Kuinka tämä voi suomennetaan?
"One person have difficulty in contact with other peoples"
Kiitos ennelta!
Andreas
Contact with other peoples.
8
421
Vastaukset
- LOP
Yhdellä henkilöistä on vaikeus saada kontaktia muihin ihmisiin.
Mutta onko "people" monikossa "peoples"? Jotenkin muistaisin, että s:ää ei monikon lopussa tarvitse? - Suomen mies
Mitä kummaa oikein kyselet? Et itse selvästikään osaa suomea kuin hiukkasen, joten mitä aiot tehdä suomennoksilla? Lisäksi esittämäsi lauseet ovat lähinnä siansaksaa englannin sanoja käyttäen.
Ellet ole ihan pelleilijä ja kiusantekijä, kannattaisi nyt kertoa, mistä oikein on kysymys.- Kuin myös
Ystävämme Andreas on esittäytynyt palstallamme aiemmin. Hän ei ole suinkaan mikään pelleilijä ja kiusantekijä, vaan ruotsalaisnuori, joka on innostunut opiskelemaan aivan itsekseen suomen kieltä! Kunnioitettavaa, eikös vain!
Eiköhän olisi kannatettavampaa kannustaa tuollaista poikkeusyksilöä kuin pyrkiä lannistamaan hänen innostuksensa? - Takametsien Mies
>Mitä kummaa oikein kyselet?
Mitäs se sinä sitten teet?...
Olen samaa mieltä kollegan kanssa, että omatoimisia ponnisteluja kielen opiskelemiseksi tulee tukea. Ja eipä tuo ole meidän asiamme arvostella noita englanninkielisiä lauseita, joille Andreas kyselee suomennoksia. - Suomen nainen
Miksi meidän suomalaisten, varsinkin miesten täytyy aina piruilla toisille? Jos liian viisaat tuntevat, että tämä palsta on vain yksinkertaisille, pysykööt poissa ja liittykööt Mensaan.
Kuvittele, jos lasta koulussa pilkataan, kun hän haluaa kysyä jotain, vaikka niinhän Suomen kouluissa on aina tehty, siksi täällä on niin paljon aikuisia mielenterveyspotilaita.
- tyttönen...
"One person HAS difficultIES in contactING other people" olisi "Yhdellä henkilöllä on vaikeuksia muodostaa yhteyttä toisiin" tai jotain sinnepäin.
Muakin vähän epäilyttää nuo sinun motiivisi, mitä oikein teet lauseilla ja mistä ne saat?
Kai ruotsalaispoika joka tahtoo opiskella suomea kuulostaa vaan liian hyvältä ollakseen totta...- Andreas_83
Ensiksi :haluaisin selittää etten halua oppia parempaa englantia vaan suomea.
Toiseksi: Onko se odompa että ruotsalaiset oppivat suomea kuin että venäläiset oppivat ruotsia? Saadaan oppia mitä itse halutaan
Andreas - kiva kuulla
Andreas_83 kirjoitti:
Ensiksi :haluaisin selittää etten halua oppia parempaa englantia vaan suomea.
Toiseksi: Onko se odompa että ruotsalaiset oppivat suomea kuin että venäläiset oppivat ruotsia? Saadaan oppia mitä itse halutaan
AndreasOlen iloisesti yllättynyt positiivisesta asenteestasi suomen kieltä kohtaan. Et taida enää paljoa kirjoitella täällä, mutta jos satut palaamaan ja haluat edelleen keskustella suomen kielestä niin mailaa vaikka: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512