Nyt kaikki tekemään uusi nimi! :)

tipuliinukka

Menkää ossaan:

http://www.sinkku.org/pornonimi/

Ja teette niinku kone käskee! :)
Mikä on tulos?

Mää ole kuulemma:

Kaisa Kyntöura
=DD
*nauraa ja kippaa tualillaan nurin liikaa naurettuaan*

46

2354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra_X

      Rami Ruisku.

      • tipuliinukka

        Vaiko ton Herra X?
        Mää pisti iha oma oikeen nimeni! :)


      • Herra_X
        tipuliinukka kirjoitti:

        Vaiko ton Herra X?
        Mää pisti iha oma oikeen nimeni! :)

        Herra X on oikea nimeni :)


      • tipuliinukka
        Herra_X kirjoitti:

        Herra X on oikea nimeni :)

        Toi oli kyl kauhja haaska juttu! x))

        Määki ole Kekkone!

        *reps*


    • AMR-52

      ....oonkin erno estoton...))) viisaita nuo konneet...)))))

    • Tri M.

      Jorma Molonen kelpaa oikein hyvin.

      • tipuliinukka

        Kyl sun kannattas mennä väestörekisterii vaihtaas toi nimi!! =DDD
        *hekottaa lattialle kippautuneena!*


      • Tri M.
        tipuliinukka kirjoitti:

        Kyl sun kannattas mennä väestörekisterii vaihtaas toi nimi!! =DDD
        *hekottaa lattialle kippautuneena!*

        Mitä vikaa minun nimessäni on?
        Henkivartijani Aimo Kangen mielestä se on erinomaisen komea ja arvokas nimi.


      • tipuliinukka
        Tri M. kirjoitti:

        Mitä vikaa minun nimessäni on?
        Henkivartijani Aimo Kangen mielestä se on erinomaisen komea ja arvokas nimi.

        Ei ol kukkaa sanonu et sun nimessäs jottai vikka olisis!! Son vaa haaska! xD
        Kato, ei nimi miästä pahenna jos eij miäs nimee! :)
        *suukottaa varmuudeksi*


      • Tri M.
        tipuliinukka kirjoitti:

        Ei ol kukkaa sanonu et sun nimessäs jottai vikka olisis!! Son vaa haaska! xD
        Kato, ei nimi miästä pahenna jos eij miäs nimee! :)
        *suukottaa varmuudeksi*

        muuten tuo sivu.. ja mukavaa kun kerroit siitä kaikille. Hauskaa päivää edelleenkin.

        Ystävällisesti

        Tri M.


    • Alien-8

      Simo Sitoja:))) Oikeesti ei tollaiset sitomisleikit kiinnosta pätkääkään:)

      • Sydän.Ystävä

        Ja sitojakin vielä...huh huh,alkaa ihan pelottamaan ;)))


      • Alien-8
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Ja sitojakin vielä...huh huh,alkaa ihan pelottamaan ;)))

        Ja tere tulemast pitkästä aikaa haahuilemaan:)))Kaikenlaisia nimiä nuo koneet antaakin..huh huh...:)


      • Sydän.Ystävä
        Alien-8 kirjoitti:

        Ja tere tulemast pitkästä aikaa haahuilemaan:)))Kaikenlaisia nimiä nuo koneet antaakin..huh huh...:)

        Aikas veikeetä antaa joo,sitoja ja reva :DDD joopa joo.
        Ei kyllä olla tollasia,eihän?
        Kävitkös viilentymässä lenkillä ;)


      • Alien-8
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Aikas veikeetä antaa joo,sitoja ja reva :DDD joopa joo.
        Ei kyllä olla tollasia,eihän?
        Kävitkös viilentymässä lenkillä ;)

        ja piristikin ihmeesti.Nyt on paraikaa sauna lämpiämässä,ja kohta on nallesi ihan löylynlyömä.Tiedät syyn;=)))


      • Sydän.Ystävä
        Alien-8 kirjoitti:

        ja piristikin ihmeesti.Nyt on paraikaa sauna lämpiämässä,ja kohta on nallesi ihan löylynlyömä.Tiedät syyn;=)))

        täysin...öhöm ja silleen.taajampa miekii laettoo tulleen saanan koht puolliin.Illan köllyköetä vuan hani ;)


      • Alien-8
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        täysin...öhöm ja silleen.taajampa miekii laettoo tulleen saanan koht puolliin.Illan köllyköetä vuan hani ;)

        muru:)***

        Meseilemisiin!


    • joku vaan

      kokeilemassa sillä Kaisa Kyntöuralla niin näet minkä nimen SITTEN saat.. huh huh..

      • tipuliinukka

        No siittä tuli:

        Kylli Kyltymätön

        Saattas olla pare nimi mulle ;DDD

        *nauraahekottaa ja kiärii lattialla*


    • Moppiliisa

      Täällä kunnon Olga Orgasmi, hyvää päivää!Kuinka voisin auttaa...? xxxx heheeeeeee!

      • Alien-8

        sanoi entinen puutarhuri,kun kuorma pihalle kipattiin..


    • tipuliinukka

      miäs niim mää olisi Ville Vonkaaja!

      Vähäk om pimiä kone?!!

      xDDD

    • naissuli

      olin Ida Isorinta. Kauheata! Kyl muistuttaa niin karjakkoo, et en tiiä mihin tää mualima on menos!

    • ykköskolli evk

      Seppo Seksihullu...JEEE!!!
      :ö)))!!!111///...!!! :-)))

      • tipuliinukka

        Oletko sää sitte hullu seksin perää? x)))


      • ykköskolli evk
        tipuliinukka kirjoitti:

        Oletko sää sitte hullu seksin perää? x)))

        Kun kerran kone sanoo niin, kyllä kone tietää!!!
        :ö)))!!!111:::...///...!!!


    • esitellä

      Helmi Helmipano

    • Sydän.Ystävä

      Reetta Reva...höh ;)))

      • Alien-8

        Jopas sait nimen ;DD


      • tipuliinukka

        Kyl mää mialummi toi olisi ko joku kyntöura!
        *nauraa typeriä nimiä ja kiärii lattialla*


      • Sydän.Ystävä
        Alien-8 kirjoitti:

        Jopas sait nimen ;DD

        Jos kuulen sun suustan kertaakaan tota nimee,niin....ei kunnian kukko laula sen jälkeen ;)))


      • Sydän.Ystävä
        tipuliinukka kirjoitti:

        Kyl mää mialummi toi olisi ko joku kyntöura!
        *nauraa typeriä nimiä ja kiärii lattialla*

        saa ihan vedet silmis,lisää vaan tuollaisia :))


      • Alien-8
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Jos kuulen sun suustan kertaakaan tota nimee,niin....ei kunnian kukko laula sen jälkeen ;)))

        susta noin ilkeitä nimityksiä käytä..saanko sanoa,että mansikkahuuli;=)))?


      • Sydän.Ystävä
        Alien-8 kirjoitti:

        susta noin ilkeitä nimityksiä käytä..saanko sanoa,että mansikkahuuli;=)))?

        käy hyvin,tulee kesä mieleen ;))


      • Alien-8
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        käy hyvin,tulee kesä mieleen ;))

        lämmin uimavesi ja auringonpaiste:)Mutta seuraavaksi on tulossa mustikoita,kuten muistanet:)?


    • jolppis

      Huono generaattori.

      Kasper Köyrijä!

      Mitä ihmettä tekee köyrijä. ;)

      Eräs Cee sai nimekseen Greta G-Piste.

      Mikä ihmeen G-piste? ;)

      • Alien-8

        Eikös se ole vielä tarkemmin kertonut sitä Geen paikkaa?Tuhma tyttö;)

        Terkkuja Doelta:)


      • jolppis
        Alien-8 kirjoitti:

        Eikös se ole vielä tarkemmin kertonut sitä Geen paikkaa?Tuhma tyttö;)

        Terkkuja Doelta:)

        Cee on tyypilinen nainen, kaikki pitää yrittää arvata itse. Tuhmakin tuo on kuin mikä. ;)

        Yhtä isoa Geetä on tullut joskus maistettua. ;)


      • Carmencita
        jolppis kirjoitti:

        Cee on tyypilinen nainen, kaikki pitää yrittää arvata itse. Tuhmakin tuo on kuin mikä. ;)

        Yhtä isoa Geetä on tullut joskus maistettua. ;)

        vai tyypillinen..jassoo..vai silleen..hmmm.
        ja vielä tuhma...ai,ai. Tuhmasta et tiedä vielä mitään. ;-)


    • paivansadeko

      Musta tuli sitten Hellä Alapää. Se vaan naurattaa kun kaveri on Riitta Ratsastaja. Mennään tupakille sulattelee uusia nimiämme :)

      • kuin...

        puh. nron peliin, niin saadaan nimet ajettua käyttöön:) T. GameMan


    • Ilona

      Jopasjotakin....

    • sola"

      Tadaaa... ja täältä saapuu:

      Pamela Punaliha... ;)


      Kiitos tipuliinukka, kun piristit aamuni :D!!!

    • Katja Kieroutunut...heh.......=:0))))))))))))))

      • kaarlo kapula

        olen kaarlo kapula


    • hahhhahha D_

      kuumahuuli ja kapula

      hihhi
      oli osuva

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe