...jo puolessa,kyl tuo aika rientää.. Huomenta kaikille..))))
Tammikuu...
7
401
Vastaukset
- kääpä
sinullekkin ,aamupuurolle kerranikin
ajoissa,sitten lenkille.... juu niin rientää ja musta tulee vanhempi kohta....=:0)))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Uppis
Huomenta, huomenta. Kuis on vuosi
lähteny muuten käyntiin kuin liian
nopsaan :)))- AMR-52
...mukavasti startannut...)) pikkusen ikävä 30 asteen vilposia..)))
- Uppis
AMR-52 kirjoitti:
...mukavasti startannut...)) pikkusen ikävä 30 asteen vilposia..)))
Onkos sulla ikävä pakkasia vai...
Voi ei kun ei tuliskaan sellasia
kylmiä. Ei ei ei saa tulla, en voi
sitten koiran kanssa tehdä kun pienen
kierroksen ulkona, kun sen pikku
tassut kylmää :((( - AMR-52
Uppis kirjoitti:
Onkos sulla ikävä pakkasia vai...
Voi ei kun ei tuliskaan sellasia
kylmiä. Ei ei ei saa tulla, en voi
sitten koiran kanssa tehdä kun pienen
kierroksen ulkona, kun sen pikku
tassut kylmää :(((...sievät töppöset sil tassuihin ja itelleis kans huopikkaat,huopikkaat...))) sielpäi kai ollukkin pakkasii,ei tääl,hätäsest 10 astee yli kivunt..((
- Uppis
AMR-52 kirjoitti:
...sievät töppöset sil tassuihin ja itelleis kans huopikkaat,huopikkaat...))) sielpäi kai ollukkin pakkasii,ei tääl,hätäsest 10 astee yli kivunt..((
vielä, mut loppuviikostahan
se lupaili oikein kunnon
pakkasia. Voi kun tuo koiruus
ei suostu pitämään edes fleesh
nuttua päällä. Menee kuin robotti
yksi jalka kerrallaan ylhäällä :))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271336
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat303824- 99793
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603