milloin kieltäydyt sexistä??

Nimetön

mies ..milloin kieltäydyt seksistä!!

20

2951

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos..

      toinen on ällöttävä. joku läski esim.

    • kun..

      ei ole seksin aika tai kumppani ei ole sopiva.

      • Nimetön

        EN AINAKAAN SILLOIN,KUN VASTASSA ON KAUNIS HALUKAS HIMOKAS KUUMA VÄRISEVÄ NAINEN***


    • Kolli Kellinen

      ...kun ei paneta. Joskus niinkin tapahtuu.

      • hei...

        Sehän on vaan haaste naiselle - saada haluton mies haluamaan. Ei se niin vaikeaa ole jos osaa niksit ;)


      • Kolli Kellinen
        hei... kirjoitti:

        Sehän on vaan haaste naiselle - saada haluton mies haluamaan. Ei se niin vaikeaa ole jos osaa niksit ;)

        ...haasteen vastaan! ;)


    • vakikumppani

      Niin silloin kun toinen on päissään ja itse selvinpäin. Joskus olen säälistä antanut munaa.

      Jos taasen puhutaan sinkkuilusta niin silloin kun toinen ei syystä tai toisesta miellytä silmää tai käyttäytyy "äijämäisesti"

    • pupu pöksyyn tai tajuan jo alkulämmittelyn aikana että ei tuu viisari värähtään vaikka päällään seisois :-( Vittu mä kehtaa alkaa siihen hommaan et eukko yrittää antaa väen vängällä kuolleelle katkikselle tekohengitystä tai lypsää siihen eloa,varsinkin kun se ei oo koskaan vielä edes auttanu.Sitäpaitsi jos se siitä tilapäisesti vähän heräiliskin niin kyllä se viimeistään siinä vaiheessa kusee kun yrittää virittää kenkälusikan kans sisään,ja vaikka sekin vielä onnistuis niin jossain vaiheessa iskee sit se surullisen kuuluisia tupla-muna (mr.dick päättää mennä moikkaamaan rva.pimppiä kaksinkerroin :-( Eipä mulla tosin enää nykyään mee pahemmin pupu pöksyyn ja nuo seisokki ongelmatki on vähenemään päin,kaippa mä alan viimeis osaamaan ottaa hommat vähän lungimmin :-)

      • Seitsemän

        Älä koskaan, ikinä muutu.


      • minäkin toivon
        Seitsemän kirjoitti:

        Älä koskaan, ikinä muutu.

        ....


    • mrtomcat

      Se oli kuuma kesäpäivä. Hän oli selvästikkin kiihottunut hieroessaan aurinkoöljyä lihaksikkaaseen vartalooni. Sitten hän alkoi näykkiä korvaani ja suudella kaulaani. Hän sanoi:"Ota minut!", johon minä: "Miekun tykkään vain tytöistä!". Siihen se sitten jäi ...

    • kerran

      oli kuuma suhde rakastajattareni kanssa..niin kuuma, ettei seksi sitten eukkoni kanssa tuntunut miltään..lopulta en voinut jatkaa ja valitsin eukon..nyt vituttaa, kun mietin mitä sain ja menetin!!

    • Mies 21

      kuolinvuoteellani, jos silloinkaan... :)

    • juuri

      aiemmin saanut seksiä!

    • Ei koskaan

      ..kieltäydy ihanasta naisesta!!

    • jos kieltäydyt

      kyllä mies joutuu naurun ja pilkan kohteeksi, jos seksistä kieltäytyy..onhan se epänormaalia!!

    • vilperi

      tai suoraan sanoen pari vuotta olisi jo kriteereiksi riittänyt parilliset määrät raajoja ja yksi pää(ihan sama , mihin ilmansuuntaan otsa sojottaa =)). kaipa tässä on pakostakin taso skidisti noussut, kun frendit rupes aivan hulluna hirnumaan ku näki meikäpojan "valloitukset". myös runkkailu, kaikki exät ja uskomatonta kyllä, myös moraali ja hetkittäinen mielenhäiriö saattaa estää nämä sessiot.

    • henkilö joka tarjoaa ei kiinnosta. Oikeesti oon kieltäytyny kerran, pelastin yhen likan tienvaresta, kun sän oli varattomana lähteny kävelee 35kilsa kuppilasta kotii, totesin et en jaksa viiä häntä kotii mut et hän on tervtullut meille, jos haluu (oisin vieny himaan jos ois todennu et ei tuu meille). ku pääsin kotii, ni hän halus palkita mut, mutta kieltäydyin.
      aamulla kerroin miten hän oli eksyny meille, ja illalla sain todella mahtavan palkkion, silloin suostuin=).

    • jarre

      12.04.1982 tuli ravintolassa vastaan nainen joka kysyi tahtoisinko seksiä ja silloin kieltäydyin. Anna anteex Mirja. Rakastan sua vaikka painatkin 130 kiloa...

    • NevilleR

      Jos sitä seksiä tarjoaa joku muu kuin nainen jota rakastan.
      /Nev

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2145
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      270
      1849
    3. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1810
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1797
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1635
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      58
      1372
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1254
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1228
    Aihe