Onko ruokiin räkiminen yms. miten tavallista pikaruokaloiden keittiöissä? Olen kuullut monia kauhutarinoita miten pizzoihin sun muihin räitään, heitellään ties mitä "sattumia" ihan vain siksi että keittiössä on sitten kaikilla hauskaa kun asiakas pääsee syömään niitten jätöksiä.
Ruokaan räkiminen
11
3057
Vastaukset
- mäkki
ei ainakaan mcdonaldseissa sellaista voi tapahtua.
- Anonyymi
Näin kun huippukokki runkkas lastin courmetkastikkeeseen, kai se hyvälle maistui , kun oli huippukokki.
Asiakasämmä ainakin hykerteli suupielet märkänä.
- apukokki__
njaa kyllähän kaikille kokeille ja ruuanlaittoihmisille opetetaan jo alusta se kaikkein tärkein asia eli hygieenisyys. mut kaikenlaisia hullujahan silti pääsee livahtamaan työpaikoille, ei niistä tiedä mitä ne keksii.
- ravintola
EI ole yleistä koska pikaruoka-alalla keittiöt ja valmistustilat on yleesä sellaisia mihin asiakkaat näkevät eli asiakas ja myyntitiloihin nähden ns. avo keittiöitä tämän lisäksi toiminta on rangaistavaa jopa rikoslain puitteissa.Tämän lisäksi pikaruoka-alla on paljon osa-aikaisia ja satunnaisia pätkä työntekijöitä eli työntekijät ei ehdi tutustua ja oppimaan luottamaan toisiinsa niin paljon että mainitsemalla tavalla uskaltaisi toimia.. eli kun ja jos rakimistä tapautuu niin se tapahtuu ei pika ruoka-alla missä on vakituinen henkilökunta ja keittiö tilat piilossa siten että asiakkaat eivät ruokailutiloista näe keittiöön tai kuule henkilökunnan puhetta.
- Jamie Oliver
pohjanmaalaisessa perinneruoassa klimppisopassa kelluu aivolimat!
- asdf
jos paikassa on keittiö takahuopneessa ja varsinkin jos siellä on vain yksi kokki et voi olla varma mitä ruualle tapahtuu. Eikä se ole sanottu etteikö tuota tapahtuisi paremmissakin paikoissa, varmaan useammin kuin mäkissä juuri siksi että mäkissä ruoka tehdään kaikkien näkösällä. Aiheeseen liittyvä sarjis:
http://sexylosers.com/027.html - Elieli
TIEDÄN että mäkkärin swidduuntuneet työntekijät räkivät pihviin ennen paistamista.
- Fire84
Mistähän luulet niin tietäväsi? Kaikkia urbaanilegendoja ei kannata uskoa, vaikka tyhmä onkin! Vai oletko kenties itse ollut kyseisessä paikassa duunissa, ja suorittanut mainitsemasi toimenpiteen? Jos näin on, niin häpeä!
Itsepä mäkkärissä työskentelevänä voin sanoa, että sellaista käytöstä ei tod katota. Ainakaan meidän mäkissä, Stadin mäkeistä tosin olen kuullut hurjia juttuja.. Mutta en kyllä ihan niidenkään todenperäisyyteen usko..
- Urbaani legenda
...eräs nainen olisi saanut tippurin kurkkuun pitsaan heitetystä spermasta?
- Anonyymi
Olin huippukokkina kahden tähden Michelin ravintolassa, räkäsin paistin alle klunssin ja usein sain asiakkailta kiitoksen maistuvasta paistista.
Räkä vanhin mausteista niinkuin Me huippukokit tiedämme.- Anonyymi
Kyllä sikailu ruuan kanssa tapahtuu juurikin keittiön puolella ja salissa nautitaan ties mistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808