Ja sapkon fanit ovat syvältä.Turhaa mölinää jostain kaukaa.Mautonta juttua...
sapko on syvältä!
11
579
Vastaukset
- Kotkalainen
Varmasti joka joukkueen faneista löytyy ärsyttäviäkin tapauksia...Mutta Kotkassa SaPKon kannattajat olivat todella asiallista porukkaa, jaksoivat koko pelin ajan kannustaa omiaan, vaikka häviöllä olivatkin. Vielä pelin loppuessakin jaksoivat huutaa SaPKoa, vaikka joukkue hävisikin. Niin sitä ollaan ylpeitä omistaan, vaikkeivat voittaisikaan :)
- qojo
On se kum ´hom ku mää en tierä kui hyvä se korhonen o
Viimeksi kun SaPKo kohtasi Lukon heilahti Lukon verkko 5sek aloituksen jälkeen.
Siitä "rauman kunkku" sai elinikäiset traumat ja nyt mies onkin lataamon vakiasiakas.
Nyplää poju pitsiä kun et muutakaan osaa. SaPKon fanit ovat alansa aatelia.- rauman kunkku
sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....
rauman kunkku kirjoitti:
sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....
Yleistietosi tuntuu olevan kurjalla tasolla.
Ja kun SaPKon sankarit ajavat pelimatkalta kotiin, suuntana on Savonlinna ei Imatra.
Ilmeisesti rauman nyplääjä nukkui kaikki maantiedon tunnit ja uneksi kuminaisesta.- rauman kunkku
SavoRULES kirjoitti:
Yleistietosi tuntuu olevan kurjalla tasolla.
Ja kun SaPKon sankarit ajavat pelimatkalta kotiin, suuntana on Savonlinna ei Imatra.
Ilmeisesti rauman nyplääjä nukkui kaikki maantiedon tunnit ja uneksi kuminaisesta.savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.
rauman kunkku kirjoitti:
savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.
Miksi vaihtelet nikkiäsi 35 kertaa illassa.
Häpeätkö kenties typerää naamaasi ja junttimaisia juttujasi?- KarjalaRULES
rauman kunkku kirjoitti:
savonlinna tai imatra ja mitä näitä on tuppukylän juntteja.sama asia.
Opettele pitsipoju kirjoittamaan ennen kuin huutelet! Kaupunkien nimet kirjoitetaan isolla! Sitä paitsi Imatra ja Savonlinna ovat legendaarisia lätkäkaupunkeja, joten suu tukkoon ja tikkunekku naamaan!
- Tex Willer
rauman kunkku kirjoitti:
sapko on kohdannut Lukon? 1930? Sapko on tunaroinut koko historiansa divareissa ja muissa räpeltäjien sarjoissa.Huvittavaa.Tervetuloa pelaamaan Lukkoa vastaan vaan.Lopputulos 132-0.Ja sapkon apinat ovat pelin jälkeen niin sekasin etteivät kotiin osaa ajaa imatralle....
Taidat olla joku päähäntaklattu entinen pelaaja,
tai sitten et ole käynyt maantiedon tunnilla.
Sekoittaa nyt Imatra ja Savonlinna keskenään.
No eipä nuo kaikki jääkiekkoilijat muutenkaan aina ole mitään
järjenjättiläisiä. - rauman kunkku
SavoRULES kirjoitti:
Miksi vaihtelet nikkiäsi 35 kertaa illassa.
Häpeätkö kenties typerää naamaasi ja junttimaisia juttujasi?mitä näitä tuppukyliä on.Ei mitään väliä.
- KarjalaRULES
rauman kunkku kirjoitti:
mitä näitä tuppukyliä on.Ei mitään väliä.
Ei pikkuinen näköjään vieläkään ole oppinut kirjoittamaan! Se kertoo ilmeisesti Raumalaisten sivistymättömyydestä! Savonlinnassa ja Imatralla sentään osataan kirjoittaa... nyt poju ala nyplätä sitä pitsiä, että et enempää nolaa itseäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511