Tykkääkö miehet ennemmin suorasta toiminnasta esimerkiksi kahden vuoden kissa ja hiiri-leikin jälkeen???
Suoraa toimintaako???
7
2428
Vastaukset
- jätkä...
jaksa kahta vuotta mitään kissa-hiiri-leikkiä, naisille tämä ei ole temppu eikä mikään, mutta olen aivan varma siitä että tää miekkonen on saanut jo aikapäiviä sitten.
- minäminä
kannattaa kertoa toiselle tunteistaan, ei siinä mitään häviäkkään! ei sitten vanhemmiten harmita
- öbgvozjbnoi
Kahden vuoden leikkimisen jälkeen??? Siis itse en jaksais katella läheskään noin kauaa kissa-hiiri-leikkiä vaan se olisi saanut jäädä. Silloinhan koko suhde on saanut jo leikillisen piirteen ja ei se tuosta mihinkään vakavempaan muuttua voi.
- suski
Kissa-hiiri-leikki on kyseisen miehen kanssa seuraavaa: hän osoittaa kiinnostusta ja kirjoittelee maileja joka päivä kanssani, kerron vihjaillen tunteistani jonka seurauksena on muutaman päivän hiljaisuus ja ajattelen ettei toinen olekaan kiinnostunut, meinaan jo unohtaa hänet... ja juuri silloin aina tulee viesti häneltä: kuis hurisee, on ollut ikävä jne. JA sitten ympyrä taas jossain vaiheessa sulkeutuu ja sama taivastelu jatkuu..
Onko miehet aina näin kimurantteja? Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin. Mutta kohtuus sentään kaikessa. Tunnen olevani umpikujassa, vaikka tiedän molempien välittävän todella toisistaan. Vihjeitä, mitä voin tehdä? - dayum
suski kirjoitti:
Kissa-hiiri-leikki on kyseisen miehen kanssa seuraavaa: hän osoittaa kiinnostusta ja kirjoittelee maileja joka päivä kanssani, kerron vihjaillen tunteistani jonka seurauksena on muutaman päivän hiljaisuus ja ajattelen ettei toinen olekaan kiinnostunut, meinaan jo unohtaa hänet... ja juuri silloin aina tulee viesti häneltä: kuis hurisee, on ollut ikävä jne. JA sitten ympyrä taas jossain vaiheessa sulkeutuu ja sama taivastelu jatkuu..
Onko miehet aina näin kimurantteja? Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin. Mutta kohtuus sentään kaikessa. Tunnen olevani umpikujassa, vaikka tiedän molempien välittävän todella toisistaan. Vihjeitä, mitä voin tehdä?"Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin"
Tässähän ei toisaalta mätä mikään muu kuin se, että tämä on sinun tulkintasi.
Eli nythän ei voi tietää, että onko tämä kaveri sellainen, joka haluaa jojoilla vai onko hän ihan oikeasti jotenkin arka tai estoinen tms.
Koska en tiedä tämän enempää teidän jutusta, niin etkö vain voisi tehdä niin, että sanot suoraan mitä haluat? Kaksi vuotta on kuitenkin aika pitkä aika pallotella edestakaisin. Varsinkin jos itsellään on tunteita toista kohtaan. dayum kirjoitti:
"Oon tulkinnut, että tämä kyseinen herra on aika estoinen tyyppi joka ei hetken hurmasta tunteitaan leimauttele, eikä varsinkaan aloitetta vaikka sitä minulta odottaakin"
Tässähän ei toisaalta mätä mikään muu kuin se, että tämä on sinun tulkintasi.
Eli nythän ei voi tietää, että onko tämä kaveri sellainen, joka haluaa jojoilla vai onko hän ihan oikeasti jotenkin arka tai estoinen tms.
Koska en tiedä tämän enempää teidän jutusta, niin etkö vain voisi tehdä niin, että sanot suoraan mitä haluat? Kaksi vuotta on kuitenkin aika pitkä aika pallotella edestakaisin. Varsinkin jos itsellään on tunteita toista kohtaan.ni on oika hankala sanoo, mut kyl tos kannattaa kerran sanoo suoraa, ja jos ei pariin päivään kuulu mitää ni todeta vaan et heippa, jos oot kissa ni oisin jo luovuttanu ku en saa kii, hos oot hiiri ni oisin juossu paikkaan mistä muo ei varmasti saada kii.
- muuta
Suora toiminta tai puhe on varmasti paikallaan. Jos jotain miehelle ehdotat, anna hänelle aikaa miettiä vastausta. Hän saattaa yllättyä suorasta kysymyksestä ja on parempi jos tuot heti esille, että ei tarvitse heti vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924