En nyt oikein tiedä...

north.

Hei!

Olen aina ollut luonteeltani tällainen salainen rakastajatar ja koska olen tyhmä, ymmärsin vasta pari kuukautta sitten rakastavani erästä ihmistä. Olen tuntenut pojan jo kaksi vuotta, mutta olin aina vain ihastunut. Nyt ymmärrän, etten tunnekaan enää häntä kohtaan samoin kuin ennen.
Sydämeni päällä on nyt ikään kuin kivi koko ajan, koska minulla on sellainen tunne, että hän tietää, että pidän hänestä. Kiusallista, ymmärrätte kai?

Täällä palstalla aina kehotetaan kertomaan tunteista, mutta me olemme pojan kanssa kavereita, enkä haluaisi menettää häntä kaverina. (Uskokaa pois, mutta on kiusallista olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tunne samoin minua kohtaan, ja jolle olen kertonut tunteistani... Se vain on niin).
Poika on todella mukava, mutta se ei lohduta minua, että "hän kyllä ymmärtää". En tahdo kertoa tunteitani sitä varten, että MINUSTA tuntuisi paremmalta, vaan, että saisin selville, että mahtaako hän pitää minusta. Pelkään kyllä pahoin, ettei hän tunne minua kohtaan mitään :(
Ei kukaan ole koskaan minusta pitänyt oikeasti. Enkä muutenkaan ansaitse tätä henkilöä.

Eli siis: Onko mitään järkeä kertoa tunteistani tässä tilanteessa ja miten, jos kannattaa? POJAT, olisi kiva kuulla teiltäkin neuvoja.

Toivottavasti mahdollisimman moni vastaa. Tämä tilanne on hirveä ja ärsyttävä.

PS. TUNNEN tämän henkilön sitten oikeasti. Jos hän ei tiedä, että pidän hänestä, niin olisi varmaankin aika shokeeraavaa saada tietää, että tuo tyttö, jonka kanssa juttelin eilen "tavallisista asioista" sanoo nyt pitävänsä minusta. U know?

Ja SUURKIITOS kaikille, jotka jaksoivat lukea ja vastata! =)

4

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0ldie

      Kerro sille.

      Voi olla että käy niin kuin mun tapauksessa, eli kaverista ei oo sen koommin kuulunut - mutta ainakin tiedät mikä tilanne on. Pitkällä tähtäimellä hajoat täysin siihen odottamiseen ja pähkäilyyn jos et kerro.

    • dayum

      Juu, kerro pois vaan. Vaikka ei kai se niin helppoa aina olekkaan. Jos et koskaan kokeile mitään, niin et saakkaan mitään.

      Kun en tiedä noista teidän väleistä tuon enenpää, niin yksi vaihtoehto on kokeilla sellaista juttua, että jos / kun olette joskus kahden (tai sitten pyydät poikaa sivummalle ettei ole muita kuulolla) niin kerrot sitten, että olet todella ihastunut häneen.

      Kun siis oletan, että te kuitenkin ilmeisesti mahdollisesti pyöritte samoissa piireissä / kaveriporukassa.

      Päinvastoin kuin luulet, niin en usko että tällainen tunteistaan kertominen olisi mitenkään shokeeraavaa. Minun mielestäni ainakaan. Tietenkin on varmasti niitäkin, joille tämä olisi jonkinlainen shokki. Mutta kokeilematta ei saa selvyyttä. Pahin tilanne on se, että molemmat olisivat toisistaan kiinnostuneita, mutta kun kumpikaan ei ota sitä ratkaisevaa askelta, niin he eivät sitten saakkaan toisiaan. Edes sitten lyhyeksi ajaksi.

      Jotenkin vähän ristiriitaisesti kirjoitit tuon juttusi, en minä ainakaan oikein saanut muuta selvyyttä kuin sen, että OIKEASTI tunnet tämän kaverin :)
      Pakko on kyllä muistuttaa, että monien kohdalla myös fyysiset erot varmasti vaikuttaa.

      Mutta ehkä suosittelisin kuitenkin kertomaan tunteistasi. Saat ainakin itsellesi selvyyden. Nyhjäämisestä harvoin seuraa mitään hyvää. Vain epävarmuutta. Ja nythän jo tiedetään, että epävarmuus on pers... :)

    • vato retro

      Et sinä kyllä todellakaan tyhmä ole, jos kirjoitustaidoista jotain voi päätellä! Lauseiden taivutus viittaa pikemminkin äidinkielen opettajaopiskelijaan...

      Tunnusta sille. Sano että olipa vastaus mikä hyvänsä, niin haluat että hän pysyy edelleen ystävänäsi. Ei kukaan kundi sen takia naiskaveria daissaa että tämä olisi häneen ihastunut, imartelevaahan se on!

      Pitkissä mies-nainen ystävyyssuhteissa tämä asia tulee ajan myötä kuitenkin esille. Kokemusta löytyy.

    • elikkäs tutustuin vuonna 1 tai 2 yhteen likkaan. hän oli kaverini seurustelukumppani, eräänä päivänä he erosivat, en kehdannut pyytää kaveriltani hänen numeroa, kului pari vuotta, ja tapasimme toisen kaverini kautta, se jälkeen olimme pitkään kavereita, eräänä päivänä uskalsin kertoa tunteistani, häntä ei kiinnostanut seurustelu kanssani, mutta olemme vieläkin todella hyviä ystäviä, odottelen ja toivon että hän haluaisi alkaa surustella, mutta kattotaan mitä tulevaisuus tuo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe