On se niin ihmeellistä..

joku vaan..

En kerro koko tarinaa, vaan minua suunnattomasti ihmetyttävän epäkohdan. Tämä nainen pyysi minua syksyllä treffeille ja se ei silloin sopinut minulle ja jäi siihen. Olemme samassa firmassa, mutta täysin eri työtehtävissä. Nyt sitten pari viikkoa aikaa pyysin hänen numeron ja soiteltiin ja viestiteltiin ja pyysin häntä treffeille ja aina lupasi ja loppujen lopuksi aina peruu johonkin "teko syyhyn" nojaten. (on sinkku) Kysyin sitten suoraan että jos ei kiinnosta, niin sanoo vaan ja jos kiinnostaa, niin käydään kahvilla. Seuraavaana päivänä käytiin ja se meni ihan hyvin. (tosin hän näytti yllättävän ujolta) Ollaan molemmat n. 30v. Sitten taas kiertelyä ja kaartelua...? Eli kun kysyn kiinnostaako, niin saan myönteisen vastauksen, mutta kun pyydän ulos niin aina löytyy jotain.. Alkaa jo kyllästyttää!

10

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pffft

      seurustelee... tai sitten on vain ihastunut johokuhun toiseen ja odottelee...

    • Näkökulma

      Tietty, kun olet jo kerran vastannut kieltävästi hänen aloitteeseensa (oli syy mikä hyvänsä), mitä luulet, miten nainen sellaiseen "yhtäkkiseen" kiinnostuksen heräämiseen nyt sitten suhtautuu?

      Kun ei kerran kelvannut, niin voi ajatella, että on sulle varalla tai jotain. Voi myös miettiä, että miksi sinulla nyt olisi aikaa ja kiinnostusta ja pelkää (tai jos oikeasti tunnetasolla on ujo) antaa itsensä ihastua sinuun ja pettyä. Todennäköisesti on jollakin asteella ollut sinuun ihastunut, kun on treffeille pyytänyt.

      Kärsivällisyyttä, jos itse olet hänestä aidosti kiinnostunut. Jos hän vain on sulle hyvää seuraa, niin älä kiusaa.

      • joku vaan

        Minulla tarkkaa tietoa! On sinkku! Ei muita virityksiä! En jaksa alkaa selittää mistä tiedän. Ja tietää syyn siihen miksen aikasemmin voinut lähteä ja tietää että olin myös kiinnostunut! Nämä syyt voi rajata pois!


      • Nimetön
        joku vaan kirjoitti:

        Minulla tarkkaa tietoa! On sinkku! Ei muita virityksiä! En jaksa alkaa selittää mistä tiedän. Ja tietää syyn siihen miksen aikasemmin voinut lähteä ja tietää että olin myös kiinnostunut! Nämä syyt voi rajata pois!

        Ehkä hän ei ole enää varma onko sinussa ainesta... tai sitten hän todellakin on hieman katkera siitä kun et häntä huolinut aikaisemmin. Noistapa asioista ei ota selvää kuin tekemällä itsensä selväksi.


    • kerhoon, mä oon vastaavaa ihmetelly, ku kiinnnostaa, ei kiinnosta, eiku kiinnostaa...

    • asdasda

      Mutta ihan hyvä että paskanarttuilee tolla tavalla jo noin aikaisin eikä parin vuoden "seurustelun" kuluttua.

      Sinuna lemppaisin tuon huomiohuoran mäkeen. Ja kerro muillekin miehille sen käytöksen omituisuuksista, siitä varmaan riittää miesporukoissa loputtomasti hupia.

      • käytöksestä...

        ...hupia riittää muille naureskeltavaksi asti... ei ainakaan yhtä paljoa kuin sun katkerasta vuodatuksesta. ;)

        Voi, voi pikkuista, jos joku ei oo huomioinu sua tarpeeksi, niin itkeä tirauta vähäsen ja yritä sitten keksiä muita harrastuksia. Kyllä se paha mieli siitä ajan kanssa helpottaa.


    • naista vaivaa

      jos kaikki tiedot pitää siitä ravistaa ulos ja koko juttu on yhtä huopaamista. No sinuna antaisin olla, ehkä sillä on syynsä, eikä pysty olemaan sulle vielä täysin avoin. Itsellänikin on vaikeaa olla avoin, että ehkä sun pitäis tutustua siihen paremmin, mut vaikeaa sekin jos on toinen on ihan tuppisuu...antaisin suna olla, eihän tuollaista jaksa, ja jos se olis susta täysillä kiinnostunut, niin eihän se olis noin hankala.

    • niistä

      Naisista selvän ottaa! mielenkiintoinen lajike sinällään!

      • joku vaan

        Laitoin viestiä että ottaa itse yhteyttä jos tahtoo tavata ja ei ole neidistä kuulunut..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2145
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      270
      1849
    3. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1810
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1797
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1635
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      58
      1372
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1254
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1228
    Aihe