miehille

sportgirl83

jos nainen on normaalivartaloinen ei isoja rintoja mutta ei pienetkään...ja pukeutuu farkkuihin ja toppiin joka on selästä auki.....?
vaikuttaako kuinka pitkä tukka hänellä on yms.?!
vastatkaa miehet...

15

2709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokk

      Kunhan ei aivan siilitukka ole, niin eiköhän kaikki käy =) Ja normaalit releet niskaan, niin kuin muillakin ystävilläsi. Kaiken A ja O on sanoa miehelle heti ensimmäiseksi kuinka komea hän sinusta on =P Sillä pääset pitkälle, loppuhan sujuu kuin itsestään

      • sportgirl83

        mulla onkin tumma tukka(puoleen selkään ulottuu)
        eli kaikki onkin rinnoista kiinni?en sano että itellä kamalan pienet olis mut ei ne isotkaan ole.....


      • rinnat
        sportgirl83 kirjoitti:

        mulla onkin tumma tukka(puoleen selkään ulottuu)
        eli kaikki onkin rinnoista kiinni?en sano että itellä kamalan pienet olis mut ei ne isotkaan ole.....

        Ovat ihan söpöjä ;) Mielummin pieniä kuin isoja minä ainakin katselen. Ehkä sitten jos ne alkaa olla pienemmät kuin minulla niin voi alkaa moisia murehtia. Yleinen olemuksesi on tärkein jos ei valokuvia tuijoteta, luonteesi paistaa läpi liikkeisiin ja eleisiin.


      • ja tukan
        sportgirl83 kirjoitti:

        mulla onkin tumma tukka(puoleen selkään ulottuu)
        eli kaikki onkin rinnoista kiinni?en sano että itellä kamalan pienet olis mut ei ne isotkaan ole.....

        perustella silmät ja luonnolliset kulma karvat on tärkeä faktori. Rinntojen koko ei kiinnostaa mulle niin paljon, voin enemmän sanoo että mulla ei ikinä on ollut suhdessa joku naistan kanssa joilla on ollut isommat rinnat kuin 75a. Ne on ollut aidot ainakin. Ehkä vieläkään liian isot rinnat pelästäis minut pois. Sinuun oma kuvituksen perustella mää voisin ihastua sinut heti jos näkisi sinut. Tää ehkä kuulostaa pinnallista mutta vieras ihminen minä en osaa näkee personallisuus heti olen niin huono ihmistentuntija. Kullä hän varmaan ihastuu sinulta, muuten se olisi jotain vika hänestä kiinni ta että hän ei tuntee vetoa naisten kohdaan.


      • Breast size
        sportgirl83 kirjoitti:

        mulla onkin tumma tukka(puoleen selkään ulottuu)
        eli kaikki onkin rinnoista kiinni?en sano että itellä kamalan pienet olis mut ei ne isotkaan ole.....

        Vähintään c-kuppikoko ja ympärysmitta rintojen alta 70-80cm.

        Saa toki olla myös isommat eli d/dd/e/f

        C-kupin rinnat ovat sellaiset täyteläiset ja on sentään jtn mistä ottaa kiinni.

        A-B kupin rinnat ovat lapsenomaiset kuin pienillä tytöillä :(


      • m80
        rinnat kirjoitti:

        Ovat ihan söpöjä ;) Mielummin pieniä kuin isoja minä ainakin katselen. Ehkä sitten jos ne alkaa olla pienemmät kuin minulla niin voi alkaa moisia murehtia. Yleinen olemuksesi on tärkein jos ei valokuvia tuijoteta, luonteesi paistaa läpi liikkeisiin ja eleisiin.

        Mieluummin pienet kuin liian isot.


      • jokk
        sportgirl83 kirjoitti:

        mulla onkin tumma tukka(puoleen selkään ulottuu)
        eli kaikki onkin rinnoista kiinni?en sano että itellä kamalan pienet olis mut ei ne isotkaan ole.....

        rinnoillekkin on se ja sama. Asiat jotka todella merkitsevät, on ruumiinrakenteesi, toisin sanoen jos et ole isoluinen niin kaikki on helpompaa. Tiedän että tämä kuulostaa pinnalliselta, mutta sellainen tämä maailma on. Kasvosi täytyy myös olla kauniit, tai vähintäänkin tavalliset. Loppu onkin jo ihan luonteestasi kiinni =)


      • mies83
        sportgirl83 kirjoitti:

        mulla onkin tumma tukka(puoleen selkään ulottuu)
        eli kaikki onkin rinnoista kiinni?en sano että itellä kamalan pienet olis mut ei ne isotkaan ole.....

        "eli kaikki onkin rinnoista kiinni?" -mitkä kaikki? Tuskin ainakaan miehien kiinnostus. Vihjailet vähän, että haluaisit, että rintasi olisivat suuremmat, mutta en usko, että ne isommat rinnat juuri muuttaisivat miehien kiinnostusta puoleen tai toiseen. Nimimerkistäsi päätellen harrastat urheilua, ja eikö pienemmät rinnat ole paljon "kätevämmät" siinä hommassa?


      • sportgirl83
        mies83 kirjoitti:

        "eli kaikki onkin rinnoista kiinni?" -mitkä kaikki? Tuskin ainakaan miehien kiinnostus. Vihjailet vähän, että haluaisit, että rintasi olisivat suuremmat, mutta en usko, että ne isommat rinnat juuri muuttaisivat miehien kiinnostusta puoleen tai toiseen. Nimimerkistäsi päätellen harrastat urheilua, ja eikö pienemmät rinnat ole paljon "kätevämmät" siinä hommassa?

        kyllä harrastan paljon erilaisia liikuntamuotoja...mm.itsepuolustusta....


    • sitä

      parempi :)

    • dayum

      vaikuttaisi millään tavalla. Tyttö tärkeämpi kuin se, että millaiset hiukset sillä on. Mielellään kuitenkin vähintään naisellista pituutta olevat hiukset, siis ei sänkeä tms. Se on jo aika karu.

      Huomasithan että osasin tulkita naisen logiikkaa, luultavasti ainakin. Et suoranaisesti kysynyt yhtään mitään :)

      Jos kuitenkin tarkoitit tissienkin kokoa, niin eipä silläkään ole niin väliä, edelleen se tyttö on tärkein.

    • m29

      Uskokaapa, arvon naiset, aivan huviksenne, että tärkeämpää kuin rintojen koko tai muoto on se tapa ja tyyli, jolla nainen rintansa kantaa. En nyt siis todellakaan tarkoita, että avoinaista kaula-aukkoa kehiin joka tilanteessa, vaan että jos mennään nukkumaan / herätään yhdessä ja nainen yrittää piilotella rintojaan tai on muuten epävarma niiden suhteen, silloin väkisin tulee mieleen, että onkos niissä jotain vikaa kun niitä noin pitää hävetä. Mutta jos ne kantaa ylväästi, niin eipä niitä voi olla ihailematta :)

      Noh, onhan niitä kai toisenlaisiakin mielipiteitä, mutta ei niistä kannata masentua. Itselläni pitäisi kai olla traumoja pituuteni suhteen (170), mutta en jaksa murehtia, vähän sama jos mies vaatii vähintään E-kuppia kuin nainen vaatii vähintään 190 cm pituutta. Mutta, jokaiselle vaatimuksensa suotakoon..

    • kunhan rintasi ovat sopivan kokoiset sinulle, eli jos oot hoikka ni a-c kuppi normaalivartaloinen ni (hieman pituudesta riippuen) b-d kuppi, jos tukeva ni isompi kun c.
      pikanen arvio, jos arvioisín pituutesi noin
      160-170cm, vartalosi urheilulliseksi, ni kuppikoko a-c ois aika bueno, hiusten pituus/ väri just niin ku ite tykkäät(joillekkin naisille sopii myös kalju/Suvi-Anne siimes tyyli), ni voisit jo olla melkein ihanteeni,
      mutttaaskin painotan sita että SISÄINEN KAUNEUS ON TUTUSTUMISEN JÄLKEEN KAIKKEIN TÄRKEIN

    • näköinen_takaapäin

      katsottuna on hyvämuotoinen tiukka farkkupepa! mutta sulla sportygirl83 luultavasti on ja tummat pitkät hiukset ovat upeat ja mitä rintoihin tulee, niin ei niin väliä! ps. jatka samaan malliin!

    • jaa-a

      Kokonaisuus ratkaisee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe