miks ei vapaa kelpaa

nuori nainen

eikö kenellekään miehelle kelpaa läheisyyden ja seksinnälkäinen sinkku, kun kaikki ovat noiden jo varattujen perään. onhan se kiehtovaa kun toinen on varattu, on kai jotain jännitystä ja on sen merkki että on kelvannu jollekkin ja muuta vastaavaa, mutta entä ne oikeesti vapaat?

23

3738

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samiska

      Mikä sussa mättää? Mä muistan yli kolme vuotta sitten kun erosin ja äijää alko pyöriä ympärilä ku mehiläisiä hunajapurnukalla. Olen kyllä sitä mieltä, että normaalin naisen ei tarvi olla yksin.

      • jamppa28

        naisten ei todellakaan tarvitse olla yksin... mutta meitä kunnollisia rehellisiä miehiä ei naiset huomaa.. pitäisi olla renttu ja luuhata baarissa joka yö niin sitten kelpaa.. mielipide vaan...


      • omena

        Minutkin voi ehkä lukea normaaliksi naiseksi, mutta silti ei niitä miehiä pörrää ympärillä. Joskus voi joku hyvin epätoivoinen tapaus lähestyä, mutta ei muuten. Itselläni on mennyt nuorempana lukuisia vuosia, eikä kukaan ole edes pyytänyt ulos treffeille. Missä ne miehet edes voisivat pörrätä ympärillä, jos ei käy baareissa?


      • samiska
        omena kirjoitti:

        Minutkin voi ehkä lukea normaaliksi naiseksi, mutta silti ei niitä miehiä pörrää ympärillä. Joskus voi joku hyvin epätoivoinen tapaus lähestyä, mutta ei muuten. Itselläni on mennyt nuorempana lukuisia vuosia, eikä kukaan ole edes pyytänyt ulos treffeille. Missä ne miehet edes voisivat pörrätä ympärillä, jos ei käy baareissa?

        juttuni on ollut semmoinen, että baareissa en juuri ole notkunut, mutta eroni jälkeen on ollut miesseuraa kyllä tarjolla enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Niitä tarttuu hihaan lenkillä, kahvilassa, työasioiden puitteissa, harrastuksissa jne. Kyllä ihmettelen jos ei naisen seura kelpaa.


      • samiska
        jamppa28 kirjoitti:

        naisten ei todellakaan tarvitse olla yksin... mutta meitä kunnollisia rehellisiä miehiä ei naiset huomaa.. pitäisi olla renttu ja luuhata baarissa joka yö niin sitten kelpaa.. mielipide vaan...

        Kyllä on varaa karsia rentut pois.


      • uusiosinkkutar
        jamppa28 kirjoitti:

        naisten ei todellakaan tarvitse olla yksin... mutta meitä kunnollisia rehellisiä miehiä ei naiset huomaa.. pitäisi olla renttu ja luuhata baarissa joka yö niin sitten kelpaa.. mielipide vaan...

        En käy kapakoissa ja muutenkin juon satunnaisesti kun tarjotaan. Olen kiinnostunut työteliäistä miehistä, mutta missä niitä tapaa. Osoitetta en tiedä ja kun nähdään kyseiset miehet työskentelevät, eikä mielessä muuta kuin työ. Että se siitä. Ikuinen haku päällä.


      • juupeli
        samiska kirjoitti:

        juttuni on ollut semmoinen, että baareissa en juuri ole notkunut, mutta eroni jälkeen on ollut miesseuraa kyllä tarjolla enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Niitä tarttuu hihaan lenkillä, kahvilassa, työasioiden puitteissa, harrastuksissa jne. Kyllä ihmettelen jos ei naisen seura kelpaa.

        Olet olemukseltasi sellainen mukava, helposti lähestyttävä ja ystävällinen. Menikö lähelle?


      • samiska
        juupeli kirjoitti:

        Olet olemukseltasi sellainen mukava, helposti lähestyttävä ja ystävällinen. Menikö lähelle?

        semmonen. En liian laitettu mut huoliteltu. Helposti jutteleva ja varmaan aika iloinen. En ole nirppanokka, toisaalta en myöskään väkisin miestä itelleni metsästä.


      • jamppa28
        uusiosinkkutar kirjoitti:

        En käy kapakoissa ja muutenkin juon satunnaisesti kun tarjotaan. Olen kiinnostunut työteliäistä miehistä, mutta missä niitä tapaa. Osoitetta en tiedä ja kun nähdään kyseiset miehet työskentelevät, eikä mielessä muuta kuin työ. Että se siitä. Ikuinen haku päällä.

        tuossa olen kanssasi samaa mieltä. jos ei tykkää kapakoista seuraa hakea niin mistä löytää niitä mukavia naisia...


      • juupeli
        samiska kirjoitti:

        semmonen. En liian laitettu mut huoliteltu. Helposti jutteleva ja varmaan aika iloinen. En ole nirppanokka, toisaalta en myöskään väkisin miestä itelleni metsästä.

        Kiva kuulla. Hyviä jatkoja vaan sinnepäin ;)


      • uusiosinkkutar kirjoitti:

        En käy kapakoissa ja muutenkin juon satunnaisesti kun tarjotaan. Olen kiinnostunut työteliäistä miehistä, mutta missä niitä tapaa. Osoitetta en tiedä ja kun nähdään kyseiset miehet työskentelevät, eikä mielessä muuta kuin työ. Että se siitä. Ikuinen haku päällä.

        vaikka olen töissä 12h/vrk, 6vrk/vko,
        ni mul on haku päällä kokoajan, niin töissä kun vapaa ajallakin.


      • varmaan

        Normaalin miehenkään tarvitse olla yksin.


      • Oho
        varmaan kirjoitti:

        Normaalin miehenkään tarvitse olla yksin.

        Ilmeisesti olen sosiaalisesti kieroutunut tai muuten viallinen...missähän sais korjausta asiaan? :)

        Omasta mielestä ei kuitenkaan mitään vikaa ole.


    • mulle

      kelpaa ja varsinkin jos sä käytät sinisiä tiukkoja farkkuja niin plussaa! mä tykkään farkkupepuista!

    • täh?

      Onko vapaitakin naisia olemassa? Perhana, kun ei mun kohdalle ole osunut yhtään vielä tähän päivään mennessä.

    • Kyo-kun

      Kelpaa kelpaa, jos on vain luonne kohdallaan...

    • Mika0800
    • nuorehko mies

      Toki vapaan ottaisi mieluummin kuin varatun. Vapaissa on se hankaluus, että yrittävät liikaa ja kaikesta tulee niin väkinäistä. Varattujen kanssa voi rennommin keskustella kaikesta ja siksi heidän kanssaan viihtyykin paremmin. Yritä ottaa vähän rennommin, äläkä jahtaa miehiä ihan veren maku suussa.

    • olen sinkku

      mutta minä en varmasti kelpais sulle anyway.

      • väärään aikaan

        itse ihastuin tässä erääseen tyyppiin, aluksi luulin että hän on sinkku, en edes ajatellut että vielä näemme, kunnes taas tapasimme ja hän kertoi ettei ole vapaa, nyt se pitää yhteyttä minuun ja olen ihan koukussa, tiedän, että taitaa olla pelimies liikenteessä ja luulen että en ole ainut, pilaa vaan kaikki muut juttuni. jos joskus seurustelisin kysyisen tyypin kanssa miten muka luottaisin siihen?! järki sanoo että olis paras lopettaa nyt kun voi, mutta tunteet..


      • myös että
        väärään aikaan kirjoitti:

        itse ihastuin tässä erääseen tyyppiin, aluksi luulin että hän on sinkku, en edes ajatellut että vielä näemme, kunnes taas tapasimme ja hän kertoi ettei ole vapaa, nyt se pitää yhteyttä minuun ja olen ihan koukussa, tiedän, että taitaa olla pelimies liikenteessä ja luulen että en ole ainut, pilaa vaan kaikki muut juttuni. jos joskus seurustelisin kysyisen tyypin kanssa miten muka luottaisin siihen?! järki sanoo että olis paras lopettaa nyt kun voi, mutta tunteet..

        hän haluan sua kerra vai muutamia kertoja, Tai sitten hän pian haluan vaihtaa tyttöystävä. t. sama tällä ylläoleva sinkku joka sä vastasit.


    • näettt

      katsos kun ne vapaat sinkut "työntyy" iholle ja alkaa roikkuun. Tulee riippuvaiseksi. Ihmetyttää kun ne ovat niin ylpeitä ja itsekkäitä sen sinkkuuden kanssa ja se on niin IN. Niin sitten on tuota valitusta ettei "kelpaa". Kelle pitäis? Ei sinkut oikeesti tahdo kenenkään kanssa mitään vaan ruokamultaa sille kelle todistella sit äsinkkuuttaan. JA siihen homaan kävis miehetkin onneks he on alkaneet tajuta ettei kiinnosta.

      • gitta

        ..mä en nyt ihan ymmärtänyt tuota edellista pointtia;
        "Ihmetyttää kun ne ovat niin ylpeitä ja itsekkäitä sen sinkkuuden kanssa ja se on niin IN. Niin sitten on tuota valitusta ettei "kelpaa". Kelle pitäis? Ei sinkut oikeesti tahdo kenenkään kanssa mitään vaan ruokamultaa sille kelle todistella sit äsinkkuuttaan"


        Mä olen sinkku, enkä haluaisi kyllä enää olla. Miehiä silloin tällöin tapailen, vaan eivät halua enää nähdä sen jälkeen kun ovat "kiskoneet" musta tunteet heitä kohtaan esille. Lupailevat sitten kaikennäköisiä kuitenkin, että nähdään ja tehdään - kun otan yhteyttä, heillä onkin hirveä kiire ja kaikki vapaa-aika on täyteen buukattua! Onko se sitten "roikkumista", kun on niin ****n tyhmä, että ottaa yhteyttä ko. mieheen joka on antanut ymmärtää sanomisillaan, että haluaa vielä nähdä?! Tää on ihan ikuisuusprojekti, toistuu joka miehen kanssa. Ei uskalla enää ottaa yhteyttä kehenkään, kun pelkää sitten että leimataan "takertujaksi" tai "roikkujaksi". Kertokaa nyt ihmeessä miehet, miksi lupaatte jotain ja kun nainen ottaa yhteyttä asian tiimoilta niin tuntuu, että leimaatte...? Ja ylipäänsä onko tää totta?! Nainen ei saa ottaa yhteyttä, muuten on kauhea roikkuja?! Mikä on liikaa? Otan yleensä yhteyttä noin kerran viikossa tai kaksi - olenko siis ottanut liikaa...?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe