tästä touhusta ei taida tulla yhtään mitään..ei tarvii tulla ku kysymään vaikka tulta ni sit on mies isketty, tai ainakin mut saa iskeä ihan rauhassa, naiset vaan aloitteen tekijöiksi jos miehet(nössöt kuten minä)ei uskalla. Rohkeat rokan syö ja nössöt syö kaurapuuroa kotona...
ei hiton hitto..
3
1112
Vastaukset
- ihania
Mikäli nössö tarkoittaa sitä, että on kotona syömässä sitä kaurapuuroa, eikä hillumassa missään baareissa ;)
Mutta epäilen... Nössöthän ne juuri sinne baariin suunnistaa!itse painan 12h duunii, yleensä 6pv/vko eksyn kuppilaan kerran pari vuodessa, olen lähes aina kuin hereillä jossain liikenteessä. jos tulee vähänkään kiinnostavampi henkilö vastaan, ni en tee muuta ku toivon, et ottais vähän kontaktii, et pääsis juttelee, itte en uskalla sanoo mitää.
Kun meen kuppisaan ni mul on 3 promillen rohkeus, juttelen kaikille mut kukaan ei varmasti huoli mua sillon niin edustavassa kunnossa, oon tosin kokeillu olla kuppilassa lähes selvinppäin, sillon jään kipsiin ja toivon et joku tulis juttelee, mut ketä kiinnostaa yksikseen istuskeleva jätkä joka koittaa lla näkymätön siellä nurkkapöydässä, jos joku tulis kysyy ihan mitä vaan, ni varmaan saatais jotai juttuu kehitettyy, sitten kun joku (muu kun minä) on murtanu jään.
- Olavi2
Elähän kiroile Suomen kaveri
Täällä lännessä kyllä tarkkaillaan
sinun sivistymättömyyttäsi.
Olavi2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257