Miten isket

minut ja kaltaiseni miehet

Tule rohkeasti ja lähesty! Ei niin pientä ja tyhmää asiaa olekkaan, ettei sitä voi kysyä! Pyydä rohkesti auttamaan jossain teknisessä asiassa tai kantamaan jotain "raskasta". Miehen itsetunnolle tekee hyvää tuntea itsensä tarpeelliseksi. Se tyydyttää alkukantaisia suojeluviettejämme. Ja tokihan jokainen mies haluaa puolustaa naarastaan ja näkee unia kunniakkaista kasintaisteluista. Ja kun tehtävä on suoritettu, se kannattaa palkita esim. pullakahveella ainakin aluksi. Itse tehty ruoka ja leivonnaiset tekee aina vaikutuksen. Älä mene liiallisuuksiin. Lampunvaihdosta tarjottu kynttiläillallinen voi vaikuttaa hieman pelottalta, liian suorasukaiselta. Hieman raskaammissa urakoissa ja varsinkin kesällä, kylmän olutpullon tarjoaminen voi olla hyvä juttu. Väkeviä älä kuitenkaan tarjoa, koska siitä voi päätellä jotain aikeistasi, virheellisestikin. Poikkeuksena akateemiset miehet, heille ehkä lasillinen hyvää konjakkia tekee paremman vaikutuksen,kuin olut.

Älä paheksu jos joskus kuljen hieman horjuen. Elämä on rankkaa ja se vaatii joskus rankat huvit. Salli myös kohtuullinen määrä urheilun katsomista. Mies on tavattomasti hyväntuulisempi katsottuaan mäkikisat, jossa Ahonen voitti, kuin luettuaan siitä aamulla lehdestä. Ja sama pätee vormuloihin!

Äläkä yritä rajoittaa yhteyksiä vanhoihin kavereihin! Olkootkin mielestäsi kuinka vastenmielisiä tahansa. Miehet tarvii mies kavereita ja "äijä-juttuja". Ystävät ja kaverit yleensä pysyy, vaikka kumppani vaihtuu. Jos miehellä on jotain omia menoja, niin yritä sovittaa omasi samaan aikaan.

Meikkaaminen on taidetta. Käytä meikkiä harkiten. Liiallinen pakkelin käyttö ei ole hyvästä. Vaikka klassista tasapainoilu huoran ja madonnan välillä on vaikeaa niin rajaa ei kannata ylittää. Mies haluaa kuitenkin turvallisen oloisen naisen kumppanikseen. Toki mies haluaa "ylpeillä" saavutuksellaan ja esitellä sitä(sama tarve lienee naisilla.)

Rintojen koosta ja vartalosta sen verran, että ei ne mun elämää paljon hetkauta. Toivon että jokainen mies ja nainenkin on tyytyväinen omaan kroppaansa. Toki terveys syistä olis hyvä laihduttaa jos on tosi lihava. En tykkää itse isotissistä tytöistä,koska, usein ne luuleevat hallitsevansa meitä miehiä tisseillään!

9

2561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delena

Hienosti kirjoitit. Nyt vaan pitäisi keksiä miten voi olla samaan aikaan naisellinen ja miesten alalla töissä. Ulkonäöllä tai vaatteilla ei voi koreilla, eikä odottaa että mies tekisi työt mun puolestani. Kaikki tavalliset naiselliset "kikat" on poissuljettu. Miten siis isken työkaverini?

• dayum

Sc****lla :D

• Delena
        dayum kirjoitti:

Sc****lla :D

Mä ajan sillä mikä ajokiksi osoitetaan. Onko sillä nyt sit mitään väliä edes ? =D Eikä tää tainnu enää kuulua aiheeseenkaan... =DDD

• alkup. kirj.

Älä ikinä yritä iskeä työkaveriasi! Mitä sitten, kun suhde päättyy?

• dayum
        Delena kirjoitti:

Mä ajan sillä mikä ajokiksi osoitetaan. Onko sillä nyt sit mitään väliä edes ? =D Eikä tää tainnu enää kuulua aiheeseenkaan... =DDD

niin ei kuulu :)

Mutta aivan kuten tuo a.p. vastasikin, niin kyllähän siinä oman työkaverin iskemisessä on tietenkin omat riskinsä. Se vaan riippuu siitä, että miten kyseinen henkilö suhtautuu tähän iskuyritykseen.

• kiitos!

Siellä voit olla yhtä alkukantainen...

• jokunen

viidakkoon. tuo tekstihän on loistavaa ;)
        mitä pahaa on alkukantaisuudessa?

• Nekku82

sekä harvinaisen totta :)

Miksi en sallisi miehelle näita asioita jos samanlaisia "etuuksia" oletan saavani itsekin :)

• lisätä loppuu viel et aamen, mutta vois joku kattoo pahalla.
      kumminkin

totta joka ikinen sana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5313
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2751
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      35
      2163
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      39
      2045
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2006
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      9
      1358
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1270
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe