Ennemmin Linux kuin OS X
Linux esim. suse10
http://secunia.com/product/6221/
Ja perässä hiihtäjä OS X
http://secunia.com/product/96/
kaiken huippu ja reijitetty paska Windows
http://secunia.com/product/16/
Muutenkin Apple ja Microsoft on ahneita
paskoja $$$$$$/€€€€€€, Linux on "vapaa".
Pieni opettelu ja et tiedä parempaa kuin Linux
Se siitä
13
998
Vastaukset
- reikäjuusto
Koskas se Suse10 levitys alkoi ?
2kk sitten ?
ja heti reikiä kuin juustossa ? nyt jo 14... ja lisää tulee...win 3.0 levitys alkoi?
Olisko ollut noin 15v. sitten ja vielä reikiä paikkaamatta!
Entä, milloin Vistan levitys alkaa ja NYT JO reikiä!- Suse on kaupallinen samalla...
Suse on kaupallinen samalla tavalla...
Hanki Ubuntu suomeksi...Gnomella voiko parempaa olla
aloittelijalle? - et vastannut milloin....
djmosse kirjoitti:
win 3.0 levitys alkoi?
Olisko ollut noin 15v. sitten ja vielä reikiä paikkaamatta!
Entä, milloin Vistan levitys alkaa ja NYT JO reikiä!2 kk = 14 reikää... that means...
==>
15 vuotta = 1260 reikää ? :D Ehkä niistäkin osa jää vähemmälle huomiolle.
Muuten, vieläkö ajelet win 3.0:aa ? Kun tuskittelet sen kanssa ;) et vastannut milloin.... kirjoitti:
2 kk = 14 reikää... that means...
==>
15 vuotta = 1260 reikää ? :D Ehkä niistäkin osa jää vähemmälle huomiolle.
Muuten, vieläkö ajelet win 3.0:aa ? Kun tuskittelet sen kanssa ;)sentään... Win Vista julkaisuun useita kuukausia = muutamia reikiä ==> 15v. vuotta tekee muuten vielä enemmän kuin tuo laskemasi 1260 reikää!
Et vastannut sinäkään vielä... ;-)- ...
Suse on kaupallinen samalla... kirjoitti:
Suse on kaupallinen samalla tavalla...
Hanki Ubuntu suomeksi...Gnomella voiko parempaa olla
aloittelijalle?Esimerkiksi OpenSuse tai Mandriva KDE:llä, parempi aloittelijalle kuin hypebuntu.
- Ostaisin heti
djmosse kirjoitti:
sentään... Win Vista julkaisuun useita kuukausia = muutamia reikiä ==> 15v. vuotta tekee muuten vielä enemmän kuin tuo laskemasi 1260 reikää!
Et vastannut sinäkään vielä... ;-)Moi !
Missä kaupassa myydään Vistaa ?
Haluaisin ostaa virallisen kaupallisen version ?
Itselläni Suse-Linux kokeilu jäi lyhytaikaiseksi.
Ko. käyttis tuhosi kiintolevyn MBR:n ja sen palautuksessa meni tovi jos toinenkin :( :(
Miksi muuten ilmainen & hyvä tuote ei kelpaa ?
Vai onko se "ilmainen" ja "hyvä" ... kuitenkaan.
Yleensä ilmaiset kahvit keräävät jonoja markettiin. Ostaisin heti kirjoitti:
Moi !
Missä kaupassa myydään Vistaa ?
Haluaisin ostaa virallisen kaupallisen version ?
Itselläni Suse-Linux kokeilu jäi lyhytaikaiseksi.
Ko. käyttis tuhosi kiintolevyn MBR:n ja sen palautuksessa meni tovi jos toinenkin :( :(
Miksi muuten ilmainen & hyvä tuote ei kelpaa ?
Vai onko se "ilmainen" ja "hyvä" ... kuitenkaan.
Yleensä ilmaiset kahvit keräävät jonoja markettiin.kaksi MBR lohkoako?
Ko. käyttis tuhosi kiintolevyn MBR:n ja sen palautuksessa meni tovi jos toinenkin
Kuka on sanonut että Vistaa myydään jo... EN mä ainakaan!
:-D- fgdgfgdg
... kirjoitti:
Esimerkiksi OpenSuse tai Mandriva KDE:llä, parempi aloittelijalle kuin hypebuntu.
"OpenSuse"
Surkeaakin surkeampi... Lauot vitsejä
"Mandriva KDE"
Mandriva ei missään ei missään nimessä sovellu aloittelijalle...
Tiedoksi vielä KDE on kokeneiden ei aloittelijoiden
Kuka kumma on tollasta Läpiä sun päähäs takonu? - kerran
fgdgfgdg kirjoitti:
"OpenSuse"
Surkeaakin surkeampi... Lauot vitsejä
"Mandriva KDE"
Mandriva ei missään ei missään nimessä sovellu aloittelijalle...
Tiedoksi vielä KDE on kokeneiden ei aloittelijoiden
Kuka kumma on tollasta Läpiä sun päähäs takonu?Oikein tosi-aloittelija yrittää päteä opastamalla toisia. :)
- not happy :(
djmosse kirjoitti:
kaksi MBR lohkoako?
Ko. käyttis tuhosi kiintolevyn MBR:n ja sen palautuksessa meni tovi jos toinenkin
Kuka on sanonut että Vistaa myydään jo... EN mä ainakaan!
:-DNiin... montako niitä sitten onkaan, BIOS ei enää tunnistanut koko levyä ("No harddisk"). Luulin sen menneen rikki.
Sain apuja viksummalta, joka naputteli levylle uudelleen sen fyysiset parametrit jonka jälkeen kone tunnisti ko. levyn. Käsitin sen olevan MBR, voin olla väärässäkin.
Niin tai näin, SuseLinuxi sen pilas. Kun heitin sen helv.... niin ei oo ollu ongelmia, ei ennen, eikä jälkeen. Ja levy oli 3 kk vanha, kun tämä tapahtui. not happy :( kirjoitti:
Niin... montako niitä sitten onkaan, BIOS ei enää tunnistanut koko levyä ("No harddisk"). Luulin sen menneen rikki.
Sain apuja viksummalta, joka naputteli levylle uudelleen sen fyysiset parametrit jonka jälkeen kone tunnisti ko. levyn. Käsitin sen olevan MBR, voin olla väärässäkin.
Niin tai näin, SuseLinuxi sen pilas. Kun heitin sen helv.... niin ei oo ollu ongelmia, ei ennen, eikä jälkeen. Ja levy oli 3 kk vanha, kun tämä tapahtui.miten MIKÄÄN käyttis pystyy tuhoamaan kova koodatun datan?
Eli BIOS lukee sen tiedon jo tehtaalla kirjoitetun datan kovalevyn "elektroniikasta"...
Sain apuja viksummalta, joka naputteli levylle uudelleen sen fyysiset parametrit jonka jälkeen kone tunnisti ko. levyn. Käsitin sen olevan MBR, voin olla väärässäkin.
Sinuna alkaisin katsomaan uutta levyä sen tilalle ennekuin hajoaa lopullisesti!
Itsellä oli aikanaan vastaavaa ja uudelleen osiointi auttoi, tosin nykyisin se hukkaa dataa jo yhtenään RIIPPUMATTA käyttiksestä!
Niin tai näin, SuseLinuxi sen pilas. Kun heitin sen helv.... niin ei oo ollu ongelmia, ei ennen, eikä jälkeen. Ja levy oli 3 kk vanha, kun tämä tapahtui.
- puusilimä
montakos reikää siitä suse:sta on jäänyt paikkaamatta tähän mennessä? eikös tuo linkki senkin kerro ;D
ja millä ajalla ne korjaukset on tullu? ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483