Heippa!
Osaiskohan kukaan auttaa..Mulla on nimittäin semmonen ongelma,että sain lahjaksi kolmipiikkisiä haarukoita..tässä sitten mietin,että mitenköhän niitä etiketin mukaan tulee käyttää..Onko ne nimenomaan jälkiruokia/leivonnaisia varten, vai ehkä salaatta/voileipäkakku yms. käyttöön..Olis ihana saada tietämättömänä jotain tietoa:D Kiitos!
Mihin käytetään?
5
1129
Vastaukset 5
- Pikku-Myy
Jos en ihan metsään opastaisi, niin niitä käytetään kakku/jälkiruokahaarukoina yleensä. Itse käytän myös tarjoiluottimina.
- Kokki
Ne On joko kalapiikit tai jos ne kolme piikkii muodostaa sellasen kehän ni ne on perunanottimet.
- emm
Eräällä tutullani on sellaisia...tarjoiluottminia esim. makkaroille, kurkuille yms. ovat hyviä. Samoin sitten voi jälkiruokia syödä niillä. Tarkempaa tarkoitusta en tiedä!
- Tiedän
Ne on jälkiruokahaarukoita!
- haarukat
Tiedän kirjoitti:
Ne on jälkiruokahaarukoita!
Jälkiruokahaarukoita pidetään vasemmassa kädessä ja niitä käytetään yhdessä jälkiruokalusikoiden kanssa. Haarukoilla autetaan viemään ruokaa lusikkaan, haarukoita ei saa jälkiruokaa syödessä viedä suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567