Tulkaa ja kertokaa murheenne,,,,,!!!

toinennimetön

niitä täällä tuntuu olevan....pissi ja kakka avauksia...tai karmeeta ivaamista...
Minä olen täällä purkakaa itseänne kyllä minä kuuntelen.....
Oon sika hyvä kuuntelija mut neuvot voiki olla sit puuta heinää potaskaa....!!!!!!!
Hymyyyyyyyyyyyyyy.......=:0))))))))))))))))

26

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eusen2

      saako sinulle tulla puhumaan ,liity meihin ja pääset vartiotorniin katselemaan luontoa kuinka se juuri puhkeaa kukkaan ,lopeta tällainen hömpötys ja tule luokseni jehoviin

      • toinennimetön

        oi oi oi voi voi voi.....öhhhhhh...arvaas mitä.....
        jehovat ei tyksi ei...en tuuuuuuuuuu...sori mut luontoo voin katella muutekiiiiiiii........
        smile.........=:8))))))))))))))


      • Tane

        paljaalla kyrvällä takaapäin suihin


      • toinennimetön
        Tane kirjoitti:

        paljaalla kyrvällä takaapäin suihin

        mä luulen et sä oot jatkuvassa puutteessa.....pitäiskö sun tehdä asialle jotain....
        voihan jessus sentään..........=:9999999999999


      • Herra_X

        Ei muuta kuin jehovan todistajaksi. Paljonko liittyminen jehoviin maksaa? Verkostomarkkinointi-heput olisivat huolineet minut mukaan tonnilla, ehkäpä teikäläisiin pääsee halvemmalla?

        Millaiset ylenemismahdollisuudet, siis täällä maanpäällä, lahkossanne on? Entä etuisuudet? Saako alennusta kodinelektroniikkaa ostaessa? Halvemmat nettiliittymät? Huokeampi bensanhinta?

        Vai meneekö henkinen puoli maallisen edelle? Mikäli saamme neuvoteltua molempia osapuolia tyydyttävän sopimuksen, niin voisitte saada minut riveihinne.

        Olen valmis joustamaan vaatimuksistani, mutta haluan EHDOTTOMASTI liittymislahjana järjestelmädigikameran, vaikka edes Canon EOS 350D tai EOS 20D.


      • heekuli

        sinun uskoosi.Pidän enemmän Jamaican todistajista.Taisit heittää vaan provon leijaileen?No,niistähän ne parhaat herjat irtoaapi...


      • nylkkäri

        om vain luonto josta saisi kaiken tarpeellisen mutta luonnonvarat on jostain syystää joidenkin ihmisen omia


    • perskuti

      Kirjoittelen kun ei ole mitään valittamista, kai sekin käy?
      Tämä elämän "ihana" keveys ja pelko että ei se voi koko elämää kestää, vai mitä mieltä olet, kestääkö?

      • toinennimetön

        oikeestaan mullakaan ei mitään murheita tai huolia...
        Kestää ainakin niin kantsii toivoa....varma kun ei voi olla mistään.....eihän......


      • perskuti
        toinennimetön kirjoitti:

        oikeestaan mullakaan ei mitään murheita tai huolia...
        Kestää ainakin niin kantsii toivoa....varma kun ei voi olla mistään.....eihän......

        Joku sanoo että kuolema on varma, mutta mielestäni sekin on vain olotilan muutos...

        Nautitaan tästä hetkestä kuitenkin, varmuuden vuoksi, että ei tarvitse myöhemmin katua:=))

        Jos et ymmärtänyt mitä yritin sanoa, en ymmärtänyt minäkään, mutta sen minkä kirjoitin, sen kirjoitin:=))


    • Haamu M

      Sulle toinen....Aamupalaa tässä laittelen ja ja luutalla lakaisen lattioita....

      • toinennimetön

        tuus mulle keittään kans puuroa...ai nii ja lakasemaan...jooko pliis.....=:0)))))))))))))


    • kolmipyöräilijä

      Ketä minun pitäis äänestää jos Sauli ja Tarja ei mee naimisii?

      • äänestysjuttuja....äänestäs vaikka tuota noin...jeps tähän en voi vastata....heh...=:))))))))))))


      • kolmipyöräilijä
        BBrunetti kirjoitti:

        äänestysjuttuja....äänestäs vaikka tuota noin...jeps tähän en voi vastata....heh...=:))))))))))))

        No osaisitko sitten sanoa kuka hoitais lumityöt kun vaimo on ompeluseurassa edustamassa ja itsellä on nimetön kipeä?? Tenavat kun pelaa vaan sitä lumisotaa.


    • Palsta.

      Joskus 1950-luvulla viikkolehti jossa osasto:HEITÄ HUOLESI HERTTAROUVALLE! Siihen sai kirjoitella iloistaan ja suruistaa ilmaiseksi ja Hertta vastasi jokaiseen kysymykseen siinä lehdessä. Meinaatko olla saman tyylinen? Vai mikä on mottosi?

      • mahtava idea!

        Täällähä olis sosiaalinen tilaus Herttarouvalle! Kuka alkaisi Herttarouvaksi? Itse en siihen pysty, vaikka mieli tekiskin.


      • Alien-8
        mahtava idea! kirjoitti:

        Täällähä olis sosiaalinen tilaus Herttarouvalle! Kuka alkaisi Herttarouvaksi? Itse en siihen pysty, vaikka mieli tekiskin.

        herttarouva ollut..mutta on tainnut poistua huuhaalta kokonaan:(

        Rouvan nimi oli Yksitypy..


      • poistunut!
        Alien-8 kirjoitti:

        herttarouva ollut..mutta on tainnut poistua huuhaalta kokonaan:(

        Rouvan nimi oli Yksitypy..

        Tulee muutaman viikon kuluttua taas meidän pariin.Hän on etelässä ottamassa vauhtia.


      • Alien-8
        poistunut! kirjoitti:

        Tulee muutaman viikon kuluttua taas meidän pariin.Hän on etelässä ottamassa vauhtia.

        Kyllä mä kanssa sen tiedän,mutta luulin jo palanneen..pitäis koittaa laittaa sähköpostia..


      • palaavansa
        Alien-8 kirjoitti:

        Kyllä mä kanssa sen tiedän,mutta luulin jo palanneen..pitäis koittaa laittaa sähköpostia..

        Helmikuun puolessa välissä.


      • Alien-8
        palaavansa kirjoitti:

        Helmikuun puolessa välissä.

        Sitten vaan odotellaan.Kyllä huuhaapalsta tästä vielä piristyy:)


      • Ruuanlaittoon
        Alien-8 kirjoitti:

        Sitten vaan odotellaan.Kyllä huuhaapalsta tästä vielä piristyy:)

        tästä mentävä ja tulen taas joku toinen päivä kun aikaa turista joutavia.


      • perskuti
        Ruuanlaittoon kirjoitti:

        tästä mentävä ja tulen taas joku toinen päivä kun aikaa turista joutavia.

        Kukas Se siinä??


    • karjunen

      oi beibee, oot taas ihanuus!!

      • tööt tööt vaan....=;0)))))))))))))))pus pus...


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe