset miehet, heille ehkä lasillinen hyvää konjakkia tekee paremman vaikutuksen,kuin olut.

Älä paheksu jos joskus kuljen hieman horjuen. Elämä on rankkaa ja se vaatii joskus rankat huvit. Salli myös kohtuullinen määrä urheilun katsomista. Mies on tavattomasti hyväntuulisempi katsottuaan mäkikisat, jossa Ahonen voitti, kuin luettuaan siitä aamulla lehdestä. Ja sama pätee vormuloihin!

Äläkä yritä rajoittaa yhteyksiä vanhoihin kavereihin! Olkootkin mielestäsi kuinka vastenmielisiä tahansa. Miehet tarvii mies kavereita ja "äijä-juttuja". Ystävät ja kaverit yleensä pysyy, vaikka kumppani vaihtuu. Jos miehellä on jotain omia menoja, niin yritä sovittaa omasi samaan aikaan.

Meikkaaminen on taidetta. Käytä meikkiä harkiten. Liiallinen pakkelin käyttö ei ole hyvästä. Vaikka klassista tasapainoilu huoran ja madonnan välillä on vaikeaa niin rajaa ei kannata ylittää. Mies haluaa kuitenkin turvallisen oloisen naisen kumppanikseen. Toki mies haluaa "ylpeillä" saavutuksellaan ja esitellä sitä(sama tarve lienee naisilla.)

Rintojen koosta ja vartalosta sen verran, että ei ne mun elämää paljon hetkauta. Toivon että jokainen mies ja nainenkin on tyytyväinen omaan kroppaansa. Toki terveys syistä olis hyvä laihduttaa jos on tosi lihava. En tykkää itse isotissistä tytöistä,koska, usein ne luuleevat hallitsevansa meitä miehiä tisseillään!

9

2598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delena

      Hienosti kirjoitit. Nyt vaan pitäisi keksiä miten voi olla samaan aikaan naisellinen ja miesten alalla töissä. Ulkonäöllä tai vaatteilla ei voi koreilla, eikä odottaa että mies tekisi työt mun puolestani. Kaikki tavalliset naiselliset "kikat" on poissuljettu. Miten siis isken työkaverini?

      • dayum

        Sc****lla :D


      • Delena
        dayum kirjoitti:

        Sc****lla :D

        Mä ajan sillä mikä ajokiksi osoitetaan. Onko sillä nyt sit mitään väliä edes ? =D Eikä tää tainnu enää kuulua aiheeseenkaan... =DDD


      • alkup. kirj.

        Älä ikinä yritä iskeä työkaveriasi! Mitä sitten, kun suhde päättyy?


      • dayum
        Delena kirjoitti:

        Mä ajan sillä mikä ajokiksi osoitetaan. Onko sillä nyt sit mitään väliä edes ? =D Eikä tää tainnu enää kuulua aiheeseenkaan... =DDD

        niin ei kuulu :)

        Mutta aivan kuten tuo a.p. vastasikin, niin kyllähän siinä oman työkaverin iskemisessä on tietenkin omat riskinsä. Se vaan riippuu siitä, että miten kyseinen henkilö suhtautuu tähän iskuyritykseen.


    • kiitos!

      Siellä voit olla yhtä alkukantainen...

      • jokunen

        viidakkoon. tuo tekstihän on loistavaa ;)
        mitä pahaa on alkukantaisuudessa?


    • Nekku82

      sekä harvinaisen totta :)

      Miksi en sallisi miehelle näita asioita jos samanlaisia "etuuksia" oletan saavani itsekin :)

    • lisätä loppuu viel et aamen, mutta vois joku kattoo pahalla.
      kumminkin

      totta joka ikinen sana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe