valk.sip.hajuun?

apuvaaaa

rakastan valkosipulia, enkä tiedä mitään parempaa aamupalaa kuin valkosipuli-juusto-toas, mutta tuollaisen aamupalan jälökeen olisi parasta aina pysyä kotona.. vaik pesen aina hampaat ja olen yrittänyt syödä päivän mittaan purkkaa ja kurkkupastilleja niin ei haju katoa.. onko siihen olemassa mitään keinoa?

10

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      Olet valkosipulisti,ole ylpeä siitä.Ympäristö joko tottuu sinuun,tai itkee ja tottuu.Haise valkosipulille pää pystyssä !

    • auttaa....

      tuoreen persiljan syönti vie hajun osittain pois,kokeile.

    • löytyy

      kun halkaiset valkosipulin puoliksi, siellä sisällä on sellainen vaalean vihreähkö "putki", otat vaan sen pois, koska se on se osa valkosipulista mikä laittaa sun hengityksen haisemaan.

      • hyi hittolainen

        Mikäs siitä poistetaan kun haju on ihan hemmetin kamala???


    • Valkosipulin syöjä

      ...lakkaa haisemasta jos syö päivittäin tarpeeksi kauan.

      • olen kuullut

        väitettävän... olen itse hirveän perso valkosipulille ja laitan sitä raakana leivän päälle ja muutenkin lähes kaikkiin ruokiin. paljon. kynnen tai pari leivän päälle, 5-10 kynttä pizzan päälle. ystäväni väittävät, että en haise ; )


      • Garlic
        olen kuullut kirjoitti:

        väitettävän... olen itse hirveän perso valkosipulille ja laitan sitä raakana leivän päälle ja muutenkin lähes kaikkiin ruokiin. paljon. kynnen tai pari leivän päälle, 5-10 kynttä pizzan päälle. ystäväni väittävät, että en haise ; )

        Sama juttu minulla. Olen syönyt valkosipulia joka päivä varmaan kymmenen vuotta. Työkaverini oli ällistynyt kun kuuli tämän. Hän vihaa valkosipulin tuoksua, eikä ollut koskaan haistanut sitä hengityksestäni.

        Kardemumma on muuten aika hyvä peittämään valkosipulin hajun, jos ongelmia ilmenee.


      • jos
        Garlic kirjoitti:

        Sama juttu minulla. Olen syönyt valkosipulia joka päivä varmaan kymmenen vuotta. Työkaverini oli ällistynyt kun kuuli tämän. Hän vihaa valkosipulin tuoksua, eikä ollut koskaan haistanut sitä hengityksestäni.

        Kardemumma on muuten aika hyvä peittämään valkosipulin hajun, jos ongelmia ilmenee.

        Joo, varokaa vaan ettei käy niin että te alattekin haista vasta sitten kun lopetatte valkosipulin syönnin! :) hihhhiiii


      • v.sipulin suurkuluttaja
        jos kirjoitti:

        Joo, varokaa vaan ettei käy niin että te alattekin haista vasta sitten kun lopetatte valkosipulin syönnin! :) hihhhiiii

        syöt sitä päivittäen niin kohta käy niin et haise ku abaut 3tuntia syönnistä loput ovatkin verenkierros tekemässä gutaa


      • Hikiki
        v.sipulin suurkuluttaja kirjoitti:

        syöt sitä päivittäen niin kohta käy niin et haise ku abaut 3tuntia syönnistä loput ovatkin verenkierros tekemässä gutaa

        Minä en enään maista valkosipulia.
        Ruokaa laittaessa tuntuu, jotain puuttuu? Ja valkosipuli korjaa asian.

        Käytän yleensä kuivattua rouhetta.

        Kukaan ei koskaan ole sanonut, että minä haisisin, vaikka työpaikalla sanovat taas on syöyty jotain herkkuja, kun valkosipulituoksuu. Liekkö sitten vaan kohteliaisuutta.

        Jos joku haisee tupakalle, vanhalle viinalle, hielle,.. niin eikö se ole aika pientä jos minä haisen valkosipulille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe