sapko on syvältä!

rauman kunkku

Ja sapkon fanit ovat syvältä.Turhaa mölinää jostain kaukaa.Mautonta juttua...

11

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkalainen

      Varmasti joka joukkueen faneista löytyy ärsyttäviäkin tapauksia...Mutta Kotkassa SaPKon kannattajat olivat todella asiallista porukkaa, jaksoivat koko pelin ajan kannustaa omiaan, vaikka häviöllä olivatkin. Vielä pelin loppuessakin jaksoivat huutaa SaPKoa, vaikka joukkue hävisikin. Niin sitä ollaan ylpeitä omistaan, vaikkeivat voittaisikaan :)

    • qojo

      On se kum ´hom ku mää en tierä kui hyvä se korhonen o

    • Viimeksi kun SaPKo kohtasi Lukon heilahti Lukon verkko 5sek aloituksen jälkeen.

      Siitä "rauman kunkku" sai elinikäiset traumat ja nyt mies onkin lataamon vakiasiakas.

      Nyplää poju pitsiä kun et muutakaan osaa. SaPKon fanit ovat alansa aatelia.

      • rauman kunkku

        sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....


      • rauman kunkku kirjoitti:

        sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....

        Yleistietosi tuntuu olevan kurjalla tasolla.

        Ja kun SaPKon sankarit ajavat pelimatkalta kotiin, suuntana on Savonlinna ei Imatra.

        Ilmeisesti rauman nyplääjä nukkui kaikki maantiedon tunnit ja uneksi kuminaisesta.


      • rauman kunkku
        SavoRULES kirjoitti:

        Yleistietosi tuntuu olevan kurjalla tasolla.

        Ja kun SaPKon sankarit ajavat pelimatkalta kotiin, suuntana on Savonlinna ei Imatra.

        Ilmeisesti rauman nyplääjä nukkui kaikki maantiedon tunnit ja uneksi kuminaisesta.

        savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.


      • rauman kunkku kirjoitti:

        savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.

        Miksi vaihtelet nikkiäsi 35 kertaa illassa.

        Häpeätkö kenties typerää naamaasi ja junttimaisia juttujasi?


      • KarjalaRULES
        rauman kunkku kirjoitti:

        savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.

        Opettele pitsipoju kirjoittamaan ennen kuin huutelet! Kaupunkien nimet kirjoitetaan isolla! Sitä paitsi Imatra ja Savonlinna ovat legendaarisia lätkäkaupunkeja, joten suu tukkoon ja tikkunekku naamaan!


      • Tex Willer
        rauman kunkku kirjoitti:

        sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....

        Taidat olla joku päähäntaklattu entinen pelaaja,
        tai sitten et ole käynyt maantiedon tunnilla.
        Sekoittaa nyt Imatra ja Savonlinna keskenään.
        No eipä nuo kaikki jääkiekkoilijat muutenkaan aina ole mitään
        järjenjättiläisiä.


      • rauman kunkku
        SavoRULES kirjoitti:

        Miksi vaihtelet nikkiäsi 35 kertaa illassa.

        Häpeätkö kenties typerää naamaasi ja junttimaisia juttujasi?

        mitä näitä tuppukyliä on.Ei mitään väliä.


      • KarjalaRULES
        rauman kunkku kirjoitti:

        mitä näitä tuppukyliä on.Ei mitään väliä.

        Ei pikkuinen näköjään vieläkään ole oppinut kirjoittamaan! Se kertoo ilmeisesti Raumalaisten sivistymättömyydestä! Savonlinnassa ja Imatralla sentään osataan kirjoittaa... nyt poju ala nyplätä sitä pitsiä, että et enempää nolaa itseäsi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe