Oulussa -80 luvulla Myllyn tiistai-iltojen tunnelmatanssit ja torstai-iltojen toivelevytanssit olivat mahtavia.
Upeat dj:t,hauskat ja älykkäät vanhemmat portsarit ja pirteä sali- ja keittiöhenkilökunta..
Mm. Kellon ja Kempeleen pojat ja silloiset soltut ovat jääneet mieleen.
Järjestäisipä esim. Foxia tämän aikakauden tanssit tunnelma- ja toivelevyteemalla?
Oulu Myllytulli -81 - 84
6
2107
Vastaukset
- Jallu
Palvelin Hiukkavaarassa -82-83. Myllytulli tuli tutuksi monesti. Se vain potutti, että soltuista ei pidetty joka paikassa.
Onko Myllytulli vielä voimissaan? En ole käynyt Oulussa moneen vuoteen. Se on kiva kaupunki. Mutta tahtoo olla niin, että matka suuntautuu etelään päin.- Brunette
Paikalla on hieno "naamaravintola".
Entistä henkilökuntaa tapaa vielä joissain paikoissa Oulussa.
Aika kultaa muistot ja kait nuorena mikä tahansa kapakka olisi ollut super hyvä. Nautimme hyvästä musiikista ja muka aikuisena olemisesta.. Soltuthan olivat innokkaita tanssittamaan ja me tytöt tiesimme heidän häipyvän varmasti ennen meitä pois. Ei ollut pelkoa liian innokkaista saattajista. - niin
Brunette kirjoitti:
Paikalla on hieno "naamaravintola".
Entistä henkilökuntaa tapaa vielä joissain paikoissa Oulussa.
Aika kultaa muistot ja kait nuorena mikä tahansa kapakka olisi ollut super hyvä. Nautimme hyvästä musiikista ja muka aikuisena olemisesta.. Soltuthan olivat innokkaita tanssittamaan ja me tytöt tiesimme heidän häipyvän varmasti ennen meitä pois. Ei ollut pelkoa liian innokkaista saattajista.Ehkä sinun sityten vain täytyy ottaa itseäsi "niskasta kiinni" ja yrittää selviytyä nykyajassa. Itse itkeskelen koko ajan myös, mutta ehkä ensi viikolla jo käynm yksin itse kaupassa! ...saa nähdä!
- Pohjanpoika -88-89
Myllytulliin ei päässyt minun palvelusaikana kuin 5 sotapoikaa :) ... no sitten me ahtauduttiin Grazy Horseen!!! Yhtä juomistahan se sitten oli ... tai yhteen juomista aliupseeriaikana :) Kivoja tyttöjä oli silloin(kin) !!!
- Brunette
Pohjanpoika -88-89 kirjoitti:
Myllytulliin ei päässyt minun palvelusaikana kuin 5 sotapoikaa :) ... no sitten me ahtauduttiin Grazy Horseen!!! Yhtä juomistahan se sitten oli ... tai yhteen juomista aliupseeriaikana :) Kivoja tyttöjä oli silloin(kin) !!!
..tai sitten me aina ravintolassa näytämme parhaat puolemme olemalla kivoja... Eikö olisikin hauska kokoontua kerran syksyssä esim. 80-luvun musiikin ja silloisten kavereiden seuraan vanhaan kotikaupunkiimme Ouluun? On jäänyt monia ihania muistoja sen ajan ravintoloissa aikaa kuluttavista ikätovereista.Ja surullista että emme enää tapaa...
- miia
Jep, Myllytullin ala-aste tuli hyvinkin tutuksi. taisin siellä kuluttaa penkkiä vuonna 1983. Muistaakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733