Voiko paatunut pelimies

OIKEESTI muuttua?

ko. herra on pelimiesten pelimies..tai ainakin ollut..haluaisinkin tietää onko muuttuminen oikestai mahdollista vai olenko hänelle haaste?

hän kertoi viikonloppuna tykkäävänsä minusta (on kaverin kaverin kaveri ja ollaan nähty 6 vuoden aikana ehkä yht. n5 kertaa) syy miksi hän sanoi tykkäävänsä musta on koska en kuulemma ole samanlainen kuin muut. kysyin mitä hän sillä tarkoitti ja hän sanoi että koska en jaa persettä ympäriini niin kuin suurin osa kavereistani jne jne..

nukuin hänen vieressä yön ja hän ei ees yrittäny tehdä mitään muuta kuin pitää kättä ympärilläni. kaverini oli aamulla ihmeissään miten se on mahdollista, koska ei kuulu ko henkilön tapohin..

olenko mä nyt vaan saalis vai voiko hän oikeesti olla kiinnostunut`?

22

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei viitsi

      Kerran apina, aina apina. Ota normaali mies.

    • hohhoh

      Itse en koskisi pitkällä tikulla mieheen, joka puhuu naisista noin, olinpa kyseessä sitten minä itse, ystäväni tai kuka hyvänsä. Miehellä, jonka mielestä naisen elämän arvostelu on hänen asiansa, on jonkinlainen ongelma, enkä haluaisi odottaa sitä hetkeä, jolloin hän kauhukseen uskoisikin huomaavansa, etten olekaan mikään madonna vaan ihan tavallinen nainen - eli hänen silmissään se huora.

    • Kolli Kellinen

      En usko, että paatunut pelimies voi muuttua. Totta kai hän on kiinnostunut sinusta, koska vaikeasti tavoiteltavat "saaliit" ovat pelimiehille se suurin kiihoke. Mutta heti kun hän on saanut sinulta, hän luultavasti lähtee uudelle valloitusreissulle. Pelimiestä kun ei kiihota ajatus seurustelusta ja varmasta piparin saamisesta, vaikka kumppani olisi kuinka ihana, vaan he haluavat todistaa itselleen ja muille omaa viehätysvoimaansa etsimällä ja iskemällä yhä uusia naisia.

    • DuutiManaker

      Koittaa vain toisenlaista lähestymistapaa sinuun.

      Hänhän tuntee sinut, ja muutenkin toi selitys perseen jakamisesta ym. kiteyttää jo kaverin arvomaailman kokonaisuudessaan.

      Mutta pahoin pelkään, että sinut on jo puoliksi narutettu kiinni.

      • vaan.......

        Smaa mieltä Manakerin kanssa heh heh.. joo onpa toi mies very cleaver kaiken päälle! tietää että sä teidät, että se on jo nussinut niin monta naista ettet sä edes halua tietää monta,,siis ottaa toisenlaisen 'taktiikan' sua kohtaan just tuon takia, koska sä tiedät että se on 'nussija '

        Voin ennustaa sulle miten jatkossa käy jos uskot tota tyyppiä.....

        ja " syy miksi hän sanoi tykkäävänsä musta on koska en kuulemma ole samanlainen kuin muut.'

        ja nukkuu vaan sun vieressä? ja pitää kädestä kii vai? hyvä taktiikka tosta miehestä! mikä kiero kusipää!
        Tommosia ne pelimiehet vaan ovat,jos ne huomaa ettei tota naista SIIS SINUA noin vaan pantavaksi saada! niin miehet alkaa pelleillä ja lerppeillä naiselle jotakin niin hienoa enkeli Cabriellia,mies antaa itsestään tahallaansa väärän kuvan ja vaikutuksen jotta saa sut pantavaksi,usko pois,ja sä ajattelet' ahhh kun se on hulluna minuun!

        Toi on todelaa hyvä vitsi tolta mieheltä! saada nainen uskomaan tuollaista ja sitten panet sen kaa esim . 5-8 kertaa ja sitten se näkee taas uunden 'hot shot beben number eleven! ,ja pikkuhiljaa se ei enää soita sulle niin usein tai ei vastaa puhelimeen eikä viesteihisi ja sitten tekee sulle katoamistempun kun sille tulee tarvetta saada paneskella sitä uutaa makupalaa!

        Sanoisin,elä ota tota miestä!!! varo vaan kuule...


    • Korsto

      ...

    • vitusta..

      päättelet että hän on pelimies.. siitäkö mitä muut kertovat..vittu naiset ottakaa itse selvää millaisia ihmiset ovat älkääkä kuunnelko kavereita koska sieltä voi tulla ihan paskaa koska nämä *kaveritkaan* eivät tunne oikeasti ihmistä.

    • ???

      Oli tämä pelimies muuttunut tai ei, mutta moukka hän näköjään ainakin on. Minä en ainakaan kiinnostuisi miehestä, joka puhuu minun kavereistani, tai ylipäätään kenestäkään noin. Mitähän resursseja hänelläkään on kenenkään "perseen jakamisia" arvostella, kun mitä ilmeisemmin itsekin on sitä harrastanut?

      Suosittelen, että annat tuollaisella moukalle selvät pakit ja hankit vähän sivistyneemmän miehen...

      • .........

        kysyin mitä hän sillä tarkoitti ja hän sanoi että koska en jaa persettä ympäriini niin kuin suurin osa kavereistani jne jne.. "

        Olisit sanonut niin en jakaa,en sullekkaan jos niin luulet? sä työnnät sun kyrpää joka reikään
        oot mun silmissä HUORA,eli HUORA-MIES. PISTE.


    • Asiasta huvittunut

      Mietitääs vähän. Mistä päättelet, että se olisi pelimies? Koska sulle on sanottu niin? Vai mistä olet tollasta saanut päähäsi?

      Toiseksi, me emme tiedä ko. kaverin motiiveja. Kolli tuossa ehdotti, että kaverin on pakko todistaa viehätysvoimaansa itselleen ja muille. Voi olla, mutta entä jos asia ei olekaan näin? Entäpä jos se kaveri vaan sattuu tykkäämään tytöistä ja seksistä? Osaa mun kavereista te varmaan kutsuisitte pelimiehiksi, mutta ei kukaan niistä yritä mitään todistella. Ne vaan tykkää tytöistä. Ja kaikki on ihan mukavia ja reiluja kavereita, ei niiden tarvii kusettaa ketään. Saavat kyllä muutenkin.

      Siitä, onko kiinnostunut. Sanoisin, että on. Ainakin se taitaa kunnioittaa sua. Tai sit vetää aikamoista roolia. Hyvin harva kaveri selittää mitään tollasta tytöille, ellei oikeesti tarkoita. Kusipäät on erikseen, mutta sellaisia mä en tunne, niin en osaa sanoa. Se on sitten eri asia, kestääkö kiinnostus ja kuinka kauan. Mutta jos vietät sen kanssa aikaa enemmän, niin kyllä sun pitäisi huomata, tarkottaa mitä se sanoo. Luota ihmistuntemukseesi.

      Nyt GOOMottaa jo pahasti. Turkkusen tyttöset olkaahan tarkkoina, saavutaan tänä iltana kavereiden kanssa joenrantaan :)

    • katarzyna

      Ehkä mies on muuttunut, ei jaa pippeliään joka naiselle kuten aiemmin? Noinhan hänen puheensa pitää ymmärtää, kun puhuu kaltaisistaan ihmisistä ("persettä jakavat naiset") niin rumilla sanoilla. Sen täytyy tarkoittaa sitä, että hän häpeää menneisyytensä lutkamaista käytöstä ja on tehnyt parannuksen. Muutenhan hänellä ei ole varaa arvostella näitä "jakavia" naisia.

      No juu, tää oli olevinan jonkinlaista ironiaa. Mutta ymmärrät varmaan mitä ajan takaa. Voihan olla, ettähän ihan oikeasti on törmännyt vain kaltaisiinsa ihmisiin ja nyt, tavattuaan sinut, haluaa sinut, hyvän ihmisen, itselleen. Hän ei ehkä halua pilata kaunista mielikuvaa sinusta harrastamalla seksiä kanssasi heti ensimmäisen tilaisuuden tarjouduttua.

      Toinen vaihtoehto on, että hän ei tunne sinua kohtaan (ainakaan kovin suurta) seksuaalista vetovoimaa. Arvostaa sinua ja pitää sinusta, mutta et herätä hänen himojaan kuten monet muut naiset.

      Jos mies olisi yrittänyt jotain aktiviteettia sängyssä, mitä luulet, olisitko lähtenyt hommaan mukaan?

      • Asiasta huvittunut

        Millä nimellä sitä perseenjakamista sitten pitäisi kutsua? Mun mielestä se on aika rehellinen ilmaus, mutta siksi te sitä varmaan kavahdattekin. Olisko "rakastelee ympäriä kaupunkia" osuvampi...?

        Kohtalaisen huvittavaa luettavaa muuten, kun te kotisohvapsykologinaiset yritätte kanssasisarillenne selittää jonkun miehen ajatuksia ja toimintaa. Varsinkin, kun teillä itsellänne ei näytä niistä olevan mitään aavistusta.


      • mites sitten
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Millä nimellä sitä perseenjakamista sitten pitäisi kutsua? Mun mielestä se on aika rehellinen ilmaus, mutta siksi te sitä varmaan kavahdattekin. Olisko "rakastelee ympäriä kaupunkia" osuvampi...?

        Kohtalaisen huvittavaa luettavaa muuten, kun te kotisohvapsykologinaiset yritätte kanssasisarillenne selittää jonkun miehen ajatuksia ja toimintaa. Varsinkin, kun teillä itsellänne ei näytä niistä olevan mitään aavistusta.

        Jos naiset "jakaa persettään" niin mitä ne pelimiehet sitten tekee? Ainakaan se ei ole yhtään sen ihailtavampaa.


      • Asiasta huvittunut
        mites sitten kirjoitti:

        Jos naiset "jakaa persettään" niin mitä ne pelimiehet sitten tekee? Ainakaan se ei ole yhtään sen ihailtavampaa.

        Iskee, panee, nai, harrastaa seksiä... Vaan etpä vastannut kysymykseeni.


      • tässä vastaus
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Iskee, panee, nai, harrastaa seksiä... Vaan etpä vastannut kysymykseeni.

        Jos pelimiehet iskee, nai, panee, niin minusta naiset tekee sitä ihan samaa eikä jaa persettään.

        Hyi hemmetti mitä sovinismia.


      • katarzyna
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Millä nimellä sitä perseenjakamista sitten pitäisi kutsua? Mun mielestä se on aika rehellinen ilmaus, mutta siksi te sitä varmaan kavahdattekin. Olisko "rakastelee ympäriä kaupunkia" osuvampi...?

        Kohtalaisen huvittavaa luettavaa muuten, kun te kotisohvapsykologinaiset yritätte kanssasisarillenne selittää jonkun miehen ajatuksia ja toimintaa. Varsinkin, kun teillä itsellänne ei näytä niistä olevan mitään aavistusta.

        No, käytetään termin "jakaa persettä" sijaan vaikapa remejä "naida", "harrastaa seksiä", "panna", tai jopa "nussia". Tuossa ensimmäisessä on liian halventava sävy.

        Ei kenelläkään, joka on itse harrastanut seksiä useiden eri kumppaneiden kanssa, ole oikeutta halveksia näitä seksikumppaneitaan. Ymmärrät kai logiikan, asiasta huvittunut?


      • ???
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Iskee, panee, nai, harrastaa seksiä... Vaan etpä vastannut kysymykseeni.

        Asiasta huvittunut,

        Sinänsä sävyero on jo sillä, että miestä sanotaan pelimieheksi ja naista persettä jakavaksi. Loppujen lopuksi kuitenkin on ihan sama, mitä termejä käytetään, jos pointti on siinä, kuinka ko. toimintaan suhtautuu.

        Jos pelimies vaan tykkää tytöistä, niin mitäs pahaa on sitten siinä, että kaiketi persettään jakavat naisetkin vaan tykkää pojista? Pointti on se, ettei miehellä ole oikein varaa halveksua naisessa sellaista käytöstä, jota itsekin harrastaa.


    • kaverini on elävä todiste
      6 vuotta/lähes 200 partneria,
      joka vkl eri partneri. (itse oli kuskina ni pysty vähä laskee)
      nyt kahen lapsen isäpuoli 3v yhdessä saman ihmisen kanssa.

    • maari83

      Kyllä ihmiset muuttuu. Ihan oikeasti muuttuu. Mutta siinä vaaditaan taitoa erottaa muuttuuko ne oikeasti vai ei. En tiedä pystyykö mun exää kutsumaan sanalla pelimies,mutta kyllä siitä jotain kaataja juttuja aina joskus sai kuulla. Mut sitten kun se tapasi minut, se lopetti tupakan ja juomistakin vähensi, se rakastui minuun. Ja voin todella sanoa että jos kuolisin nyt, niin tietäisin että ainakin yksi ihminen on minua rakastanut. Ja sit mä petin sitä. Ja minut puolestaan muutti toisen ihmisen tuska, sen tuska. Kyllä ihmiset muuttuu, mutta sinuna olisin varovainen! Ethän tunne koko ihmistä, ja tuollaiset paskan puhumiset voi päästää toisesta korvasta pois ulos. Aika idiootilta nimittäin kuulostaa tuo "sanoi että koska en jaa persettä ympäriini niin kuin suurin osa kavereistani jne jne.." On siinä taas kaksinaismoralismi huipussaan!

      • EI MUUTU

        Höpöhöpö, ei ihminen pohjimmiltaan muutu, älä sinä kakskymppinen huitukka höpötä. Tuskin kyseinen nainen on mitään muuta kuin haaste tuolle "pelimiehelle". Minä ainakin pysyisin kaukana.


      • maari83
        EI MUUTU kirjoitti:

        Höpöhöpö, ei ihminen pohjimmiltaan muutu, älä sinä kakskymppinen huitukka höpötä. Tuskin kyseinen nainen on mitään muuta kuin haaste tuolle "pelimiehelle". Minä ainakin pysyisin kaukana.

        höpötä. Sä ite mahdat sitten olla jopa kolmekymppinen, nelikymppinen? Juuh, siihen mennessä tiedetään totuus kaikesta. Jokaisella saa olla mielipiteensä, ja kannattaa varmaan huomata etten kommentoinut että ko. mies olisi muuttunut, lähinnä päinvastoin. Muutenkin ärsyttäviä nämä muuttuuko pelimiehet koskaan-keskustelut. Muuttuuko elämä koskaan? hoh.


    • y,,y

      Sitähän sä et voi tietää. Kannattaa pysyä vielä pitkään tolla linjalla, että et jaa sitä persettä. Jos tulet suhteessa petetyksi, niin tiedätpähän sitten, että pelimies, mikä pelimies. Varaudu siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2125
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      269
      1831
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      296
      1791
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1790
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1625
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1473
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      56
      1342
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1244
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1223
    Aihe