miehet kertokaa......

nainen...

Millä teistä ottaa baarissa selvän siitä että oletteko kiinnostuneita ja uskaltaako tulla juttelemaan?

8

2130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MmmMies

      Miehet tulee sitten omia aikojaan juttelemaan, jos tulevat.

    • Jerikolainen

      Eihän se ole kiellettyä mennä jotain sanomaan.Itse ainakin pitäisin jos joku outo osoittaa huomiota ja rohkenee tulla jotain kysymään.Ei se ole aina automaattisesti miesten tehtävä.Helpompaa se on naisille,ei miehet tyrmää suoralta kädeltä ketään.

    • Ukkeli

      Niin, samaahan useat miehetkin miettivät naisten suhteen. Eipä siihen taida mitään nyrkkisääntöä olla, ikävä kyllä. Usein (ainakin itellä) käy niin, että en välttämättä huomaa jos joku nainen koittaa esimerkiksi ruumiinkielellä rohkaista tekemään aloitetta. Siispä suosittelen vaan menemään rohkeasti juttelemaan.

    • coven

      katsomalla silmiin ja hymyilemällä kauniisti ja valloittavasti se kertoo itsevarmasta asenteesta. minut on lähes aina isketty sillä tavalla tai sitten vain kysymällä saanko liittyä seuraan. silloin mies on kiinostunut kun se osallistuu aktiivisesti naisen aloittamaan keskusteluun ja tekee itsekkin parhaansa että saisi naisen lassottua silmukkaan

      • jos oot kaverin kaa liikkeellä, pyydä kaverii hetkeks poistuu pöydästä, johonkin sille suunnalle missä mies on. Kun mies katsoo kohti sinua vinkkaa häntä tulemaan luoksesi, jos/kun tulee sano että et tarkottanu kyllä häntä, mutta että hän on parempi ku se kenelle vinkkaus oli tarkotettu. Jos mies ei kiinnosta, hänestä pääsee pian eroon, vetoomalla siihe, että tarkotit vinkkauksen kaverilles. Eikä kumpikaan loukkaannu, ainakaan pahasti. kokeiltu juttu, ja toimii lähes aina. toinen mikä on todettu jos saat katsekontaktin hänen silmiin, kun hän katsoo sinua, ja se kestää yli 4sek, hän on kiinnostunut sinusta, ainakin jollain asteella.


    • minä aineskin uskon

      Moi vaan, minuun 37 v m uskon aineśkin että kun jutellaan ihan mukavia ja kyselleen kuulumisia. Eikä ruveta kun ollaan jo pari paukkua juotu kyselemään mieli asennoista ja suuseksistä, yms mua ei oikein kiinnosta sellainen vaan ihan normaali kontakti mieheen niin kyllä se siitä. Ite olen törmännyt usesasti sellaisiin naisiin jotka hyvä etteivät suutu kun kieltäydyn nätisti et sori ei tänään kun ne rupee kysymään millaisessa asennossa haluaisit tänä yönä panna mua ja kertoovat mitä niillä on vaatteiden alla. No toisiin ne sit kai tehoo mut minuun ei aineskaan eli olen kai sit ihan tavallinen suomalainen mies

      • kippu

        että naiset ehdottelee baarissa missä asennossa ne haluais?
        Siis ei jösses sentään.. No, onneksi ei ole itsellä tullut alennuttua moiseen, muistaakseni ;)


    • Minä vain

      Itselle on pinttynyt päähän näitä kohteliaisuuksia, mitkä sitten toimivat myös baarissa. Jos nään kiinnostavan tapauksen ja hänellä näyttää olevan vaikka ystävänsä kanssa juttu kesken, niin en mene heitä keskeyttämään...
      Ennemmin katselen jonkun joka on yksin. Paljon helpompi näin, kun yrittää väkisin tunkeutua toisten seuraan, kerro ystävätterisi vaikka käydä puuteroimassa nenää, että saat olla yksin 2min. Kyllä joku tulee juttusille.

      Tosin en pahastu siitä että nainen tekee aloitteen ja tulee juttusille. Olen suorastaan otettu kun yleensä näin ei minun kohdalla ainakaan käy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe