muistan aikoinaan kun...

breznev rajan tuntumasta

pässinpäät pelasivat mm.tapparaa vastaan ja hävisivät tylsillä luistimillaan halliin tullessaan kuin wanhat mummot 20-0 JOKA KERTA! Eikä se pelin taso mihinkään siitä ole noussut.Joten turha innostus noususta mihinkään ylempiin karkeloihin on aivan turha!

10

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkupojun muisti on tuntunut menevän liiallisesta Lasolin litkinnästä.

      • valeri venäjältä

        turha uhoominen.Sapkosta koskaan mitään sen suurempaa tule.ei oo rahaa eikä osaamista ja muutama pelimies joita seura tuottaa lähtee välittömästi isompiin kuvioihin.Näin se vaan on.Kannattaa hyväksyä tosiasiat ja lopettaa turha parkuminen ja uhoominen.Menee vaan voimat ja muut lukijat tällä palstalla kyllästyvät ja ajattelevat hyvin pahalla moista räksyttämistä.Murrosikäistä touhua!


      • valeri venäjältä kirjoitti:

        turha uhoominen.Sapkosta koskaan mitään sen suurempaa tule.ei oo rahaa eikä osaamista ja muutama pelimies joita seura tuottaa lähtee välittömästi isompiin kuvioihin.Näin se vaan on.Kannattaa hyväksyä tosiasiat ja lopettaa turha parkuminen ja uhoominen.Menee vaan voimat ja muut lukijat tällä palstalla kyllästyvät ja ajattelevat hyvin pahalla moista räksyttämistä.Murrosikäistä touhua!

        On jäänyt äidin pikku talttahampaalla levy päälle ja joka kerta pitää vielä keksiä uusi nikki noille änkytyksille.

        Voisit poju korjata luusi täältä.


      • Rantasalmen Grezky
        SavoRULES kirjoitti:

        On jäänyt äidin pikku talttahampaalla levy päälle ja joka kerta pitää vielä keksiä uusi nikki noille änkytyksille.

        Voisit poju korjata luusi täältä.

        SaPKo ilman Rantasalmelaisten lahjoja tahkoaisi kolmosdivaria... lörtsy suuhun ja peiton alle imemään tikkunekkua savorules....


      • Rantasalmen Grezky kirjoitti:

        SaPKo ilman Rantasalmelaisten lahjoja tahkoaisi kolmosdivaria... lörtsy suuhun ja peiton alle imemään tikkunekkua savorules....

        Landepaukku, suljehan suusi.

        Jatka sinä vaan paskan lapiointia kedolla äläkä tule neuvomaan meitä savonlinnalaisia lätkänpeluussa.


      • Rantasalmen Grezky
        SavoRULES kirjoitti:

        Landepaukku, suljehan suusi.

        Jatka sinä vaan paskan lapiointia kedolla äläkä tule neuvomaan meitä savonlinnalaisia lätkänpeluussa.

        Minkäs minä totuudelle voin... sapko ilman rantasalmen lahjoja olisi aika hataralla pohjalla!
        Lörtsyä naamaan jotta vikinä loppuu...


    • Kotkalainen

      Aina vaan täällä jaksetaan riidellä...Ja yleisimmin täällä SaPKoa haukutaan. Olettekohan sattuneet huomaamaan, että SaPKo ainakin tällä hetkellä on sarjan kärjessä?

      • Syyhän on kuitenkin selvä. Pikkuriiviöitä v##uttaa, kun SaPKo jyrää.

        Huippumatsi perjantaina Kotkassa, menehän katsomaan huippulätkää.


      • Kotkalainen
        SavoRULES kirjoitti:

        Syyhän on kuitenkin selvä. Pikkuriiviöitä v##uttaa, kun SaPKo jyrää.

        Huippumatsi perjantaina Kotkassa, menehän katsomaan huippulätkää.

        Titaanit-SaPKo 3-1, sinne katkesi SaPKon yhdeksän ottelun voittoputki. Hieno peli kummaltakin joukkueelta.

        Näytti muutama Savolainen kannatajakin olleen paikalla. Ääntä lähti hyvin ja asialllisia olivat koko pelin ajan. Kiitoksetkin saivat kuuluttajalta :)


      • urpo juntti rajalta
        SavoRULES kirjoitti:

        Syyhän on kuitenkin selvä. Pikkuriiviöitä v##uttaa, kun SaPKo jyrää.

        Huippumatsi perjantaina Kotkassa, menehän katsomaan huippulätkää.

        aivan selkeesti ja vailla vastusta saimaaseen.Nyt alkoi alamäki savossa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe