miehet kertokaa......

nainen...

Millä teistä ottaa baarissa selvän siitä että oletteko kiinnostuneita ja uskaltaako tulla juttelemaan?

8

2082

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MmmMies

      Miehet tulee sitten omia aikojaan juttelemaan, jos tulevat.

    • Jerikolainen

      Eihän se ole kiellettyä mennä jotain sanomaan.Itse ainakin pitäisin jos joku outo osoittaa huomiota ja rohkenee tulla jotain kysymään.Ei se ole aina automaattisesti miesten tehtävä.Helpompaa se on naisille,ei miehet tyrmää suoralta kädeltä ketään.

    • Ukkeli

      Niin, samaahan useat miehetkin miettivät naisten suhteen. Eipä siihen taida mitään nyrkkisääntöä olla, ikävä kyllä. Usein (ainakin itellä) käy niin, että en välttämättä huomaa jos joku nainen koittaa esimerkiksi ruumiinkielellä rohkaista tekemään aloitetta. Siispä suosittelen vaan menemään rohkeasti juttelemaan.

    • coven

      katsomalla silmiin ja hymyilemällä kauniisti ja valloittavasti se kertoo itsevarmasta asenteesta. minut on lähes aina isketty sillä tavalla tai sitten vain kysymällä saanko liittyä seuraan. silloin mies on kiinostunut kun se osallistuu aktiivisesti naisen aloittamaan keskusteluun ja tekee itsekkin parhaansa että saisi naisen lassottua silmukkaan

      • jos oot kaverin kaa liikkeellä, pyydä kaverii hetkeks poistuu pöydästä, johonkin sille suunnalle missä mies on. Kun mies katsoo kohti sinua vinkkaa häntä tulemaan luoksesi, jos/kun tulee sano että et tarkottanu kyllä häntä, mutta että hän on parempi ku se kenelle vinkkaus oli tarkotettu. Jos mies ei kiinnosta, hänestä pääsee pian eroon, vetoomalla siihe, että tarkotit vinkkauksen kaverilles. Eikä kumpikaan loukkaannu, ainakaan pahasti. kokeiltu juttu, ja toimii lähes aina. toinen mikä on todettu jos saat katsekontaktin hänen silmiin, kun hän katsoo sinua, ja se kestää yli 4sek, hän on kiinnostunut sinusta, ainakin jollain asteella.


    • minä aineskin uskon

      Moi vaan, minuun 37 v m uskon aineśkin että kun jutellaan ihan mukavia ja kyselleen kuulumisia. Eikä ruveta kun ollaan jo pari paukkua juotu kyselemään mieli asennoista ja suuseksistä, yms mua ei oikein kiinnosta sellainen vaan ihan normaali kontakti mieheen niin kyllä se siitä. Ite olen törmännyt usesasti sellaisiin naisiin jotka hyvä etteivät suutu kun kieltäydyn nätisti et sori ei tänään kun ne rupee kysymään millaisessa asennossa haluaisit tänä yönä panna mua ja kertoovat mitä niillä on vaatteiden alla. No toisiin ne sit kai tehoo mut minuun ei aineskaan eli olen kai sit ihan tavallinen suomalainen mies

      • kippu

        että naiset ehdottelee baarissa missä asennossa ne haluais?
        Siis ei jösses sentään.. No, onneksi ei ole itsellä tullut alennuttua moiseen, muistaakseni ;)


    • Minä vain

      Itselle on pinttynyt päähän näitä kohteliaisuuksia, mitkä sitten toimivat myös baarissa. Jos nään kiinnostavan tapauksen ja hänellä näyttää olevan vaikka ystävänsä kanssa juttu kesken, niin en mene heitä keskeyttämään...
      Ennemmin katselen jonkun joka on yksin. Paljon helpompi näin, kun yrittää väkisin tunkeutua toisten seuraan, kerro ystävätterisi vaikka käydä puuteroimassa nenää, että saat olla yksin 2min. Kyllä joku tulee juttusille.

      Tosin en pahastu siitä että nainen tekee aloitteen ja tulee juttusille. Olen suorastaan otettu kun yleensä näin ei minun kohdalla ainakaan käy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe