avauksen......
Meen kauppaan ja sit huvikseen tuun kattoo kuin moni tähän edes tulee moi sanoon....
veikkaan ettei kovinkaan moni.....
voi rähmä teitin kanssa.......
mut hymyyyyyyyyyyy....=:0))))))))))))))))))
niih ja hööööööööööööööment,,,,,,,,
Ajattelin tuikata.......
20
976
Vastaukset
- miskak_evk
Vietnaaaam.......
- AMR-52
...moikata,jos vastaa kävelet...))))))
- ykköskolli evk
Hyvää aamupäivää ja alkavaa viikkoa sinullekin.
:--)))- ykköskolli evk
BBrunetti kirjoitti:
hups...mun farkut tippu...=;)))))))
Niin sitä pitääkin!!!
Nyt en ikävä kyllä ehdi enempää kirjoittelemaan tällä kertaa.
Velvollisuudet kutsuu...
Töitä pitää painaa, että pelimerkkejä riittää.
:--)))
- ensimmäinen
morgon !!!!
- Haamu M
Minäkin tänne että aamua vain sulle Bruneeeee......
- kääpä
..päivänjatkoo sinulle....
- perskuti
Yksinäinen pitkä tie...Yksinäistä Miestä vie...:=))
YYYY....Hymyyyyy.... - tuffe
Kuis panee? Onkos kellään muuten joulukinkkua jäljellä? Mulla olis nälkä...
- toinennimetön
sinuu en ookka pitkiin aikoihin nähny....=:0))))))))))
nii ja kinkut syöty ja silleen...
T. Brune...hih...oon moni persoona multinen - tuffe
toinennimetön kirjoitti:
sinuu en ookka pitkiin aikoihin nähny....=:0))))))))))
nii ja kinkut syöty ja silleen...
T. Brune...hih...oon moni persoona multinenPystäri on uudessa kuosissa :))
En ookaan vähään aikaan täällä käynyt. Tiedätkö minkä tein, muutin pois kotoa ja tein treffi-ilmoituksen. Kirjoitin että vaan juttelen, johon ukkelit vastas että "vaimoni ei ymmärrä minua, koska tavataan". Lukihäiriöisiä :)))
- Nupo
Halutaanko me esim. nähdä oikean huvilan näköinen koirankoppi, vai riittääkö meille se, että koirankoppi näyttää koirankopilta. En tiedä, otan selvää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
