Gallup: Millainen Huuhaan sinusta tulisi olla ?

Skorba

Kommentteja tänne...

21

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä vanhaa huuhaatahan kaikki täällä itkevät:))))

    • blondi-72hki

      täällä kovin kauan "pyörinyt" .

    • Herra_X

      kunnon väittelyitä ja tappeluita. Ihmiset tulevat liian hyvin toimeen toistensa kanssa. Silloin tällöin häirikkö yrittää heittää kapuloita rattaisiin, mutta ei hän osaa tehdä sitä oikein, kuten ei mitään muutakaan.

      Joten tunnetta peliin perkele! Riidelkää ihmiset, riidelkää!

      • tässä parhaamme on koitettu:))))


      • Herra_X
        tuputuu kirjoitti:

        tässä parhaamme on koitettu:))))

        pitänee yrittää kovemmin. Saisin itsekin skarpata hieman, olen ollut ihan liian kiltti nämä vuoden ensimmäiset viikot, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa...


      • Herra_X kirjoitti:

        pitänee yrittää kovemmin. Saisin itsekin skarpata hieman, olen ollut ihan liian kiltti nämä vuoden ensimmäiset viikot, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa...

        Kyllä täällä on skabattu välillä oikein kunnolla. Etkös ole ollut paikalla vai oletko kurkkinut nurkan takaa?


      • ¨O_/O¨

        Kiistatta kunnon kiistelyt on paikallaan. Voi tuhannen tupinat tumpuloita kun ei osaa väitellä väistelemättä, vattuilematta vastata, tuumaillen tuupata, tuntuvasti turinoida, älykäästi älähdellä, tennareiden tallata ;=)


      • sen virheen.

        Esitin tyypillisen vastarannankiiski-väitteeni tuoll toisella palstalla. Kaikki 150 muuta lukijaa sai hepulit ja minuutissa oli ilmestynyt 40 EI-ääntä. Se opetti: enpä ryhdy sanasotasilleen ja silleen.


      • sen virheen. kirjoitti:

        Esitin tyypillisen vastarannankiiski-väitteeni tuoll toisella palstalla. Kaikki 150 muuta lukijaa sai hepulit ja minuutissa oli ilmestynyt 40 EI-ääntä. Se opetti: enpä ryhdy sanasotasilleen ja silleen.

        Sanot vaan 300 kertaa takas.


    • Nupo

      Sellainen mansikan makuinen, helposti nautittava, ei liian tukkoinen tahi lainkuuliainen, ehkä aavistus villiä länttä kruunaisi kakun.

    • en tiiä millainen pitäis...Joku viisaampi kertoo sen varmana...=:)))))

    • Minusta parhaat huuhailut on ne, joissa joku tavallinen asia väännetään ihan päälaelleen.
      Huumorilla ja mielikuvituksella. Joskus näin käykin, kun joka kirjoittajalla on oma näkemys asiaan.
      Eikä asioita oteta liian vakavasti, tässä synkässä maailmassa totisesti tarvitaan joskus vähän kevennystä.. ;))))))))))))

    • lisää

      seksiä ja väkivaltaa! Vähemmän huumoria ja sanakikkailua. Ja kaikkein vähiten sarkasmia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Mä haluuuuuuuuuunn

        Lisää huumoria ja sanakikkailua! Vähempi seksiä ja väkivaltaa..Ja kaikkein eniten sarkasmia!!!!!!

        Ai, että niin monta mieltä, kuin miestäkin...?
        Kuin niin???


      • HaluannnNNNNNNN
        Mä haluuuuuuuuuunn kirjoitti:

        Lisää huumoria ja sanakikkailua! Vähempi seksiä ja väkivaltaa..Ja kaikkein eniten sarkasmia!!!!!!

        Ai, että niin monta mieltä, kuin miestäkin...?
        Kuin niin???

        Vähemmän väkivaltahuumoria ja enemmän seksikikkailua!!!!
        Vähemmän sarkasmi-sanoja mutta enemmän kasmir-juttua!!!!


    • Diu,diu diu prööt!

    • Kuunkulkija

      saisi olla vähän enemmän terävyyttä, tarinoita elämästä ja kuolemasta missä arkojakaan aiheita ei aristella ja pelätä poistoon menoa. Tämähän on huuhaata. Täältä pitäisi löytyä vastaus kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin, esimerkiksi elämän tarkoitus: 42.

      Minuakin on askarruttanut kysymys miksi peili antaa lähemmäksi mennessä isomman kuvan? Joku sanoi että valon taittumisesta mutten ole sitä kyllä nähnyt vaikka olen katsonut monasti tarkastikin.

      • palstall arkaan kymysykseen

        Ja aattelin kait päinvastoin kun ne 150 muuta lukijaa. Vastauksena oli minuutissa 40 EI-ääntä! Revi siitä!


    • quistis

      silloin,kun kaikille on tilaa...Jokaiselle jotain...Sellaine huuhaa,jossa sana on vapaa...tyyli vapaa...Mesta jonne voi kirjoittaa ilolla..ilman pelkoa arvostelusta...julmasta sellaisesta....Huuhaa olisi kuin hyvä ystävä,jota hauska tavata....;o)))

      Sellainen huuhaa,jossa voi vaikka HALATA.....;o))

      • Sellainen, mistä jokainen löytää ne omat juttunsa ja kaverinsa. Missä voi tyynesti ohittaa ne jutut, mitkä ei kiinnosta ja mennä mukaan niihin, jotka kiinnostaa. Jokaiselle jotakin.. :))))


    • newsin takas!!! Ei kai se oikeesti kaatunut kun välitti tietoja sieltä sotatantereelta.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe