Kertokaa miehet millainen nainen pokaa teidät onnistuneesti.KERTOKAA KAIKKI..!
Haluan kipeänä tietää.Nyt on tähtäimessä tietty valikoima!
Pokausvihjeitä
9
5175
Vastaukset
- miessssssssssssssss
suoruus ja rehellisyys. jos ei toimi niin ei maha mittää. mut eipähä jää hamppaankolooo..........
- ---M30---
Seuraavanlaiset tiukat vaatimukset on ja näistä ei sitten tingitä yhtään.
Ensinnäkin a) pokaajan pitää olla nainen ja b) pokaajan pitää pystyä ilmaisemaan itseään sanoin, elein tai muuten niin, että voin päätellä kyseessä olevan pokausyritys.
Nuo kriteerit jos täyttyy niin onnistuu varmasti. Mä en ehkä ole sun tähtäimessä... - oma..
itsesi ja tulemalla juttelemaan niitä näitä.. sitten vaan kysyt kun olet kahden hänen kanssaan että voitasko illasta tehä jotain yhdessä.. se on ihan sama mitä kunhan vaan olette yhdessä..vaikka katsoa telkkaria..syödä tai käydä leffassa.. kainaloon hakeutuminen sitten treffeillä on varma merkki miehelle että haluat olla hänen lähellään. Onnea sulle olemalla rohkea tyttö saat varmasti hänet jos haluat ;)
- tulla..
..jutteleen. Yleensä se on ollut miesten hommia, mutta jos nainen tulee jutteleen ja osoittaa mielenkiintonsa, niin se on menoa. Miehet on helppoja nakkeja, ellei nainen ole aivan hirveen näköinen.
- aivan hirve(e)n näköinen
Miltä näyttää hirveen näköinen?
- KUN SÄ
aivan hirve(e)n näköinen kirjoitti:
Miltä näyttää hirveen näköinen?
SELLANEN KUN SÄ OLET.
- minä
Minäkin haluaisin vinkkejä..Ihastukseni käy samalla salilla kuin minä..En tiedä miten yrittäisin häntä iskeä koska tuntuu, että jos vain menen juttelemaan häiritsen hänen treeniään yms..Vaikeeta on :)
- iskupaikka
minä näin salilla erittäin vaikuttavan ja säteilevän miehen. ainoa haittapuoli oli se, että hänellä on loistava treenattu kroppa (olisi kelvannut huomattavasti heikompikin) ja minulla hiukan ylensyönyt. olin päättänyt etten tee varmasti mitään asian eteen.
mutta sitten yksi päivä kun menin salille, huomasin käveleväni hänen luokseen ja kysyin, että lähdetkö kahville. hän sanoi, että joo. mennäänkö tänään parin tunnin kuluttua, kun lopettaa treenit. sen verran otti sydämmestä, että kävelin saman tien uloskin, kun treffit oli sovittu. jäi treenit välistä.
sitä on sitten joskus jälkikäteen naurettu. oli muuten sekin miettinyt, miten minut iskisi. kaikki meni hyvin ja menee vieläkin.
kysymällä se selviää. ja mielestäni kannattaa nimen omaan pyytää ulos, koska miehet ei taida tosiaankaan tykätä treenien häiriköinnistä keskustelun merkeissä?
nainen jonka etupään erottaa takapäästä,=)
ja jolla on hyvä itsetunto. usko tai älä mut toi itse tunto on usein tärkeempi ku ulkonäkö, koska se paistaa kasvoilta, ja saa ihmisen näyttää kauniimmalta/komemmalta kuin hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924